Strak plan, dat ga ik binnenkort ook maar eens doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel eens
Als ik tegenwoordig kaasfondue eet maak ik gewoon een bord met stukken brood, tomaatjes en komkommer, warm dat spul op in een steelpannetje en gooi het er in 1 keer overheen.
Luie mensen moeten er ook zijn.
Dan weet ik niet meer, misschien kun je je cookies nog een keer weg mikken, uitloggen-inloggen, geschiedenis opruimen of Donald (what's his name) uitkleden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het ziet er bij mij hetzelfde uit als bij jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Dat werkt met vleesfondue toch een stuk minder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel eens
Als ik tegenwoordig kaasfondue eet maak ik gewoon een bord met stukken brood, tomaatjes en komkommer, warm dat spul op in een steelpannetje en gooi het er in 1 keer overheen.
Dan kan je beter het brood, de tomaatjes en komkommer ook in het pannetje flikkeren en gewoon uit het pannetje eten. Dat scheelt weer een bord afwassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook wel eens![]()
Nee hoor je donderd het in één keer de pan in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt met vleesfondue toch een stuk minder.
Een collega van mij probeerde dat eens tijdens een etentje maar het werkte niet. Het pannetje vet koelt te veel af als je alles er in één keer in kiepert.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je donderd het in één keer de pan in.
Daar heb ik nog nooit aan gedacht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je beter het brood, de tomaatjes en komkommer ook in het pannetje flikkeren en gewoon uit het pannetje eten. Dat scheelt weer een bord afwassen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als mijn zoon zou thuis komen, pap ik ben homo, dan zou ik wel even achter mijn oren krabbelen.kortzichtig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Het heeft geholpenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan weet ik niet meer, misschien kun je je cookies nog een keer weg mikken, uitloggen-inloggen, geschiedenis opruimen of Donald (what's his name) uitkleden.
is toch lekker knus weer FANN, god he iedereen zeurt over het weer, wacht maar heb ik eerder gezegt, als straks de mussen dood neer vallen, het 30 graden is komen jullie ook allemaal klagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik klaag volgens mij zelden of nooit over het weer, maar dit is dus echt KUT weer,
sjesus zelfs ik wordt hier een beetje depri van, hoewel je dan wel een excuus hebt
om lekker morgen lekker lang in je nest te blijven
Hondebokkenbeestenweerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik klaag volgens mij zelden of nooit over het weer, maar dit is dus echt KUT weer,
sjesus zelfs ik wordt hier een beetje depri van, hoewel je dan wel een excuus hebt
om lekker morgen lekker lang in je nest te blijven
Heb ik een ''Blote Donald'' gemist ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft geholpen![]()
*Even Donald zijn kleren weer brengen.
Mij zal je dan niet horen klagen hoor, ik vind het heerlijk die warmtequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch lekker knus weer FANN, god he iedereen zeurt over het weer, wacht maar heb ik eerder gezegt, als straks de mussen dood neer vallen, het 30 graden is komen jullie ook allemaal klagen
Mussen zijn er niet meer de rest valt dood neer. Ik mag hopen dat het stad's duiven zijn Doeiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch lekker knus weer FANN, god he iedereen zeurt over het weer, wacht maar heb ik eerder gezegt, als straks de mussen dood neer vallen, het 30 graden is komen jullie ook allemaal klagen
echt waar mij zal je niet snel horen over het weer, koud of warmquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dan is het goed, anders sloeg ik hem ff in mekaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |