Mijn oude buurmeisje, Lottequote:
quote:
Ben ik zeker de enige die mwah bij haar zegt, is maar goed ook anders krijg een boze vrouw achter mij aanquote:
Ik ook welquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Sersjee daar wel een kunstje op kan doen.
een stuk minder, dat dan weer welquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn oude buurmeisje, Lotte.
[ afbeelding ]
Krullies en blauwe oogjes zijn leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet te vergeten het nep haar (dit kan toch niet zonder ? )quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Krullies en blauwe oogjes zijn leukzo veel make-up en geblondeerd haar niet
waarom had ik alleen maar lelijke buurmeisjes? hier had ik nog wel een poging tot voyeurisme voor gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
een stuk minder, dat dan weer wel
Ook zij is doebaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me geen nep-haar hoor....quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet te vergeten het nep haar (dit kan toch niet zonder ? ).
En maar dansen, dansen, dansenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Biertje erbij wat zon en dan dit.. Zie het al helemaal voor me
Wow, zou dat allemaal echt zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lijkt me geen nep-haar hoor....
Beetje té. Niet mijn smaak dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat de krul er wel is ingezet. Maar tis jouw buurmeisje, jij moet 't wetenquote:
die middelste vind ik dan de minst leukequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef DaMook het volgende:
Dan maar meteen alle drie ook een keer.
[ afbeelding ]
Wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Denk dat de krul er wel is ingezet. Maar tis jouw buurmeisje, jij moet 't weten
Iew.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
Djumbo!quote:
Rechts.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
Entertainen van pappa'squote:
Lotte, Lindsy en svenjaquote:
Dat !quote:
Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Jannekje7 het volgende:
die "zingen" "liedjes" en worden gesponsord door de welbekende supermarkten. populair bij kinderen die K3 beginnen te ontgroeienquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hans! Let's dans!
Sgoed, Janneke !![]()
De middelste is wel een erg slechte shopquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef themauster het volgende:
Zij is doebaar:
[ afbeelding ]
Zij ook:
[ afbeelding ]
Maar zij vooral:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dan komt er dus een chick die goed kan playbacken en de papas ook leuk vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef DaMook het volgende:
Datum: 2011-01-16
De populaire meidengroep Djumbo is uit elkaar, zangeres Svenja is uit de groep gestapt. De twee overgebleven leden zullen doorgaan met Djumbo in een nieuwe samenstelling.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Weer een reden om nog niet aan kinderen te beginnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef DaMook het volgende:
Datum: 2011-01-16
De populaire meidengroep Djumbo is uit elkaar, zangeres Svenja is uit de groep gestapt. De twee overgebleven leden zullen doorgaan met Djumbo in een nieuwe samenstelling.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Envoor de datum
.
lekkere plaat hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt ie weer met z'n Foo Fighters. FLIKKER TOCH ES OP![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |