Doen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik moet nu echt m'n werkmail uitzetten..
Graag gedaan muisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik wilde even Ewelina komen bedanken vanwege het jurkje van Zara dat ze gisteren postte - ik ben eens op de site gaan kijken en heb een leuk ander jurkje gescoord
Dus dankjewel!
Ja super!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Graag gedaan muisjeAlles goed verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou hopelijk ook alles goed?
heb je nog screenshots of kan je in google cache kijken? Zo ja, dan zou ik het er wel opzetten en vermelden dat de site inmiddels uit de lucht is maar dat je desgewenst nog wel info kan geven ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje:
ik heb ruim een jaar geleden wat dingen geschreven voor een website, maar die website bestaat niet meer. Toch op mijn cv zetten? (het staat een beetje knullig als een potentiële werkgever naar die site gaat en er staat niks op, maar anderzijds: ik heb er wel voor geschreven en destijds stond er veel meer op)
Je kan toch zeggen dat je voor wijlen website huppeldepup hebt geschreven. (of onder toevoeging van een iets minder grappig-willen-wezende term voor niet meer bestaand?)quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje:
ik heb ruim een jaar geleden wat dingen geschreven voor een website, maar die website bestaat niet meer. Toch op mijn cv zetten? (het staat een beetje knullig als een potentiële werkgever naar die site gaat en er staat niks op, maar anderzijds: ik heb er wel voor geschreven en destijds stond er veel meer op)
Jij ook Cootje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je voor wijlen website huppeldepup hebt geschreven. (of onder toevoeging van een iets minder grappig-willen-wezende term voor niet meer bestaand?)
Hee, muizekeutel, nog de beste wensen, meisje!!
Ik heb de artikelen zelf ook nog op een usb-stick staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
heb je nog screenshots of kan je in google cache kijken? Zo ja, dan zou ik het er wel opzetten en vermelden dat de site inmiddels uit de lucht is maar dat je desgewenst nog wel info kan geven ofzo.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja super!Hee MuizelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou hopelijk ook alles goed?![]()
Wat fijn dat het zo goed met je gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja super!Druk druk druk. En chagrijnig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou hopelijk ook alles goed?
Maar fijn nieuws!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ach, ik vind dat je iemand het hele jaar door wel het beste mag wensen!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij ook Cootje!Het mag nog twee dagen gezegd worden toch?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hee Muizel![]()
Wat fijn dat het zo goed met je gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah joh, ze beweegt tenminste. Dat kan je van het gros van de Nederlanders niet zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er de zin van is.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ah joh, ze beweegt tenminste. Dat kan je van het gros van de Nederlanders niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |