Sjaakquote:Op maandag 17 januari 2011 07:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
kom laten we gwn lkkr hardstyle nummerns uitwisselen ik weet nog goeie vAN de headhunterz echt goeden vanhun is ook van het feest defcon onega ik dit jaar ook heen nouja dit is m hoop datje m nog nie kent greotjens he
Ze zitten nu een beetje te zieken.... dat heb je door he?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sjaak!
Wat maakt het uit als iemand een mainstream liedje post ?
Is dat een reden om direct zo te gaan katten ?
super vet tanx ik ga ook naar defcon ik laat speciaal een draken tattoo zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 07:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
kom laten we gwn lkkr hardstyle nummerns uitwisselen ik weet nog goeie vAN de headhunterz echt goeden vanhun is ook van het feest defcon onega ik dit jaar ook heen nouja dit is m hoop datje m nog nie kent greotjens he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
OMGOMGOMGquote:Op maandag 17 januari 2011 12:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Om weer beetje niveau te houden hier... nieuwe wake you from your boredom staat op m'n site
01. Zemtec Bring Me Your Silence (Beholder & Max Enforcer Remix)
02. The Raiders Speaker Leader (Leader Mix)
03. Derb Derb
04. The Bison meets The Quakers I Got Tonight (Morpheus Remix)
05. The Beholder & Balistic Bigger, Better, Louder
06. Isaac On The Edge
07. DJ Stardust Braindance (Original Mix)
08. The Raiders Disk Warrior (Disk Mix)
09. Zero Vision Overdrive (Original Mix)
10. Donkey Rollers Sound Of The Beast (Zany Remix)
11. Outlaw Once Again
12. Speedwave Junior (First Switch Mix)
13. Julian DJ & Davide Sonar Go, Go, Go
14. Deepack The Prophecy
15. Donkey Rollers Motherfuck
16. Jones & Tommy V Technotic (Activator Remix)
17. Activator The Head Busser
18. Mauro Monaci This Is Stile Duro (Activator Remix)
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
M.I. on fiyaaaaaaaaahEarly, lekker hoor
Senk joe!!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
OMGOMGOMG![]()
DownloaDENGDENGDENGDENG
Ik zie Radio Alarm nergens staan?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
M.I. on fiyaaaaaaaaahEarly, lekker hoor
ik denk dat dat iets te maken heeft met het keltische muziekje wat er in zit... verder geen verkeerd plaatje trouwens..quote:Op maandag 17 januari 2011 14:24 schreef zakmesje het volgende:
Waarom doet dit me denken aan riverdance?
Riverdance, als in ditquote:Op maandag 17 januari 2011 14:24 schreef zakmesje het volgende:
Waarom doet dit me denken aan riverdance?
Zeiken dat je reeks verpaupert en vervolgens zelf nog even door gaan met het posten van onzin, logisch toch. Idioot.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Yep in die vorm ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Riverdance, als in dit
of dit?
Welkom.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef zakmesje het volgende:
[..]
Yep in die vorm ja.
btw ik ben ook nieuw hier ben al lange poos aan het lurken, en nu toch maar eens besloten te gaan posten.
Ligt eraan wat je allemaal wil weten hequote:Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Welkom.. Tell us more about you&hardstyle
Euh, nee?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Welkom.. Tell us more about you&hardstyle
En trouwens... Nitrouz, jij was toch (niet lullig bedoeld) n 'broertje van'? maar vertel ns meer.. of heb ik dat gemist?
Don't worry, geen pincodes of bedgeheimen... Welke dj's en tracks vind je goed, welke feesten heb je bezocht of wil je naartoe, wanneer begonnen met luisteren? etc etc.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef zakmesje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je allemaal wil weten he
K zie t al, door de post "mijn broeder QXUYZ " was alleen dat "broer" blijven hangen, vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |