abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91225121

Zoals de titel al vermeld heb ik een Popcorn Hour A-110 te koop met een 1TB harde schijf erin.

Hij gaat weg omdat ik er al een half jaar niets heb mee gedaan behalve het stofvrij houden ervan.

Ik heb het apparaat niet veel gebruikt en er goed mee omgegaan. Er zitten een paar gebruikerskrasjes op die je ziet op de 2de foto met de flits. Als je gewoon normaal er na kijkt dan zie je ze bijna niet.

Alles zit er gewoon nog bij:
HDMI kabel
Stroomadapter
USB Kabel
Afstandsbediening met batterijen erin die amper zijn gebruikt
En natuurlijk de doos en het apparaat zelf.

Apparaat is van 16 juni 2009 en dus nog een half jaartje ongeveer garantie op.
De bon krijg je er gewoon bij.

quote:
Merk en Type
Merk Popcorn Hour
Type A-110
Eerste prijsvermelding vrijdag 28 november 2008
Opslag
Aantal harde schijven 1
Hardeschijf bus (intern) SATA-150
Behuizing bay intern 3.5"
Video
Videoformaten Divx 3, DivX 4, DivX 5, DivX 6, h.263, h.264, mkv, Mpeg 1, Mpeg 2, Mpeg 4, wmv, xvid
Ondertitel ondersteuning .srt (SubRip), .ssa (SubStation Alpha), .sub (Subtitle)
Audio
Audioformaten aac, ac3, aif, mka, mp3, Mpeg 4, ogg, wav, wma
Audio filters Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS
Verbindingen
Video uit Component Video, Composite, HDMI, S-Video
Hardeschijf bus (extern) 2x USB 2.0
Verbinding (Ethernet) Ethernet 100Mbps
Overig
Mediaspeler chipset Sigma Designs SMP8635
Kleuren Zwart
Verkoopstatus Retail
Ik heb zelf alleen maar spullen op de harde schijf gezet en vanaf een externe harde schijf dingen afgespeeld. Beide werkte erg goed. Streamen heb ik niet geprobeerd dus durf ik geen antwoord op te geven.
Ik heb ook geen programmas er verder opgezet. Je kunt namelijk best wel wat software ervoor vinden om je menu aan te passen en dergelijke.

Vraagprijs: 240euro en dit is apparaat met de harde schijf erbij
Afhalen in : Midden limburg
Verzendkosten: 6.75euro

Bij interesse graag reactie. Heb je geen interesse blijf dan gewoon weg of stuur mij een prive bericht. Niet eens met de prijs? Doe een goed bod.
Vragen nog erover? Stel ze gerust en ik zal ze beantwoorden
The Real Life Begins With Sex
pi_91225848
¤100 geboden... Mag ik vragen waar je je enorme vraagprijs op baseert? De laatst bekende nieuwprijs was ¤150. Een 1 TB HDD kost ¤ 50, dus laatst bekende nieuwprijs was ¤200 (correct me if I am wrong).... Inmiddels zijn er nieuwere versies van dit apparaat te koop (nieuw, voor minder dan ¤200, al zit er dan geen HDD bij)
pi_91226273
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:20 schreef duffet1 het volgende:
¤100 geboden... Mag ik vragen waar je je enorme vraagprijs op baseert? De laatst bekende nieuwprijs was ¤150. Een 1 TB HDD kost ¤ 50, dus laatst bekende nieuwprijs was ¤200 (correct me if I am wrong).... Inmiddels zijn er nieuwere versies van dit apparaat te koop (nieuw, voor minder dan ¤200, al zit er dan geen HDD bij)
dat mag je vragen ja.
Dat komt omdat fokkers altijd er ver onder gaan zitten. Dus heb ik hem iets hoger staan. Maar zelfs nu gaan ze er ver onder zitten. Ik kwam trouwens op 208euro uit nieuwprijs alles bij elkaar bij de laatst bekende prijzen. HDD is 59euro. Alleen weet je niet bij wie het was en of die goede recensies had. Ik had nog een print screen van toen er meerdere shops waren en daar stond iets van 190euro als nieuwprijs op. (was van eind september die screenshot)

Verder hoef ik er ook geen 240euro voor maar aangezien er een vraagprijs staat moet ik iets invullen.

Maar 100euro is echt te laag. Voor het apparaat zelf had ik het misschien in overweging genomen want dat is zelfs nog erg laag. Apparaten gaan op marktplaats tussen de 125euro en de 175euro weg. Ik wil trouwens met HDD tegelijk kwijt.
pi_91226832
thnx voor je snelle reactie, maar ik trek mijn bod in. Hier gaan we niet uitkomen vrees ik. Toch wens ik je alle succes met de verkoop!
pi_91242194
ik heb laatst een zgan pch a-110 gekocht met bon en garantie voor ¤90 zonder hd.
dus denk dat je vraagprijs toch wat aan de hoge kant ligt.

succes verder met de verkoop.
The Older I Get, The Better I Was
pi_91250859
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik heb laatst een zgan pch a-110 gekocht met bon en garantie voor ¤90 zonder hd.
dus denk dat je vraagprijs toch wat aan de hoge kant ligt.

succes verder met de verkoop.
Je naam zegt het al te lui om te lezen.
Ik geef toch aan dat hij idd hoger is dan ik hoef. Met hele uitleg erbij in mijn post richting duffet

Verder een bod gehad via de mail van 125euro met afhalen
pi_91292933
Ff een normale prijs er dan maar aan hangen in de hoop dat niemand nog verder naar onder gaat bieden.

Vraagprijs: 150euro inclusief verzenden met harde schijf en dergelijke erbij
pi_91309267
Waar af te halen? Ik bied je 130 met afhalen
pi_91338762
Waar die is af te halen staat in de beginpost. Maar het is omgeving roermond.

Verder heb ik in mijn PM iemand die hem voor 150inclusief wil overnemen en dit bod heb ik op dit moment geaccepteerd maar ff wachten op de betaling.
pi_91753535
Slotje!