Whoeoeoeoehquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat een fijn nieuws Muis, dat de scan goed was!
[quote]
Ik heb het loop -dingetje!!!
http://runningtracker.tuxfamily.org/blog/quote:Viking..... mag ik 't progammaatje er bij?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Perruche het volgende:
waar zoek je op dat je zo'n plaatje krijgt
Stuk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
motor heen, bus terug
dat had anders gemogen...morgen maar met de auto naar 't werk dan
thanks!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whoeoeoeoeh.
Tip: wel altijd de sensor precies op de juiste plek bevestigen (zo dicht mogelijk bij de tenen schijnt het beste te werken)
Tip2: er zit een aan/uit-knopje op, vergeet hem niet uit te zetten, anders is de batterij wel erg snel leeg.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
[..]
http://runningtracker.tuxfamily.org/blog/.
Voorlamp, achterlamp en dashboardverlichting zijn stuk gegaan.quote:
Knopje aan de onderkant ja. Even 3 secs ingedrukt worden en dan zou je een geluidje moeten horen (wat ik niet hoor), maar als je de sensor beweegt en de iPod kan hem niet vinden, dan kun je ervan uit gaan dat 'ie uit staatquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
thanks!
Is het een heel klein rond knopje op de sensor die op mijn schoen zit, dat aan/uit ding?
Voordat je gaat lopen even een stuk uitzoeken waarvan je weet wat de afstand is (ik doe dat zelf altijd hier). Dus dan kies je bijv een stuk van 800 meter. Vervolgens stel je Nike+ in op 0,8 en dan ga je lopen en als je het eindpunt bereikt hebt, kijk je op je iPod of hij evenveel aangeeft als hij zou moeten aangeven. En wat je moet doen als dat niet zo is, weet ik nietquote:Moet je bij het kalibreren eerst een bepaalde afstand meten, voordat je dat kan lopen/doen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
D: risotto met spinazie en champignons
Mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
Autoprobleem lijkt voorlopig veel minder erg dan gevreesd
kwintet lukt ook niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om een kwartet te maken hoor.
ik heb hem al gezienquote:
Die scene hebben al duizenden mannen gezien Vikquote:
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |