Zegt de dame die netquote:
Dr tussen zelfsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zegt de dame die netratten
op d'r boezem had
.
Wat een foute fotoquote:
Nou, ik flikker lieven ratten door mijn shoarma dan jullie saucequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zegt de dame die netratten
op d'r boezem had
.
Creepy blikquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Take Me Out is wel toepasselijk
en een nieuw topic openenquote:
OMG, sorry hoor.... té nep en té gefotosnoept....quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Take Me Out is wel toepasselijk
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou, ik flikker lieven ratten door mijn shoarma dan jullie sauce
Jazekersquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
Marijke is er eigenlijk wel bij toch?
Ja, duurde ook even voordat ik dat doorhad. Wilde eigenlijk net Pino gaan quoten.quote:
Daarvoor hoef je je niet te verontschuldigenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
OMG, sorry hoor.... té nep en té gefotosnoept....
Welke blikquote:
Hehe dat dacht ik ookquote:
die ratten van jou waren ook gefotosoeptquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
OMG, sorry hoor.... té nep en té gefotosnoept....
Zegt u het maar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, duurde ook even voordat ik dat doorhad. Wilde eigenlijk net Pino gaan quoten.
Euh....?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ratten van jou waren ook gefotosoept
quote:
Ik staar me nou nooit een ongeluk op tieten, het gezicht is ook belangrijkquote:
weer gmta dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe dat dacht ik ook, maar ik kan nog steeds niet door een slotje posten en vond het niet meer nodig het hier te zeggen
.
Als jij nou eens shoarma thuis hebt liggen en dat hier naar toe komt brengenquote:
grapje schatquote:
wie met wat?quote:
Je bent PRECIES 8 maanden ouder dan ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weer gmta dus
ben jij toevallig mijn lang verloren gewaande 2lingbroer?
2ndRock!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weer gmta dus
ben jij toevallig mijn lang verloren gewaande 2lingbroer?
Svenja van Djumboquote:
Heb ik wel, maar ga ik vrijdag al etenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als jij nou eens shoarma thuis hebt liggen en dat hier naar toe komt brengenIs maar 20 km schijnbaar.
Niet alleen Sersjeequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Sersjee daar wel een kunstje op kan doen.
jij had het erover dat foto van Perry gesoept was (en daarin heb je waarschijnlijk gelijk) dus maakte ik de opmerking dat jij die ratten in je decollete had gesoept (en dat is natuurlijk waar)quote:
mijn ingevroren 2lingbroer!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent PRECIES 8 maanden ouder dan ik. Kans is dus niet erg groot
.
4thRock. ik ben ouder verdorie! (iig volgens mn paspoort danquote:
Op de radio wel..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ik wil ook zoals Marijke zijnEen leuke vrouwelijke aanwezigheid op de radio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |