abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:17:31 #101
46794 Berkery
Fat bastard
pi_92198338
Ergens in '94 na het horen van een paar nummers helemaal fan geworden van Tool. Dit was ten tijde van Undertow. CD gekocht, oude EP gekocht, zelfs een T-Shirt geloof ik. Toen Ænima uitkwam heb ik deze blind gekocht, gebaseerd op 1 geweldige single. Maar toen hoorde ik de rest van het album en bleken ze een soort symforock-achtige band te zijn geworden.

Gatverdamme :{

Het album daarna heb ik alleen nog maar gedownload en 1 keer beluisterd, en daarmee was het helemaal over. Laat maar. Fuck 'em.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_92198799
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
DJ Tiësto toen hij nog eckte trance muziek maakte. Maar toen gingen mijn vrienden metal luisteren en de rest is geschiedenis...
Hier eigenlijk precies het zelfde Tïësto van toen was geniaal, nu is hij maar 13 in een dozijn :(
pi_92200099
Eigenlijk niks van vroeger waar ik echt niet meer naar luister of niks meer aan vind. Ik heb net zoals veel anderen een nu-metal periode gehad met Linkin Park, Korn, Deftones en meer van dat soort muziek. Staat nu niet meer op mn dagelijkse playlist, maar af en toe een plaat trek ik prima.

Wel ben ik jaren een echte die-hard Queen fan geweest. Alles kocht ik: albums waar leden van Queen een nummer aan meewerkten, covers van Queennummers, films waar een nummer van Queen op de soundtrack stond. Films als Highlander, Flash Gordon en Iron Eagle werden opgenomen van de TV en op video bewaard en als 'beste film ooit' in vriendenboekjes geschreven. Mijn hele kamer hing vol met foto's en knipsels van Queen, met Freddie Mercury in de meest lelijke kostuums. We hebben het dan zo ongeveer over begin/midden jaren '90 - toen ik dus een jaar of 8-10 was.

Nog steeds is Queen mijn favoriete band ooit en volg ik ze nog steeds met alles wat ze uitbrengen en doen. Maar de verafgoding is er gelukkig wel een heel eind vanaf. Maar toch, als je dan 3 jaar geleden Brian May (heel kort ) ontmoet - kippevel :D
Nee.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:45:27 #104
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_92200301
Kindertijd, met name Bon Jovi vond ik toch wel heel vet, en Guns 'n
Roses.

Puberteit, AC/DC, Iron Maiden, Jovink en de Voederbietels (ja een beetje gabber ook, dat was hip in de 90's

Nu, Slayer, Soulfly, System of a Down Slipknot.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_92209354
Toen ik 10 was vond ik Meatloaf heel vet! :Y
pi_92211100
Vroeger ook wel een periode Linkin Park, Iron Maiden, Mudvayne, POD, Nirvana etc. geluisterd, maar vooral Slipknot in die tijd. Achja, achteraf wel een goede opstap geweest qua metal muziek.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:27:02 #107
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_92214384
Hardstyle :')
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_92215327
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 07:19 schreef cafca het volgende:
Toen ik 10 was vond ik Meatloaf heel vet! :Y
Dat was hij ook toch?
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_92217180
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef OVchipkaart het volgende:

[..]

Dat was hij ook toch?
Goh, echt? :')

Ik zag hem toevallig van de week op TV, hij ziet er tegenwoordig bijna jonger uit dan 30 jaar geleden....
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:58:32 #110
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_92223928
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:39 schreef cafca het volgende:

[..]

Goh, echt? :')

Ik zag hem toevallig van de week op TV, hij ziet er tegenwoordig bijna jonger uit dan 30 jaar geleden....
Die Classic Album-uitzending? Die is ook alweer bijna 15 jaar geleden opgenomen hoor.
En wat ziet Ellen Foley er toch absoluut niet uit als het kittige ding wat je hoort in Paradise..
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:33:44 #111
159761 Arn0
Abbey Road
pi_92225946
ABBA. Eerste band waarvan ik alle albums (legaal, uiteraard) had. Ik speelde echt bijna elke dag een album van ze, mooie tijd :P Ook een prima introductie tot andere oude muziek.

Tegenwoordig speel ik ze zelden nog, hele albums trek ik al heel wat moeilijker. Mijn smaak is enorm veranderd, maar alsnog kan ik elk nummer van ze appreciëren :)
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')