abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91230919
We zien het dagelijks er lopen steeds meer Moslims op straat.
Er komen steeds meer moskeeen bij.
Maar hoe zou u erop reageren als ze er 1 vlakbij u in de buurt of zelfs voor uw huis neerzetten?
Ik vraag me af of een moskee gewenst is onder de Nederlanders.
pi_91231224
Dat zou ik net zo erg vinden als een kerk, een synagoge of een koninkrijkszaal voor m'n deur.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_91231279
Aantal jaren naast een moskee gewoond in Amsterdam, nooit ergens last van gehad.
Doen gelukkig niet aan irritante kerk klokken die elke zondag ochtend je wakker maken.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_91231287
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat zou ik net zo erg vinden als een kerk, een synagoge of een koninkrijkszaal voor m'n deur.
Idd dat gezeik wil ik ook niet, kerkklokken op zondag ochtend :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_91231313
een handvol moslims krijgt meer voor elkaar dan een wijk die tegen is, in de buurt bouwen ze een moskee voor 200 mensen terwijl er maar 24 moslims zijn, en geen parkeerplaatsen.

andere plekken die beter geschikt zijn zijn afgekeurt, niet dat dat te maken heeft dat er wethouders in de buurt wonen, want zo denk ik niet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_91231319
Ik heb een kerk om de hoek. Een moskee kan er ook wel bij :).
pi_91231399
Er staan ookal 453 moskeeën in Nederland.
En dat tegen over 648kerken . Volgens wikipedia.
Ik had veel meer kerken verwacht...
pi_91231465
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben. Ik denk niet dat moskeegangers overlast veroorzakende mensen zijn.
pi_91231502
Nederland ontkerkt.
pi_91231668
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef henk003 het volgende:
Denk dat dat ook komt omdat moskeeën vaak in kleine gebouwen zoals voormalige buurthuizen zitten (In Amsterdam iig), en dat er steeds meer kerken worden omgebouwd in woningen en kantoor ruimtes etc.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_91231740
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben. Ik denk niet dat moskeegangers overlast veroorzakende mensen zijn.
:')
Maar dat zijn het wel, kan ik zeggen als ervaringsdeskundige. Vooral met ramadan, dan is het helemaal verschrikkelijk.
pi_91231943
Mensen die er geen probleem mee hebben :')

Totdat ze hun huiswaarde met minimaal 25% zien dalen.
pi_91231944
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Maar dat zijn het wel, kan ik zeggen als ervaringsdeskundige. Vooral met ramadan, dan is het helemaal verschrikkelijk.
Wat doen ze dan?
pi_91232093
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef MrDrako het volgende:

[..]

bij de bouw van een moskee zijn vergiftigde botjes gevonden zodat honden/katten er niet schijten,
maar niet alleen het schijten houd op, ook het leven van enkele beesten heeft het gekost.
En met een hond in huis zie ik die bouw dus niet zitten. Is hier gelukkig ook geen ruimte voor.
Dat is natuurlijk niet netjes, maar ik denk niet dat dit persé met moskees gekoppeld gaat.
pi_91232304
quote:
4s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die er geen probleem mee hebben :')

Totdat ze hun huiswaarde met minimaal 25% zien dalen.
Ik zou dan ook niet in het PVV dagblad adverteren om je huis te sluiten.
pi_91232427
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik zou dan ook niet in het PVV dagblad adverteren om je huis te sluiten.
:O

Slaapverwekkend dit soort reacties. Feit is dat de huizenprijzen rondom een moskee wel degelijk lager liggen.
pi_91232512
Dit filmpje kennen jullie vast ook nog wel? Blijft geweldig.
pi_91232523
quote:
4s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:10 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

:O

Slaapverwekkend dit soort reacties. Feit is dat de huizenprijzen rondom een moskee wel degelijk lager liggen.
Waarom was mijn 1 kamer woning dan nog steeds 550,- huur per maand ;( ?
Wat moeten die woning prijzen laag zijn in Amsterdam :(
pi_91232642
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:11 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Waarom was mijn 1 kamer woning dan nog steeds 550,- huur per maand ;( ?
Wat moeten die woning prijzen laag zijn in Amsterdam :(
Een blokje verder betaalde je waarschijnlijk 750 per maand.
pi_91232727
quote:
4s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Een blokje verder betaalde je waarschijnlijk 750 per maand.
pi_91234000
Dus voor een goedkope woning moet je vlakbij de moskee gaan kijken?
pi_91239713
Handig, hoef ik minder ver te lopen.
  donderdag 13 januari 2011 @ 01:22:55 #24
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_91247866
Alles wat recht voor mijn deur staat, waar ik last van heb, moet opbokken. Of dat nou mahmoud is met z'n gejengel door de speaker of priester alex die om zondagochtend de klokken begint te luiden.

Om niet te spreken van de aanloop wat zo'n gebedshuis wel niet krijgt. No thanks.

Zet gewoon per stad 1 gebedshuis per religie op een industrieterrein ofzo.
'sup.
pi_91248088
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef henk003 het volgende:
Dat kan nooit, zo weinig kerken. In mijn geboortedorp stond er maar 1, maar dat was 60 jaar geleden in een katholiek dorp.
In de plaats waar ik nu woon tel ik er uit mijn blote hoofd al 8, plus nog een koninkrijkszaal en 1 moskee. En ik denk dat er nog wel 2 kerken zijn die ik niet ken.

Als er tegenover mijn huis een moskee gebouwd zou worden, zou ik wel protesteren, denk ik. Maar dat geldt voor elk nieuw gebouw tegenover mijn huis, ook voor een huisartsenpost of een slijterij.
Verder maakt het me echt niet uit: de moslims die ik ken zijn heel oppassende mensen. Net als de meeste christenen die ik ken.
Al heb ik wel moeite met mensen die zo nodig in een of andere god geloven.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')