abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91275603
Nope, ben geen hip-hopfan. Ik zou in principe bij elk genre zo reageren als mensen met zulke opmerkingen komen en zulke smilies erachter plaatsen. Ik kan hip-hop wel waarderen, dat is waar. Maar misschien reageerde ik wel wat te fel, anyway, wat vind je dan zo verschrikkelijk aan het genre?
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:48:20 #27
319877 BzP
Devildriver_
pi_91275916
Nou verschrikkelijk is een groot woord ;)

De commerciele kant van hiphop de laatse jaren heeft me een beetje afgestoten van t genre.
dus ergens heb je wel gelijk, Maar de muziek spreekt me niet meer aan.
Maar sommige texten wel, Jedi Mind Tricks - Vietnam story is gewoon een kunstwerk.
Ik hou van uit je dak gaan muziek. van t ene extreme naar t ander, van Metal tot dikke drum n bass als ik ga stappen.

Maar Necro is echt de shit die gast was een death metal gitarist (goed ook, zn band zat nog in voorprogramma van Sepultura.) die op een of andere dag besloot Death Rap te maken,
Harde en voornamelijk rauwe hiphop beats met de hardste death metal texten.
Wat een combo zeg....
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:49:03 #28
319877 BzP
Devildriver_
pi_91275944
Duitse slagermuziek is verschrikkelijk....
May the Orse be with you
pi_91275974
Tja, als je dat nummer van Jedi Mind Tricks goed vindt, dan is er denk ik een hele hoop andere hip-hop die je ook goed zou vinden.
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:50:37 #30
319877 BzP
Devildriver_
pi_91276015
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Tja, als je dat nummer van Jedi Mind Tricks goed vindt, dan is er denk ik een hele hoop andere hip-hop die je ook goed zou vinden.
Lyrics wise he ;)

Maar je zult zeker gelijk hebben, sta altijd open voor talent
May the Orse be with you
pi_91276432
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef BzP het volgende:
Duitse slagermuziek is verschrikkelijk....
Speciaal voor jou! :*

pi_91284811
Linkin Park natuurlijk. Goede oude tijd dat ik me nog kan identificeren met boze puberteksten.
pi_91285146
Mijn broer is een redelijke baas te noemen en zo kon het gebeuren dat hij mij op mijn 11e oid een paar platen van Derrick May liet horen en hij is ook de enige man waar ik ooit 'fan' van ben geweest tot op de dag van vandaag.

pi_91285395
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Arbeitslos het volgende:
Mijn broer is een redelijke baas te noemen en zo kon het gebeuren dat hij mij op mijn 11e oid een paar platen van Derrick May liet horen en hij is ook de enige man waar ik ooit 'fan' van ben geweest tot op de dag van vandaag.

relaxed

Ik ken hem van een remix die hij had gemaakt van Sueno Latino. Die stond op TechnoTrance 3. :)
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:35:14 #35
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_91285460
Smurfenhouse.
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
pi_91286095
Linkin Park.

Wat heerlijk was die tijd van One Step Closer. Lekker meeschreeuwen en lekker de dwarse puber uithangen en overal tegen aan schoppen O+

Hybrid Theory heb ik compleet grijs gedraaid, net als Meteora. Aan de sound van Minutes to Midnight kon ik maar moeilijk wennen, maar uiteindelijk kon ik het wel waarderen.

Tot het nieuwste album, A Thousand Suns... gadverdamme ;( Wat een anti-climax.
pi_91286247
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

relaxed

Ik ken hem van een remix die hij had gemaakt van Sueno Latino. Die stond op TechnoTrance 3. :)
Ja, dat is deze track:

Geweldige remix imo.
pi_91286846
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Arbeitslos het volgende:

Tof! Ik ken alleen Strings of Life, geweldig nummer. :)
pi_91287129
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Tof! Ik ken alleen Strings of Life, geweldig nummer. :)
Die track liet mijn broer mij destijds ook horen, meen ik. Pas jaren later ben ik die track echt op waarde gaan schatten.. een onvoorstelbaar meesterwerk imo.
pi_91287643
Ik was fan van Britney Spears. Zag haar eerste clipje Baby One More Time en was meteen gegrepen. Heb me op TMF door clips van Toy Box en Kane geworsteld om maar niet die ene video van Britney te missen. Had een week van tevoren in m'n agenda geschreven wanneer er een interview met haar op tv kwam. De première van de nieuwe clip Sometimes vond ik geweldig. Ook de 'making of' nam ik erbij op op een speciale Britney-videoband. Heb haar album gekocht, welke naast de tracks ook een 'interactief' gedeelte had met foto's en backstage filmpjes.

Daarna werd het allemaal wat minder. Ik realiseerde me dat ik de muziek best wel kut vond en Britney was opeens niet meer onschuldig maar hoerig. Ik gooide m'n cd weg want die stond stom tussen m'n nieuwe coolere albums, nam een willekeurige film over m'n Britney-video heen, en dat was het trieste einde van mijn korte fanschap.
pi_91287854
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Heb me op TMF door clips van Toy Box en Kane geworsteld om maar niet die ene video van Britney te missen.
_O-

Ik ben wel erg benieuwd, hoe oud was je toen? :)
pi_91287864
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik was fan van Britney Spears. Zag haar eerste clipje Baby One More Time en was meteen gegrepen. Heb me op TMF door clips van Toy Box en Kane geworsteld om maar niet die ene video van Britney te missen. Had een week van tevoren in m'n agenda geschreven wanneer er een interview met haar op tv kwam. De première van de nieuwe clip Sometimes vond ik geweldig. Ook de 'making of' nam ik erbij op op een speciale Britney-videoband. Heb haar album gekocht, welke naast de tracks ook een 'interactief' gedeelte had met foto's en backstage filmpjes.

Daarna werd het allemaal wat minder. Ik realiseerde me dat ik de muziek best wel kut vond en Britney was opeens niet meer onschuldig maar hoerig. Ik gooide m'n cd weg want die stond stom tussen m'n nieuwe coolere albums, nam een willekeurige film over m'n Britney-video heen, en dat was het trieste einde van mijn korte fanschap.
Dude... WTF!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_91288056
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

_O-

Ik ben wel erg benieuwd, hoe oud was je toen? :)
Dat was in 1999 dus toen was ik 13 :@
pi_91288246
Waarom die smilie? Zeker op je 13e is dat toch niet zo erg? Ik kan het me best voorstellen. :)
pi_91288259
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar wel heel stoer een Iron Maiden-shiertje aan op brugklaskamp?
pi_91288349
Ik was nog vergeten dat ik elke dag naar de TMF dag top 5 keek en kwaad was als die stomme DJ Jean met zijn 'The Launch' mijn Britney had verdrongen van de eerste plaats.
pi_91288394
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

En tegenwoordig ben je wel een heterosexuele man geworden?

Ik weet nog dat mijn neef mid jaren '90 een obsessie had voor Mariah Carey... te griezelig gewoon.
Hij schreef ook liefdesbrieven aan d'r enzo en had een kamer vol met posters.
Ik was dan ook niet verbaasd dat ie homo was.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_91288585
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef CoExist het volgende:
Nouja 'geworden'.. Je bent homoseksueel of niet. Dat ligt voor de geboorte al vast en zal ook nooit meer veranderen.
pi_91288698
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik weet nog dat mijn neef mid jaren '90 een obsessie had voor Mariah Carey... te griezelig gewoon.
Hij schreef ook liefdesbrieven aan d'r enzo en had een kamer vol met posters.
Ik was dan ook niet verbaasd dat ie homo was.
Misschien heb ik hem wel eens op tv gezien.. moest 'ie huilen toen hij een handtekening kreeg van Mariah?
pi_91288929
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Arbeitslos het volgende:

[..]

Maar wel heel stoer een Iron Maiden-shiertje aan op brugklaskamp?
Eigenlijk was ik daar nooit zo van en nog niet, zo'n harde rocker, klasgenoten hadden hun tassen wel helemaal ondergekalkt met 'Limp Bizkit', 'Slipknot' en 'Korn'. En ik had dan Britney.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')