SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: havermout![]()
T: vergeten
L; 2 boterhammen pindakaas
T: plakje cake
D: tapas!
Voel je je alweer wat beter Tink?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe
o. preischotel met gehakt
t. banaan + glas vlierbessensap
l. bloemkool + aardappeltje + kip met bacon uit de oven
t. taart denk ik
d. bloemkoolsoep?
Foute diagnose mijnerzijdsquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voel je je alweer wat beter Tink?
@ Loveli: Wat is er mis met de auto dat je je sex appeal in de strijd moet gooien om het gefixt te krijgen ?![]()
jullie zeiden niks tegen elkaar?quote:
Als je het fout hebt en het daardoor meevalt, dan lijkt het me niet zo'n probleem dat je 't fout hadquote:
Hehe, ik drukte op invoeren ipv het smiley-dingetje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jullie zeiden niks tegen elkaar?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Vaag Anna! Wat ga je doen?.
En ik snap de post van Maria niet? Geen links?
Ik heb vier kilo sinaasappelen ingeslagen(1+1 gratis bij de AH).
Zometeen even twee opeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Wat is dat nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
1 + 1 = 4quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Vaag Anna! Wat ga je doen?.
En ik snap de post van Maria niet? Geen links?
Ik heb vier kilo sinaasappelen ingeslagen(1+1 gratis bij de AH).
Zometeen even twee opeten.
Jammerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezien je PI ga ik hier niet serieus op in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nou nee maar gisteren werkte ik wat langer door dan gepland, en dan buiten de uren die ik geregistreerd had, omdat ik mn linkjes-binnen-gewerkte-uren-quotum wou ophogenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:54 schreef Ml-etje het volgende:
Ah dan kan je idd dag en nacht doorwerken als je wilt Maria en als ik het zo lees doe je dat soms ook?
Er staan vooral voor NT2-vacatures op en vacatures in het buitenland (docent Nederlands aan de universiteit van Sorbonne ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou nee maar gisteren werkte ik wat langer door dan gepland, en dan buiten de uren die ik geregistreerd had, omdat ik mn linkjes-binnen-gewerkte-uren-quotum wou ophogenDaar moet ik geen gewoonte van maken iig
![]()
Oe Vik ik zie iets gaafs op die site!*boomkark* <--- haha ik wou *bookmark* typen en dit kwam eruit, ik vind het een mooi woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |