KAPO-O-O-O-OOOTquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Alles en iedereen, helemaal kapot?
Fake! Daar valt de stroom niet uit !quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:15 schreef -tape- het volgende:
Hier trouwens het New Year Eve showtje van Qountdown
Vond het wel sneu voor hem, hij mocht niet eens langer door..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Fake! Daar valt de stroom niet uit !
Jaydee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef haakon het volgende:
Ik heb een video gemaakt met een interview en kleine stukjes van feesten tussendoor, weet iemand een leuk melodieus hardstyle nummer wat ik eronder kan plakken ?
Hahaha ik wist het !quote:
de preview van Discorecord misschien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaha ik wist het !
Al geprobeerd, maar vond em er niet zo goed bij passen, moest ook teveel knippen en plakken
Filmpje duurt bijna 1.30minuut, misschien een preview pakken ofzo..
Dit.quote:
Noem eens wat dingen die je wel lekker vindt dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dit.Die breaks zijn echt verschrikkelijk
Romantic Hardstylequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef NLS04 het volgende:
kwam toevallig dit trouwens net tegen:
Staan nog meer leuke dingen op zijn account. Vooral dat eerste filmpje van 9 minuten is nice
.quote:ELBURG - Burgemeester Frans de Lange van de gemeente Elburg is geschrokken van de verhuizing van het dancefestival Defqon 1 van Almere naar Biddinghuizen, in de buurgemeente Dronten.
De Lange vreest forse geluidsoverlast voor inwoners van het naburige dorp Doornspijk, dat bij Elburg hoort.
Dat meldde de gemeente donderdag. Het college van burgemeester en wethouders was van tevoren niet ingelicht door de buurgemeente.
Ook schrijft de burgemeester in een reactie dat Defqon 1 ''het type festival is dat gepaard gaat met veel geluidsoverlast en drugsgebruik. Liever zie ik dit soort festivals niet in deze omgeving plaatsvinden''.
De burgemeester laat de vergunning van het festival onderzoeken op mogelijkheden om de overlast te beperken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noem eens wat dingen die je wel lekker vindt dan?
Kippenvelquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef NLS04 het volgende:
Househeads, recalled to life, electronic stereophonic?
kwam toevallig dit trouwens net tegen:
Staan nog meer leuke dingen op zijn account. Vooral dat eerste filmpje van 9 minuten is nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |