Djumbo!quote:
Rechts.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef DaMook het volgende:
Dan maar meteen alle drie ook een keer.
[ afbeelding ]
Entertainen van pappa'squote:
Lotte, Lindsy en svenjaquote:
Dat !quote:
Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Jannekje7 het volgende:
die "zingen" "liedjes" en worden gesponsord door de welbekende supermarkten. populair bij kinderen die K3 beginnen te ontgroeienquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hans! Let's dans!
Sgoed, Janneke !![]()
De middelste is wel een erg slechte shopquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef themauster het volgende:
Zij is doebaar:
[ afbeelding ]
Zij ook:
[ afbeelding ]
Maar zij vooral:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dan komt er dus een chick die goed kan playbacken en de papas ook leuk vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef DaMook het volgende:
Datum: 2011-01-16
De populaire meidengroep Djumbo is uit elkaar, zangeres Svenja is uit de groep gestapt. De twee overgebleven leden zullen doorgaan met Djumbo in een nieuwe samenstelling.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Weer een reden om nog niet aan kinderen te beginnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef DaMook het volgende:
Datum: 2011-01-16
De populaire meidengroep Djumbo is uit elkaar, zangeres Svenja is uit de groep gestapt. De twee overgebleven leden zullen doorgaan met Djumbo in een nieuwe samenstelling.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Envoor de datum
.
lekkere plaat hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt ie weer met z'n Foo Fighters. FLIKKER TOCH ES OP![]()
![]()
![]()
Mist ie toch maar de Foo Fightersquote:
Trusten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik ook, want moet er morgen vroeg uit.
Trusten!![]()
Trustequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trusten!![]()
slaap zacht!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trusten!![]()
mee eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die heeft wel wat in sommige rollen
Ik zie t je doen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Ik kan de intro op mijn kampeer pannetjes drummen
Kamperenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Ik kan de intro op mijn kampeer pannetjes drummen
Me loooooves kamperen! Maar mn ex vond t verschrikkelijk...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kamperen, alweer te lang niet meer gedaan, ik wil wel weer eens naar het gardameer
.
Bodems zitten nu alleen wel vol met deukenquote:
LOLquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bodems zitten nu alleen wel vol met deuken
Nee, ik bevind mij in Huis de Beursquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Cindiey morgen rond dit tijdstip begint Caro met haar optreden. Ben jij er ook bij? Hoop dat het weer een beetje wil meewerken.
Het is hem niet?quote:
Ik heb het al zo'n 6 jaar niet meer gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Me loooooves kamperen! Maar mn ex vond t verschrikkelijk...
Vind wat Liam doet persoonlijk nogal mwoa. Ben meer benieuwd naar Noelquote:
waar zullen we afsprekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik bevind mij in Huis de BeursTis alweer later dan ik dacht
Nee, in de trein vermoedelijk, moet de volgende morgen écht vroeg op staan.
Speciaal voor mijn vader wil ik ze weer bij elkaar voor een optreden in Nederlandquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vind wat Liam doet persoonlijk nogal mwoa. Ben meer benieuwd naar Noel
Ehmm.. Station ofzo? Ik moet direct door vanuit stage naar Grunn, dus ik moet ook nog even Burger Kingen of Maccen ofzo.quote:
Ohh, nee is bij mij wel korter geleden. Ik bedoel, soms moest-ie gewoon meequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het al zo'n 6 jaar niet meer gedaan.
[..]quote:
Mag ik mee?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kamperen, alweer te lang niet meer gedaan, ik wil wel weer eens naar het gardameer
.
ga dan subwayen. kom je langs als je naar t centrum loopt. imho lekkerder en gezonderquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehmm.. Station ofzo? Ik moet direct door vanuit stage naar Grunn, dus ik moet ook nog even Burger Kingen of Maccen ofzo.
hoe laat ben je bij het station?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehmm.. Station ofzo? Ik moet direct door vanuit stage naar Grunn, dus ik moet ook nog even Burger Kingen of Maccen ofzo.
Ah, okay! Baseballs wint EBBA award.. als er iets kud is. Flut groep.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik bevind mij in Huis de BeursTis alweer later dan ik dacht
Nee, in de trein vermoedelijk, moet de volgende morgen écht vroeg op staan.
Haha gewoon meeslepen die handelquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohh, nee is bij mij wel korter geleden. Ik bedoel, soms moest-ie gewoon meeMaar de laatste keer écht kamperen (dus meer dan 1 nachtje) is toch wel een jaar of 3 geleden...
Goede vraag! Afhankelijk van hoe laat ik de trein in Raalte weet te pakken, zal wel 10 over half5 worden. Dan zou ik rond kwartover6 in Grunn zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe laat ben je bij het station?
Van mij welquote:
+1quote:
Ze draaien hem nu al vaker dan de mh zelfquote:
Slaap lekkerquote:
ik zal rond 18:10 op het station kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goede vraag! Afhankelijk van hoe laat ik de trein in Raalte weet te pakken, zal wel 10 over half5 worden. Dan zou ik rond kwartover6 in Grunn zijn.
slaap zacht, rattenhoedster van Geldrop!quote:
Dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef henkde_j het volgende:
Mijn beste kampeerspot ever.
[ afbeelding ]
Da's ongeveer gelijk met mij dus. Top!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zal rond 18:10 op het station kunnen zijn.
Noorwegenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Waar is dat
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |