Ach, ik heb ook Dermalogica gebruiktquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Tink! http://www.biodermal.nl/o(...)kens/litteken-creme/
Deze!En hij ruikt lekker
.
Edit: hij is wel tiefusduur.
Wat voor opleiding doe je? Klinkt saaaai....quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is wel fijnmag vanaf nu gaan leren voor mijn tentamen maandag zo'n 100 arresten kennen bummer..
Denk dat ik er maar een zak chips naast leg
Arbeidsrechtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je? Klinkt saaaai....
Dat vond ik echt onmogelijk saai (twee jaar rechten gedaan..pff..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Arbeidsrechten valt enorm mee maar dat stampen heb ik nooit gekund
Spannend!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:
Merel, wat als collega2 baalt dat hij nog niets van lievelingscollega heeft gehoord? Of is als eerste sms-en een teken in sms-land?
Morgen sollicitatiegesprek en ik hoop dat ik op tijd ga komen! Ik heb het gesprek om 11:00 en in 2011 ben ik zelden voor 11:00 opgestaanIk ben wel weer klaar voor een opdracht en een ritme.
Maar het is zijn beurt! Ach, ik weet ook niet wat ik ermee wil. Maar ik sta er wel voor open om dat te onderzoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef anna82 het volgende:
Merel, wat als collega2 baalt dat hij nog niets van lievelingscollega heeft gehoord? Of is als eerste sms-en een teken in sms-land?
Omdat iedereen vond dat ik een echt talen-meisje was en niemand me ooit op het idee heeft gebracht om verder te kijken dan m'n neus lang was. Ik heb nooit iets anders dan een talenstudie overwogen en dat is best zonde. Heb geen spijt van m'n studie hoor, maar als ik had geweten hoe veel leuks er nog meer te doen was...quote:
Ochquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Goodbye het volgende:
Arbeidsrecht is vooral leuk in de praktijk, om het toe te passen zeg maar!
Nouja, als P&A studerende mag ik dat best zeggen toch?quote:
Dat kan nog een leuk onderzoek worden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar het is zijn beurt! Ach, ik weet ook niet wat ik ermee wil. Maar ik sta er wel voor open om dat te onderzoeken![]()
Succes met je sollicitatie! Is voor detachering toch? Eigenlijk is dat wel handig, dat je daarvan zo veel sollicitatie-ervaring krijgt
Compeeeeed! Je kunt ook de lipblaasjesvariant nemen, die zijn kleiner.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen een litteken te voorkomen als je een waterpokje hebt opengekrabt(op mijn wang)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |