Muts Galore.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeie vraag, waarom? En wat was de uitkomst?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat er wel uitramt als ze eenmaal intern is...
Jij vond die krijsende hysterische mensen niet erg? Ik ben wel erg gevoelig, dat weet ik, maar dit was toch wel echt erg toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond t geluid trouwens niet zo erg, wat was daar mis mee?
Wie ik? Of Vanyel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je geen advies aanneemt van lesbo's over het internet.
Daar is deze smiley voor uitgevonden:quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-een-bijbelse-straf/
Die 'je' was algemeen bedoeld, niet persoonlijk aan jou gericht. Sorry!quote:
Zo erg?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wie ik? Of Vanyel?
Want over die bewuste zaak wil ik dan zelfs nog wel zo ver gaan dat ik daar een irl meeting voor beleg met je toekomstig werkgeefster...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik neem aan dat je geen advies aanneemt van lesbo's over het internet.
Ze is nog jong he...quote:
Ja, nu is er nog wat aan te doen. Maar ik hoor dat er niks aangenomen mag worden van lesbo's op internet.quote:
quote:
Zij zijn groot en ik is klein, das nie eerlijk! O NEE!quote:
Ik dacht dat je geen advies aannam van lesbiënnes op het internet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik is klein, das nie eerlijk! O NEE!
Dat heb ik nooit gezegd. Ik hoopte alleen dat Vanyel dat niet deed, anders werd ik in elkaar gemept!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen advies aannam van lesbiënnes op het internet?
Wat het vooral allemaal niet moet worden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Kindernamentopic in OUD.. Daar gaat t bijna vaker over lelijke namen dan over mooie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |