abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91236526
Aangeboden:

Ik heb een code gewonnen om de 'How to cook everything' voor de Ipad te downloaden. Helaas zat er geen Ipad bij ;) dus heb ik er niets aan

De naam van deze app zegt al precies waar het voor bedoelt is: hoe je alles moet koken. Er zijn in de app meer dan 2000 recepten aanwezig. De recepten worden erg duidelijk uitgelegd stap voor stap en soms zijn er plaatjes bij die het duidelijker maken. Helaas is de app wel Engels maar duidelijk genoeg om het te begrijpen.

De app kost normaal ¤7,99. Voor 5 euro issie voor jou :Y
pi_91236702
¤0,79 cent geboden.
(prjs van de meeste apps)
Speak only if it improves upon the silence....
pi_91236813
Ik twijfel trouwens of dit topic in de categorie 'waardebonnen' valt maar eventueel (indien je een betrouwbare history hebt) wil ik best de code voor betaling geven zodat je zeker weet dat hij nog gebruikt kan worden.
pi_91236900
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef BYM het volgende:
(prjs van de meeste apps)
http://itunes.apple.com/n(...)9853#&partnerId=2003
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:03:37 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_91237008
Het moet toch niet veel erger worden. :D App codes te koop aanbieden op Fok. :')

Voordeel is dan wel, geen verzendkosten. :P
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:04:12 #6
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_91241640
Waarom wil je hier aan verdienen, is toch leuker om weg te geven aan een geinteresseerde?
The truth is relative, pick one that works!
pi_91245389
quote:
Dat zeg ik, prijs van de meeste apps ...
Speak only if it improves upon the silence....
pi_91252820
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef SatanicWarrior het volgende:
Waarom wil je hier aan verdienen, is toch leuker om weg te geven aan een geinteresseerde?
Is toch leuk als ik er zelf ook nog wat heb aan iets wat ik heb gewonnen ;). Hoef er niet rijk van te worden, wil ook best ruilen voor wat anders. En mocht het niet lukken geef ik het alsnog weg..
pi_91259484
Hmm code is er nog?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_91260431
ik citeer:

quote:
Beste Users,

Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK!. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.

De reden hiervoor is, dat de echtheid van bonnen en kortingscodes voor de moderators niet controleerbaar is. Het gebeurt regelmatig dat er valse deals gemaakt worden waardoor de koper de dupe wordt en zijn of haar geld kwijt is.

Uit bescherming van onze users, hebben wij besloten om deze maatregel in gebruik te nemen.

Tip: op http://www.verkoopjekadobon.nl kun je terecht voor de verkoop van je kadobonnen!

Indien jullie nog vragen hebben, zijn jullie van harte welkom in het V&A Feedback topic.

Met vriendelijk groet,
V&A Moderators
Ergo, dit mag dus niet hè

[ Bericht 1% gewijzigd door Dengaman op 13-01-2011 13:12:16 ]
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:10:56 #11
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_91260632
:') Die download je toch gewoon via installous.
graag verwijderen
pi_91270267
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef Dengaman het volgende:
ik citeer:

[..]

Ergo, dit mag dus niet hè
dat dus
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: