Idd dat gezeik wil ik ook niet, kerkklokken op zondag ochtendquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat zou ik net zo erg vinden als een kerk, een synagoge of een koninkrijkszaal voor m'n deur.
Denk dat dat ook komt omdat moskeeën vaak in kleine gebouwen zoals voormalige buurthuizen zitten (In Amsterdam iig), en dat er steeds meer kerken worden omgebouwd in woningen en kantoor ruimtes etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef henk003 het volgende:
Er staan ookal 453 moskeeën in Nederland.
En dat tegen over 648kerken . Volgens wikipedia.
Ik had veel meer kerken verwacht...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben. Ik denk niet dat moskeegangers overlast veroorzakende mensen zijn.
Wat doen ze dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Maar dat zijn het wel, kan ik zeggen als ervaringsdeskundige. Vooral met ramadan, dan is het helemaal verschrikkelijk.
Dat is natuurlijk niet netjes, maar ik denk niet dat dit persé met moskees gekoppeld gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef MrDrako het volgende:
[..]
bij de bouw van een moskee zijn vergiftigde botjes gevonden zodat honden/katten er niet schijten,
maar niet alleen het schijten houd op, ook het leven van enkele beesten heeft het gekost.
En met een hond in huis zie ik die bouw dus niet zitten. Is hier gelukkig ook geen ruimte voor.
Ik zou dan ook niet in het PVV dagblad adverteren om je huis te sluiten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die er geen probleem mee hebben![]()
Totdat ze hun huiswaarde met minimaal 25% zien dalen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet in het PVV dagblad adverteren om je huis te sluiten.
Waarom was mijn 1 kamer woning dan nog steeds 550,- huur per maandquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:10 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Slaapverwekkend dit soort reacties. Feit is dat de huizenprijzen rondom een moskee wel degelijk lager liggen.
Een blokje verder betaalde je waarschijnlijk 750 per maand.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:11 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Waarom was mijn 1 kamer woning dan nog steeds 550,- huur per maand?
Wat moeten die woning prijzen laag zijn in Amsterdam
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een blokje verder betaalde je waarschijnlijk 750 per maand.
Dat kan nooit, zo weinig kerken. In mijn geboortedorp stond er maar 1, maar dat was 60 jaar geleden in een katholiek dorp.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef henk003 het volgende:
Er staan ookal 453 moskeeën in Nederland.
En dat tegen over 648kerken . Volgens wikipedia.
Ik had veel meer kerken verwacht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |