Jij kijkt zeker alleen naar mijn tieten en niet naar mijn vette pens he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet, en dit keer heb ik gelijk.
Niet. Want Mart zegt het ook en die heeft dit keer gelijk. Maar alleen dit keer.quote:
quote:
Diie kan beter voor mij werkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je Bleg even een trap onder zijn kont geven zodat hij wel opschiet.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef MPG het volgende:
Niet. Want Mart zegt het ook en die heeft dit keer gelijk. Maar alleen dit keer.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Jij kijkt zeker alleen naar mijn tieten en niet naar mijn vette pens he?
quote:
Ik kijk naar het hele suikertaartje, en die is niet dikquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar mijn tieten en niet naar mijn vette pens he?
Preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet. Want Mart zegt het ook en die heeft dit keer gelijk. Maar alleen dit keer.
Ik heb wel vaker gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zie jij mij wel niet voor aanquote:
Van aardappels en aardappelgerechten heb je anders geen kaas gegetenquote:
Klopt, aardappelschotel met kaas heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Van aardappels en aardappelgerechten heb je anders geen kaas gegeten.
Ik ben het ook met je eens dat ST niet dik isquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk naar het hele suikertaartje, en die is niet dik.
En MPG is het met me eens:
[..]
Precies.
Slijmerdsquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk naar het hele suikertaartje, en die is niet dik.
En MPG is het met me eens:
QFT.quote:
Ja, jullie doen niets anders dan naar st kijkenquote:
Dat valt wel mee hoor. Ik doe heus wel meer dan datquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, jullie doen niets anders dan naar st kijken
naar marijke kijken zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik doe heus wel meer dan dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |