2 minuten geledenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
wanneer hebben jullie voor het laatst sex gehad?
Beverwijk? Bullewijk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Jeweet, R'dam is het nieuwe B'wijk
Whut?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Jeweet, R'dam is het nieuwe B'wijk
quote:
I wishquote:
Nee dat komt vanavond welquote:
quote:
Gofferquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
sorry, als het langer dan een week geleden is kom je niet voor die titel in aanmerking
Wie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
BLEISWIJK! JA, HIJ KOMT UIT BLEISWIJK JA
Is het zo lang geleden of was je zo lam?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet zelf niet eens wanneer het voor het laatst was, of laat staan met wie..
zo lang geleden..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het zo lang geleden of was je zo lam?
In dat tentje toen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet zelf niet eens wanneer het voor het laatst was, of laat staan met wie..
Ow... En was ie nou bezet?quote:
Awwquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zo lang geleden..
Ik ga dr even over denken..
Zie je, zo erg ben ik nietquote:
Nee, joh.. dat is echt al 8 maand geleden ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In dat tentje toen?
[..]
Ow... En was ie nou bezet?
Nou ja, weet ik hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, joh.. dat is echt al 8 maand geleden ofzo
Aaahhquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zo lang geleden..
Ik ga dr even over denken..
En het komt nooit meer goed?quote:
Het jaar is net anderhalve week onderwegquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaahh![]()
Nou bij mij was het ook niet dit jaar in ieder geval
De leukste liefde van mn leven, daar lag ik al de tweede date mee in bedquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk een maandje of 2 geledenen ik weet ook wel met wie
Met de jongen wie ik nu date.. daar wacht ik nog even mee.. te leuk
"Leukste liefde van mn leven", heb je er meerdere dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De leukste liefde van mn leven, daar lag ik al de tweede date mee in bed
Bij mijn huidige gebeurde dat voor de eerste datequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al wel met 'm gezoend..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm, het is nu de leukste liefde van mn leven, maar het wordt niks, dus ik hoop op nog een anderequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Leukste liefde van mn leven", heb je er meerdere dan?of ook een niet leuke liefde van je leven
Op de eerste date was het ook puur dat het niet mogelijk was, anders...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb al wel met 'm gezoend..
Ik heb bij deze jongen de hele tijd t gevoel dat ie maagd isquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op de eerste date was het ook puur dat het niet mogelijk was, anders...
Dat zou wel fijn zijn dan jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm, het is nu de leukste liefde van mn leven, maar het wordt niks, dus ik hoop op nog een andere
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb bij deze jongen de hele tijd t gevoel dat ie maagd is![]()
Maar, dat zal we niet, hij heeft wel relaties gehad
Ik gun jou ook een leuke caviaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
JULLIE VERDIENEN ALLEMAAL LEUKE MANNEN/VROUWENdoorhalen wat nvt is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Awww, das liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn dan jaen dat verdien je ook gewoon, een leuke vent
![]()
Wat gaafquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk een maandje of 2 geledenen ik weet ook wel met wie
Met de jongen wie ik nu date.. daar wacht ik nog even mee.. te leuk
Alsof je iets fout hebt gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ouders die na het uitdekast komen van kind zeggen: je blijft toch mn zoon/dochter.. zoooo clicheeeeeee
Daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het jaar is net anderhalve week onderweg
Met de feestdagen dan?
Ja, dat is even afwachten... in principe gaan we vrijdag wat eten samen.. maar hij is ziek nu.. dus kijken hoe het dan met m gaat..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat gaaf![]()
Wanneer zie je hem weer?
Ow fak...quote:
Ojaaaa dat programma! Vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ouders die na het uitdekast komen van kind zeggen: je blijft toch mn zoon/dochter.. zoooo clicheeeeeee
Wat een liefde!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh spannendquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat is even afwachten... in principe gaan we vrijdag wat eten samen.. maar hij is ziek nu.. dus kijken hoe het dan met m gaat..
En als ie beter is gaat ie zondag mee naar Dr. Dolittle!
Echt waar? Ik ga dan altijd dood van de zenuwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh spannendIk vind die eerste fase altijd zo leuk
Ik heb 2 3 poesjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik gun jou ook een leuke cavia
Oh niets dramatisch hoor maar soms gaat het gewoon niet, al vind je elkaar nog zo leuk. Te verschillend, andere levensfases, andere weet ik veel. Je moet er dan alleen wel voor zorgen dat je uit elkaars leven blijft en dat is soms een beetje moeilijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow fak...Wat is er precies gebeurt dan?
Als je het niet wilt zeggen snap ik hoor
Ik ook! ik heb al 2 dagen geen contact gezocht.. zo goed van mezelf!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh spannendIk vind die eerste fase altijd zo leuk
Ik houd alle opties open jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
HA, MIAUW IS BI! zij heeft niet doorgestreet wat nvt is! HAHAHAHAHIHI!
Ja, ik ook maar ik vind het wel leuk. Niet meer kunnen eten, slapen en de hele dag het gevoel alsof je high bent. Waarschijnlijk door honger en slaapquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ga dan altijd dood van de zenuwen
How you doinnnnn?quote:
Nou ja neequote:
Dat is niet zo'n groot obstakel als het lijktquote:
mwah, last van verkoudheidquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n groot obstakel als het lijkt
ik heb een artikel hier op het prikbord dat vrouwen na hun 75e pas relaties aangaan met een jongere vent. De afgelopen 4 relaties van mij zijn met jongere jongensquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja neeTot nu toe ben ik alleen op mannen gevallen maar ja je weet het niet hè
![]()
Las laatst een artikel dat steeds meer vrouwen zich op latere leeftijd tot hun seksegenoten wenden
Neuh, dat is hartstikke normaal in onze cultuur!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef omearos het volgende:
[..]
mwah, last van verkoudheid![]()
Liefde doet rare dingen met je.
Moet toch kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, dat is hartstikke normaal in onze cultuur!
Het klinkt héél raarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voelen jullie niks van joh, en dan kom ik wel ff langs om één oogje dicht te knijpen
Wederom, dat is niet helemaal bedoeld als grapquote:
Hahaha oh dat klopt inderdaad niet neequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb een artikel hier op het prikbord dat vrouwen na hun 75e pas relaties aangaan met een jongere vent. De afgelopen 4 relaties van mij zijn met jongere jongensen ik ben echt geen 75+
Oeeeeeh concurrentie.quote:
Fijne avondquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was de grap
College bijna om
Bedankt dat jullie me er doorheen hebben gesleept
Ik wist niet dat vrouwen van boven de 75 überhaupt relaties aangingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb een artikel hier op het prikbord dat vrouwen na hun 75e pas relaties aangaan met een jongere vent. De afgelopen 4 relaties van mij zijn met jongere jongensen ik ben echt geen 75+
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Avey het volgende:
[..]
Wederom, dat is niet helemaal bedoeld als grap
I still got itquote:
Avey is man???!??!!?!?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef omearos het volgende:
gaan we nu allemaal knokken om 1 vent?
Haha check Avey's foboquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef omearos het volgende:
[..]
ben nog niet klaar met inlezen, was nog aan het zoeken om wie het ging
Ik zou zeggen, bespaar je de moeitequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook nog nooit op een vrouw gevallen tot nu toe
Ik ook niet, niet zoals op een man maar ik ken wel één vrouw waar ik me altijd een beetje prettig-ongemakkelijk bij voelquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook nog nooit op een vrouw gevallen tot nu toe
Hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bespaar je de moeite
Oeh, spannend!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet zoals op een man maar ik ken wel één vrouw waar ik me altijd een beetje prettig-ongemakkelijk bij voel![]()
Oeh, detailsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Dit lijkt net een van de sleepovers die ik vroeger altijd had, truth or dare enzo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Oeh, spannend!
Dat heb ik ook nog niet gehad
Wat Avey zegtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Dit lijkt net een van de sleepovers die ik vroeger altijd had, truth or dare enzo.
Zoveel gedoe... soms wilde ik gewoon hetero zijn omdat mannen lekker makkelijk te begrijpen zijnquote:
Nou, ik snap niks van mannen juistquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Zoveel gedoe... soms wilde ik gewoon hetero zijn omdat mannen lekker makkelijk te begrijpen zijn
vertel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, na het kussengevecht (quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Oeh, details
Die dingen had ik dus net niet
Omgquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, na het kussengevecht () en de breezers en red wodka (
) gingen we dan zeggen wanneer we alles voor het eerst gedaan hadden, wat precies, hoe, of het lekker was, en ook of we het met meiden wilde doen enzo. Als ik eraan terug denk, mijn god.
Wat, waarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Zoveel gedoe... soms wilde ik gewoon hetero zijn omdat mannen lekker makkelijk te begrijpen zijn
Zoveel openheid was er niet in 'mijn tijd'quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, na het kussengevecht () en de breezers en red wodka (
) gingen we dan zeggen wanneer we alles voor het eerst gedaan hadden, wat precies, hoe, of het lekker was, en ook of we het met meiden wilde doen enzo. Als ik eraan terug denk, mijn god.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik snap niks van mannen juist
Mijn vriendinnetjes wilden dat nooit doen omdat ze bang waren dat ik ze zou aanranden ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoveel openheid was er niet in 'mijn tijd'
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat, waarMannen en begrijpelijk?
Ja bij ons dus wel, het voelde ook helemaal niet raar ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoveel openheid was er niet in 'mijn tijd'
Oja, je valt natuurlijk op ALLE vrouwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetjes wilden dat nooit doen omdat ze bang waren dat ik ze zou aanranden ofzo
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetjes wilden dat nooit doen omdat ze bang waren dat ik ze zou aanranden ofzo
Nee joh, dat ligt aan de mannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vrees dat het aan mij ligten ok, ook aan jou
Tof juistquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja bij ons dus wel, het voelde ook helemaal niet raar ofzo.
Oja, duidelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, dat ligt aan de mannen
Puberenquote:
zijn toch best te begrijpen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat, waarMannen en begrijpelijk?
Ik ben best vrij opgevoed, sex was nooit echt een issue zeg maar. Ik had ook wel tuttige vriendinnen maar met die red vodka was dat zo verholpen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof juist![]()
Zelfs nu hoor...sommige vriendinnen zijn zo...tuttig.
Volgens mij heb ik er nooit echt in gezeten... Misschien eerste jaar middelbare school. Dat was niet zo leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Wanneer kwam je dan uit de kast?
niet hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
Omearos, je bent toch niet aan het bijlezen hè
Fijn toch, dat je er relatief snel uit was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nooit echt in gezeten... Misschien eerste jaar middelbare school. Dat was niet zo leuk
Dat wel, maar het meisje dat ik leuk vond was er niet zo van gediend en toen had ik meteen een hoop vijandenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fijn toch, dat je er relatief snel uit was.
Haha ja met alcohol lukt het altijd welquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben best vrij opgevoed, sex was nooit echt een issue zeg maar. Ik had ook wel tuttige vriendinnen maar met die red vodka was dat zo verholpen.
dus dat doe ik foutquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja met alcohol lukt het altijd wel
Goed om te wetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
niet altijdquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, erg hèquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef omearos het volgende:
[..]
niet hier
maar steeds als ik hier ben heb ik weer vele gemist
wat een tempo
Dus je zei ook meteen dat je haar leuk vond? Dat is wel dapper. Maar inderdaad, sommige hebben het echt zwaar gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat wel, maar het meisje dat ik leuk vond was er niet zo van gediend en toen had ik meteen een hoop vijandenFlink wat pesterijen gehad. Maar toen kreeg ik wat meer vrienden enzo dus toen deed het me niets meer. Valt nog mee vergeleken met wat anderen hebben moeten doormaken
Mijn schuld, geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef omearos het volgende:
[..]
niet hier
maar steeds als ik hier ben heb ik weer vele gemist
wat een tempo
Rooooooooooofiesquote:
Wauw, lijkt me echt lastig om op die leeftijd met zulke dingen te moeten dealen. Vooroordelen etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat wel, maar het meisje dat ik leuk vond was er niet zo van gediend en toen had ik meteen een hoop vijandenFlink wat pesterijen gehad. Maar toen kreeg ik wat meer vrienden enzo dus toen deed het me niets meer. Valt nog mee vergeleken met wat anderen hebben moeten doormaken
Oh nee, helemaal niet. Ik was zo verlegen als watquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus je zei ook meteen dat je haar leuk vond? Dat is wel dapper. Maar inderdaad, sommige hebben het echt zwaar gehad.
Wat naar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet. Ik was zo verlegen als watIk liet het een beetje doorschemeren aan iemand die ik wel dacht te kunnen vertrouwen. En toen was het spreekwoordelijke hek van de dam.
Lesson learnedquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat naar.Maar dat is ook echt high school, niet veel mensen te vertrouwen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet. Ik was zo verlegen als watIk liet het een beetje doorschemeren aan iemand die ik wel dacht te kunnen vertrouwen. En toen was het spreekwoordelijke hek van de dam.
Maar dat kom je overal tegen, tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat naar.Maar dat is ook echt high school, niet veel mensen te vertrouwen.
Ja ik bedoel eigenlijk ook meteen de Nederlandse middelbare, daar is het ook erg. Vooral de kliekjes inderdaad, dat was nog wel het ergste.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat kom je overal tegen, toch![]()
High school lijkt me vreselijk trouwens, wat groepsvorming e.d. aangaat in ieder geval.
ik zat ook bij de minst populaire groep, maar heb wel een hoop lol gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die groepjesvorming heb je op alle middelbare scholen. Ik wist dat ik bij de minder populaire groep zat in de pauzes, maar ik voelde me beter bij die gasten.
Ik zat niet echt in groepjes eigenlijk. Ik kon met iedereen wel overweg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die groepjesvorming heb je op alle middelbare scholen. Ik wist dat ik bij de minder populaire groep zat in de pauzes, maar ik voelde me beter bij die gasten.
Ja, dat is ook het ergste. Kliekjesvorming op zich hoort erbij maar andere buiten sluiten is een stuk minder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik bedoel eigenlijk ook meteen de Nederlandse middelbare, daar is het ook erg. Vooral de kliekjes inderdaad, dat was nog wel het ergste.
Ik werd uit de populairste groep gekickt, maar daar zitten nu alle problemen, en ik kwam in een rustigere groep die nog steeds leuk isquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef omearos het volgende:
[..]
ik zat ook bij de minst populaire groep, maar heb wel een hoop lol gehad
Dat viel nog wel mee eigenlijk, bij mij was het vooral een tweedeling geloof ik. Ik zat verder niet echt bij een groepje ofzo. Gelukkigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat kom je overal tegen, toch![]()
High school lijkt me vreselijk trouwens, wat groepsvorming e.d. aangaat in ieder geval.
Daar gaat het ook om.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef omearos het volgende:
[..]
ik zat ook bij de minst populaire groep, maar heb wel een hoop lol gehad
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat met een Chinees, een Animefan, een homo, het dikste meisje van de school, het kleinste meisje van de school ( niet ik) en nog wat ''rare'' figuren. Bij die mensen voelde ik me wel het fijnst. Hoefde me niet anders voor te doen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat met een Chinees, een Animefan, een homo, het dikste meisje van de school, het kleinste meisje van de school ( niet ik) en nog wat ''rare'' figuren. Bij die mensen voelde ik me wel het fijnst. Hoefde me niet anders voor te doen.
Echt zo mooi.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Er was wel een Finn maar die ging natuurlijk om met de Quinn Fabray's.quote:
http://www.imdb.com/title/tt0088847/quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt zo mooi.Kun je een mooie film over maken.
ik heb nu mensen hier in de fabriek werken die nu zeggen: "had ik maar meer geleerd en opgelet zoals de klasgenoten die ik toen kneusjes vond, want dat zijn nu de mensen in de kantoren die hebben doorgeleerd" Zij hadden op de middelbare school meer met make-up, vriendjes en cool zijn dan met leren, en werken dus nu baantjes van 20-24 uur per week in een fabriek, en sommigen als alleenstaande moeder (waar ik wel diep respect voor hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik werd uit de populairste groep gekickt, maar daar zitten nu alle problemen, en ik kwam in een rustigere groep die nog steeds leuk is
Dit filmonderwijs is echt goed voor me.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Avey het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0088847/
En die had een hekel aan jouw groepjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er was wel een Finn maar die ging natuurlijk om met de Quinn Fabray's.![]()
die is tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Zo is het toch ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb nu mensen hier in de fabriek werken die nu zeggen: "had ik maar meer geleerd en opgelet zoals de klasgenoten die ik toen kneusjes vond, want dat zijn nu de mensen in de kantoren die hebben doorgeleerd" Zij hadden op de middelbare school meer met make-up, vriendjes en cool zijn dan met leren, en werken dus nu baantjes van 20-24 uur per week in een fabriek, en sommigen als alleenstaande moeder (waar ik wel diep respect voor heb) Toen ik zei dat ik bij die kneusjes hoorde kreeg ik wel als antwoord dat ik nu tenminste een goede baan heb enzo
Wil je zeggen dat je die nooit gezien hebt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit filmonderwijs is echt goed voor me.
Yep.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En die had een hekel aan jouw groepje
Zo'n toffe filmquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!
Ons groepje leek meer op die van Mean Girls, de freaks.
Toen was ze nog leuk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Zo'n toffe film!
Zucht... arme Lindsay
Trusten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef omearos het volgende:
bedtijd
Tot morgen, waarschijnlijk over 2 topics
Trustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef omearos het volgende:
bedtijd
Uhh nee. Maar ik ben aan het bijspijkeren. Er zijn ergere dingen aan films waarmee je me om de oren kunt slaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je die nooit gezien hebt?
Pff, zo jong en dan al h-b-b. Dat lijkt mij persoonlijk vreselijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yep.
Al trok ik me daar niet veel van aan. Ik zie ze nu soms wel eens lopen. Huisje boompje beestje, maar ze zien er niet uit. Heerlijk.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uhh nee. Maar ik ben aan het bijspijkeren. Er zijn ergere dingen aan films waarmee je me om de oren kunt slaan.
Slaap lekker Omearosquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef omearos het volgende:
bedtijd
Aanbevelingen, stop ze in een PM. Ik ben je er enorm dankbaar voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
Nou ja goed dat je het in gaat halen.
Star Wars!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aanbevelingen, stop ze in een PM. Ik ben je er enorm dankbaar voor.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die hebben mijn leven geshaped.
Maar dat zijn classicsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien![]()
Al heb ik niets met het genre.
En die verschrikkelijke dialogen, maar toch zo goed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ze zo geweldigLasers, spaceships, lightsabers, cheesy romantiek (
). Ik vind het allemaal prachtig
Ze komen in 3D weer in de biosquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die verschrikkelijke dialogen, maar toch zo goed.En gewoon dat klassieke goed tegen slecht, en in het eind blijkt niet alles zo zwart wit te zijn. Ik wil ze nu weer zien.
Ik heb er geen een in de bios gezien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Ze komen in 3D weer in de bios
Nou heb ik niet zoveel met dat 3D maar ik heb alleen deel 3 in de bios gezien, de kans om de anderen ook in de bios te zien ga ik niet laten lopen
Onzinquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
Meh dat lijkt me dan weer niks, als ze het gaan oppoetsen, want het is natuurlijk niet in 3D gefilmd. Verkrachting en geldklopperij
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Star Wars zie ik echt niets in, komt als laatste aan de beurt. Op mijn 102e.
2d films die naar 3d worden omgezet zien er niet goed uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Onzin
Ok de geldklopperij is waar maar ik ben wel bereid om er voor te betalen dus ik zie het probleem niet.
Ja maar, het is niet 3D, ze gaan het dus een beetje digitaal zitten verkrachten zodat het 3D lijkt en dan iedereen weer 20 euri lappen om George Lucas z'n pensioen nog verder te spekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Avey het volgende:
[..]
Onzin
Ok de geldklopperij is waar maar ik ben wel bereid om er voor te betalen dus ik zie het probleem niet.
Oeh, have funquote:
Wat boeit het, het gaat om de film.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, het is niet 3D, ze gaan het dus een beetje digitaal zitten verkrachten zodat het 3D lijkt en dan iedereen weer 20 euri lappen om George Lucas z'n pensioen nog verder te spekken
American Beauty is ook goed trouwensquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Star Wars zie ik echt niets in, komt als laatste aan de beurt. Op mijn 102e.
Allebei mooi.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
American Beauty is ook goed trouwens![]()
en ik ben heel benieuwd wat jij van Lost in Translation vindt
Trustenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb Star Wars nog nooit gezien, komt er maar niet van
Slaap lekker Aveyquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Avey het volgende:
[..]
Trusten
Ik moet ook zo naar bed geloof ik
Ja, moet je ook tegen kunnen, maar die chemie tussen Bill en Scarlett alleen al.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die die laatste mooi vinden![]()
Saai, traag
Trustenquote:
Jááááá klopt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Kent iemand hier Ghost World trouwens? Ook een aanrader. Vooral voor miauw denk ik.
Ja iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, moet je ook tegen kunnen, maar die chemie tussen Bill en Scarlett alleen al.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jááááá klopt!![]()
Met Thora Birchen Scarlett
Ja inderdaad! Prachtig dat niemand dat weet, behalve zij, voegt weer iets toe aan het verhaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Op het laatst fluistert hij iets in haar oor, dat was niet gescript en niemand, behalve Bill en Scarlett, weten wat hij zei
Zelfs nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik houd van films![]()
Heeft iemand 'Les parapluies de Cherbourg' gezien? Ik niet hoor maar het was een persoonlijke tip van iemand
Nou ja het is een musical-achtig-ietsquote:
Jááá die heb ik in de bioscoop gezien. Heb er zelfs nog een recensie over geschrevenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef tombolafan het volgende:
C'etait longtemps que je t'aime is ook mooi
Ik heb hem ook in de bioscoop gezien, ik moest huilenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jááá die heb ik in de bioscoop gezien. Heb er zelfs nog een recensie over geschreven
Ik ook geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in de bioscoop gezien, ik moest huilen
Simon komt morgen op de publieke! Pareltje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn persoonlijke to-see list op dit moment
A singe Man
Alice in Wonderland
Broken Flowers
Harry Potter (vanaf deel 2)
Kiss Kiss Bang Bang
Scott Pilgrim v.s. The World
Shutter Island
Simon
The Golden compass
The incredible story of two girls in love
The kids are alright
The Secret![]()
The Social Network
The Town
Duitsers kunnen écht goede films maken, damn.quote:
Ik heb nog een hele vage franse film gezien met gerard depardieu en zijn vroegere liefde ofzo, en een man met rood haar die krullen had, en homo was, maar geen idee hoe hij heetquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Frans ken ik alleen Un long dimanche de fiançailles, Amelié, Taxi, Je vais bien, ne t'en fais pas, en ik moet Le Móme nog zien.
Taxi was goed manquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Frans ken ik alleen Un long dimanche de fiançailles, Amelié, Taxi, Je vais bien, ne t'en fais pas, en ik moet Le Móme nog zien.
uhuh, laatst Das Experiment gekeken, heel goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Duitsers kunnen écht goede films maken, damn.
Fransen maken echt de vaagste films.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele vage franse film gezien met gerard depardieu en zijn vroegere liefde ofzo, en een man met rood haar die krullen had, en homo was, maar geen idee hoe hij heet
Oh en natuurlijk nog Der weisse Band!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Duitsers kunnen écht goede films maken, damn.
Hahaha ok, wie dan Tombo, wieeeeeequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele vage franse film gezien met gerard depardieu en zijn vroegere liefde ofzo, en een man met rood haar die krullen had, en homo was, maar geen idee hoe hij heet
Der Baader Meinhof Komplex!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, laatst Das Experiment gekeken, heel goed
en Die Welle, en Welt am Draht
ohja, die is ook goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Der Baader Meinhof Komplex!
En Die Welle idd
Die roodharige man was lekker, ik ga zoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ok, wie dan Tombo, wieeeeee
Die ga ik zondag zien, het moet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en natuurlijk nog Der weisse Band!
ohja taxi, toch nog een franse film gezienquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Taxi was goed man![]()
![]()
Ik heb 'Baisse moi' gezien....
Inglourious Basterds is geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, het lijstje was nog niet compleet:
Alice (serie)
Burn after Reading
Confessions of a Shopahlic
Das weisse Band
Dorian Gray
2012
Inglorious Bastards
March of the penguin![]()
Sherlock Holmes
The Curious case of Benjamin Button
Ja, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die roodharige man was lekker, ik ga zoeken
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die ga ik zondag zien, het moet.
Die is leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
laatst een aantal toppertjes binnengehaald die in de aanbieding waren, onder andere Fear and Loathing in Las Vegas
Ja. Ik wil hem niet zien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
is Dorian Gray een verfilming van dat boek van Wilde of haal ik nou dingen door elkaar?
Als ik op mijn 111e dood ga laat ik mijn film collectie aan jou na!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet nog ouder worden, minstens 112, als ik al die films moet zien.
Klopt jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
is Dorian Gray een verfilming van dat boek van Wilde of haal ik nou dingen door elkaar?
Ja dat zijn mijn Wilde-liefhebbende-vriend ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Ik wil hem niet zien.Ben zo bang dat ie tegenvalt.
Ok, deal. Verwerk ik in m'n speech op je begrafenis, als ik met een hippe ingebouwde computerstem het publiek bespeel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik op mijn 111e dood ga laat ik mijn film collectie aan jou na!
Die film is veeeeeeet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb American Psycho gelezen en nu durf ik de film niet te kijken
De film viel tegen. Het boek was ultiem goor en creepy. Ik werd misselijk toen het over die rat en brie gingquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb American Psycho gelezen en nu durf ik de film niet te kijken
Dan praat je net zoals Stephen Hawking.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, deal. Verwerk ik in m'n speech op je begrafenis, als ik met een hippe ingebouwde computerstem het publiek bespeel.
Geen idee meer, die was niet lekkerquote:
mijn bestelling van laatstquote:Shawshank Redemption
Reservoir Dogs
Burt Munro - World's Fastest Indian
Seven
Sin City
Ik vond 'm stom maar sindsdien ben ik altijd een beetje bang voor Christian Balequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film is veeeeeeet.Ik vond het wel meevallen met de horreur moet ik zeggen. Heb ergere gezien.
Ja, idd, de film kan echt alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De film viel tegen. Het boek was ultiem goor en creepy. Ik werd misselijk toen het over die rat en brie ging
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee meer, die was niet lekker
Zijn hoofd is eng inderdaad. Maar toch vind ik hem sexy in die film.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond 'm stom maar sindsdien ben ik altijd een beetje bang voor Christian Bale
Lekker heur.quote:
Hij is daar zelf ook wel een 'hard body'quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zijn hoofd is eng inderdaad. Maar toch vind ik hem sexy in die film.
Dat kan wel, maar gewoon, die dingen die in het boek beschreven wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is daar zelf ook wel een 'hard body'
Jaaaaaa, Shawshank redemption ookquote:
Ook zo misselijkmakend. Ik wilde een hele tijd geen m&m's meer eten na die filmquote:
Ja, daarom ben ik bang voor hemquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar gewoon, die dingen die in het boek beschreven worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |