Eigenlijk niks van vroeger waar ik echt niet meer naar luister of niks meer aan vind. Ik heb net zoals veel anderen een nu-metal periode gehad met Linkin Park, Korn, Deftones en meer van dat soort muziek. Staat nu niet meer op mn dagelijkse playlist, maar af en toe een plaat trek ik prima.
Wel ben ik jaren een echte die-hard Queen fan geweest. Alles kocht ik: albums waar leden van Queen een nummer aan meewerkten, covers van Queennummers, films waar een nummer van Queen op de soundtrack stond. Films als Highlander, Flash Gordon en Iron Eagle werden opgenomen van de TV en op video bewaard en als 'beste film ooit' in vriendenboekjes geschreven. Mijn hele kamer hing vol met foto's en knipsels van Queen, met Freddie Mercury in de meest lelijke kostuums. We hebben het dan zo ongeveer over begin/midden jaren '90 - toen ik dus een jaar of 8-10 was.
![images?q=tbn:ANd9GcSvN5tDc25dAr_aDlVIKEdNqMaAp6z5FHi2tYhZJqESZkPpEUCWuw&t=1]()
Nog steeds is Queen mijn favoriete band ooit en volg ik ze nog steeds met alles wat ze uitbrengen en doen. Maar de verafgoding is er gelukkig wel een heel eind vanaf. Maar toch, als je dan 3 jaar geleden Brian May (heel kort ) ontmoet - kippevel