Je snapt het niet helemaal volgens mij...quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:51 schreef De_Rikster het volgende:
Je kijkt teveel tv...
Daarnaast ben je geen player als je een wingman nodig hebt.
Barney is awesome!!
Wat snap ik niet aan het feit dat je een ruktopic opent over puberale stoerdoenerij.quote:Je snapt het niet helemaal volgens mij....
Zijn "kunnen"quote:Allereerst kijk ik geen TV, ten tweede wordt een player niet gedefinieerd aan de hand van zijn benodigdheden, maar zijn kunnen
Jouw "kunnen" is dus niet op to par? Anders heb je geen wingman nodig.quote:Je mag als player alle middelen gebruiken die tot je beschikking staan en een wingman is er een van.
Wil ik graag even omdraaien, jij opent een topic (waarbij doorgaans geldt TS begint) waar je om ervaringen/trucs (tips eigenlijk maar dat staat niet cool) vraagt om zo je "skills" te verbeteren. Je bent duidelijk minder bedreven in het hosselen van vrouwen, want dan had je op z'n minst een fatsoenlijke OP achtergelaten.quote:schreef Mahjoe_Jazz het volgende:[/b]Je bent duidelijk minder bedreven in het hosselen van vrouwen, want dan had je op z'n minst een nuttige reactie achtergelaten.
Niet ieder topic is een noodkreet om hulp, maar ook dat had je nog niet begrepen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:18 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Wat snap ik niet aan het feit dat je een ruktopic opent over puberale stoerdoenerij.
[..]
Zijn "kunnen"
[..]
Jouw "kunnen" is dus niet op to par? Anders heb je geen wingman nodig.
[..]
Wil ik graag even omdraaien, jij opent een topic (waarbij doorgaans geldt TS begint) waar je om ervaringen/trucs (tips eigenlijk maar dat staat niet cool) vraagt om zo je "skills" te verbeteren. Je bent duidelijk minder bedreven in het hosselen van vrouwen, want dan had je op z'n minst een fatsoenlijke OP achtergelaten.
In mijn dagen was ik een Master Keyen had geen wingman nodig en al helemaal geen topic op Fok omdat ik graag een player wilde zijn maar omdat het niet lukte en daarom op mijn zolderkamertje zat te janken en fappen....
TS Begint?quote:Beschrijf je strategiën, als je die wilt delen, en wissel tactieken uit met andere players.
Zie je dat filmpje? Dat werkt ook in het echte leven, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen.quote:
Vandaar ook de aanname (en nu dus de bevestiging) dat je geen player bent maar wel heel graag zou willen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik had kunnen weten dat ik dit topic niet had moeten openen.. Echte players zitten sowieso niet op Fok
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:44 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Vandaar ook de aanname (en nu dus de bevestiging) dat je geen player bent maar wel heel graag zou willen zijn.
Inderdaadquote:
Hier sluit ik mij bij aan.quote:
quote:19-06-1984
Ik ben de enige echte player, zo blijkt wel weer... Maar meneer, je vindt het nodig om mijn geboortedatum te plaatsen en zegt tegen mij 'grow up'. Beetje hypocriet vind je niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:25 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Grow up...
Maar jij bent dus een ëchte"player terwijl je zelf al vaststelt dat de echte players niet op Fok zitten?
Maar vertel dan eens, over je eigen tactieken/technieken/skills? (en nee dat vraag ik niet omdat ik graag wil "hosselen"heb ik geen interesse in)
Eerste zinvolle reactie in dit topic, hulde!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:29 schreef jstrike het volgende:
Hoe vreemd het ook klinkt. Soms is de beste wingman een hele lekkere meid die dan met je target gaat praten.
Nee ik vind het niet hypocriet om tegen iemand van 26 die op een forum komt vragen om tips bij het hosselen, puberaal gedrag vertoont in discussie en interesses en zo zuur reageert bij een backfire hier op te wijzen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:28 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ben de enige echte player, zo blijkt wel weer... Maar meneer, je vindt het nodig om mijn geboortedatum te plaatsen en zegt tegen mij 'grow up'. Beetje hypocriet vind je niet?
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar het spijt me werkelijk oprecht dat ik je niet verder kan helpen in je queste naar ontmaagding...quote:En nee, ik ga mijn werkwijze niet openbaar maken. Ik had, tevergeefs, nog ijdele hoop dat er toffe mensen op dit forum zaten, maar de teleurstelling is wederom groots.
Zo jammer dat je nu dan je gezicht probeert te redden, in plaats van te zeggen 'boeit me niet'. Echte players hebben de /care instelling. Jij bent gewoon een jongetje dat stoer probeert te doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Fok is nog niet klaar voor echte players als ik
het doel is natuurlijk haar naar hogere sferen te brengenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Prenzlauer het volgende:
Dit topic
Wingman
target
Ga maar weer lekker je Flight Simulator spelen jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |