abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91250739
ik doe het licht maar eens aan....Goeiemorgen. Straks onderweg naar Zweden, eerst nog eventjes werken...
pi_91250804
Mogguh :W Mijn rit naar het werk heeft zich verslapen, dat smste ie nét toen ik klaar was met alles. Nouja, nu wel fatsoenlijk kunnen ontbijten in plaats van pas op het werk..

O: brinta
T: banaan, 2 mariabiscuitjes
L: 2 boterhammen hummus
T: 2 mandarijntjes, yoghurt met muesli
D: volkoren pasta met saus, groente en tonijn. Oh, en kaas :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:03:40 #53
331 Merel
Be here now.
pi_91250972
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:35 schreef anna82 het volgende:

Nee, dit is voor een 'echte' baan :) Ik vind het best spannend!
Oh dan haalde ik dingen door de war :@ Succes!

Nynke, goede reis naar Zweden! :)

Ik ga maar weer eens werken... Lijstje voor vandaag wordt sowieso slecht, want ik heb vanavond met vriendinnen afgesproken. In een cocktailbar :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91251055
Goedemorgen :)
Planning voor vandaag is opruimen, evy les 3 lopen, lemon curd maken en scones oefenen en dan komt vriendje ze vanavond opeten :)
pi_91251059
Goeie reis jagar
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:22:46 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251171
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:03 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh dan haalde ik dingen door de war :@ Succes!
'Door elkaar' of 'in de war' :P.

Goeiemorgen :W. Ik slaap elke keer door het vertrek van Nachtwacht heen. Dan denk ik dat ik vanaf 5 uur wakker heb gelegen en dat het dus nog niet 7 uur kan zijn, want ik heb hem nog niet gespot, is het al 8 uur :'). Hij is echt goed in sneaky doen ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_91251192
Hey Vik, met welke muziekjes loop jij hard? Evy is gewoon echt saai geworden en we gaan maar weer 's beginnen, ik ga me opgeven voor de Marikenloop en dan gaan :+
Ja doei.
pi_91251219
Goeiemorgen. Ofzo :').

Fijne reis jagar.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91251222
oh, en goede reis naar Zweden Jagar! :*
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:29:58 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251267
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hey Vik, met welke muziekjes loop jij hard? Evy is gewoon echt saai geworden en we gaan maar weer 's beginnen, ik ga me opgeven voor de Marikenloop en dan gaan :+
Muziek waar ik blij van word (en jij niet, denk ik, het is nogal zweverige muziek ;)).

Maar ik ga nu ook wat meer powersongs in m'n playlist zetten: The Prodigy (Firestarter!), Rammstein, KMDFM (Son of a gun) en verder moet ik nog even mijn mp3-speler bij langs lopen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91251279
oh, gewoon zelf en dan met een schema! Ik dacht dat je ook een muziekjesdownload had met 'n stem of piepjes tussendoor ofzo :+
Ja doei.
pi_91251351
Evy is wel suf qua muziek ja -O-
Als ik weer fatsoenlijk kan rennen ga ik weer fijn de elektro uit de kast halen, dat vind ik het best lopen :)
pi_91251382
Ik wil slank naar de UK :+ zodat ik qua uiterlijk iig niet Brits lijk :+ dus hatseflats!

Vrijdag en zondag weer spinnen en zaterdag en vanavond als het wat droger is (komt nu écht met BAKKEN uit de lucht) hardlopen. Moet gewoon ook even m'n hoofd leegmaken, en dat gaat 't beste met sporten O+
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:38:40 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251419
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh, gewoon zelf en dan met een schema! Ik dacht dat je ook een muziekjesdownload had met 'n stem of piepjes tussendoor ofzo :+
Nee :P.

Voor mijn loopplezier is het heel belangrijk dat ik muziek op heb waar ik me niet aan erger ;).
En Nike+ geeft ook de nodige informatie: een vrouw zegt wanneer ik halverwege ben en wanneer ik klaar ben :+. Dus ik heb Evy heul niet nodig.
Niet meer actief op Fok!
pi_91251434
Oeh.. interesting! Nou ja, ik ga iig niet veel geld uit geven aan zoiets, maar kan best wel zelf wat muziek meenemen.. heb nog wel wat op m'n laptop staan :9
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:41:50 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251479
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh.. interesting! Nou ja, ik ga iig niet veel geld uit geven aan zoiets, maar kan best wel zelf wat muziek meenemen.. heb nog wel wat op m'n laptop staan :9
Het kost maar 30 euro :P (+ nog een tientje extra om de sensor aan je schoen te koppelen als je geen Nike+ schoenen hebt)

Zolang ik geen duurlopen loop, heb ik én een iPod én een mobieltje bij me als stopwatch :'). Heel irritant is dat, steeds op m'n mobieltje kijken. Zeker omdat ik bij de kortere stukken zo lekker aan het lopen ben dat ik de tijd helemaal vergeet. Zat er deze week twee keer bijna een minuut overheen.
Niet meer actief op Fok!
pi_91251534
ik vind het actief bijhouden van tijd ook echt kut :') denk dat ik daarom gewoon op afstand ga lopen :@
m'n conditie is nog goed genoeg om te zeggen: ik ga nu 3km lopen (even van te voren op google maps kijken waar ik dan moet starten en zulks) en daarna nog een keer 3km... da's gewoon een stuk fijner :+
Ja doei.
pi_91251725
Goedemorgen moppiessssssss :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:00:32 #69
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_91251869
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het kost maar 30 euro :P (+ nog een tientje extra om de sensor aan je schoen te koppelen als je geen Nike+ schoenen hebt)

Zolang ik geen duurlopen loop, heb ik én een iPod én een mobieltje bij me als stopwatch :'). Heel irritant is dat, steeds op m'n mobieltje kijken. Zeker omdat ik bij de kortere stukken zo lekker aan het lopen ben dat ik de tijd helemaal vergeet. Zat er deze week twee keer bijna een minuut overheen.
Wat doet die nike + dan precies? misschien wil ik er wel zo een! ik loop nu met eigen muziek + hartslagmeterm maar die valt vaak stukken uit dus weet ik de tijd nog steeds niet...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:02:48 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251915
Dat HRM, heette dat vroeger Personeel & Arbeid?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:06:47 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91251994
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat doet die nike + dan precies? misschien wil ik er wel zo een! ik loop nu met eigen muziek + hartslagmeterm maar die valt vaak stukken uit dus weet ik de tijd nog steeds niet...
Je moet wel een touch of een nano hebben voor de Nike+ (anders wordt het nog een duur grapje :P). Voor smartphones zijn andere mogelijkheden :).

Maar er zit dus een sensor in je schoen die bijhoudt wat je doet. Na het lopen kun je dan een grafiekje zien met de afgelegde afstand, de gelopen tijd, pace... Ik vind de informatie die de Nike+-site geeft zelf niet gedetailleerd genoeg, dus ik laad mijn data in een ander progje. Dan kun je beter aflezen wat je topsnelheid was en ook wat je snelheid was in km/h (het schijnt standaard te zijn om de pace te weergeven: hoeveel mins je hebt gelopen per km, heel irritant!)

Verder kun je verschillende work outs starten: basic, op tijd, op afstand, er is een stem die zegt hoe ver je nog moet etc, je kunt een powersong inschakelen en als je iets heel goeds presteert, dan krijg je een schouderklopje van Lance Armstrong *).
Niet meer actief op Fok!
pi_91252044
quote:
5s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Dat HRM, heette dat vroeger Personeel & Arbeid?
Ja dat, of Personeelszaken... Maar alles mot tegenwoordig in het Engels he.
Human Resource Management dus.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_91252065
Engels. ;(

Mijn doel van de dag: lunchen! ^O^
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:11:21 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91252071
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja dat, of Personeelszaken... Maar alles mot tegenwoordig in het Engels he.
Human Resource Management dus.
Ok :). Mijn buurmeisje heeft dat destijds (15 jr geleden ofzo?) ook gestudeerd en die kon maar niet aan de bak komen, dus die werkt nu al jaren bij de Gamma. En ze was niet de enige. Nu lijkt dat behoorlijk mee te vallen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91252072
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef Swietje het volgende:
Engels. ;(

o|O
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')