Ach, straks zit je de halve dag op het toilet (en daarna bel je de brandweer)quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef lezzer het volgende:
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik de hele dag in de keuken sta
Dat sluit ik niet uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, straks zit je de halve dag op het toilet (en daarna bel je de brandweer)
Ik heb hier in de VS een keer chili gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb het gehaald! Maar ik ben er nog niet, want deel 2 volgt woensdag... dan pas heb ik officieel een nieuwe functie. En het is echt supertof, want ik moet gewoon het vliegtuig in, zelfs in de cockpit!
![]()
Vandaag ook gedaan en er was een vrouwelijke co
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Qebbel het volgende:
Zojuist liep er gewoon een muis over mijn aanrecht, terwijl ik er gewoon naast stond!! Beest was niet bang, niks. Ik klappen en beetje wild doen, maar hij keek me echt aan van.
. Wtf? Als ze al niet eens meer bang zijn, is het einde zoek.
Weird... De mijne liep ook op z'n gemak door de kamer, maar toch wel schichtig. Ga je nu een val zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ja sorry, ik trigger natuurlijk weer op het eten...quote:
Ze hebben ook maar een heel klein piepgaatje nodig...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Qebbel het volgende:
Ja, ik zet wel vaker vallen. Maar ik blijf er een hekel aanhebben. 't Probleem is dat veel buren hier katten hebben en ik niet. Maar het goede is dat ik nu wel gezien heb waar ze vandaan komen, want het was me echt een raadsel. Heb ALLES al dichtgeplakt en volgestopt, maar blijkbaar komen ze toch nog ergens uit een gaatje in de meterkast. Balen, want das lastig dicht te krijgen ook. En de vloer loopt niet helemaal gelijk onder de deur van de meterkast, waardoor er een dikke spleet zit. Pfff.
Doen jouw katten dat altijd? De mijne niet hoor, die kotsen naast mijn bed of op de trap ofzo..quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef lezzer het volgende:
Waarom kotsen katten altijd in stekkerdozen eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Qebbel het volgende:
Zojuist liep er gewoon een muis over mijn aanrecht, terwijl ik er gewoon naast stond!! Beest was niet bang, niks. Ik klappen en beetje wild doen, maar hij keek me echt aan van.
. Wtf? Als ze al niet eens meer bang zijn, is het einde zoek.
Hier in huis zijn muizen zeldzaam. Een verdwaalde muis die zich wel vertoont staat doodsangsten uit en overleeft het avontuur vaak niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super Q!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb het gehaald! Maar ik ben er nog niet, want deel 2 volgt woensdag... dan pas heb ik officieel een nieuwe functie. En het is echt supertof, want ik moet gewoon het vliegtuig in, zelfs in de cockpit!
![]()
Vandaag ook gedaan en er was een vrouwelijke co
Dan weet je in ieder geval waarom ze graag bij jou buurten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Qebbel het volgende:
Ja, ik zet wel vaker vallen. Maar ik blijf er een hekel aanhebben. 't Probleem is dat veel buren hier katten hebben en ik niet.
... een van de vele plekken waar ze vandaan komen.quote:Maar het goede is dat ik nu wel gezien heb waar ze vandaan komen, want het was me echt een raadsel.
Een ander probleem wat je ook nog hebt, is dat wanneer je een muis ziet en even later weer, het ook nog niet eens dezelfde hoeft te zijn.quote:Heb ALLES al dichtgeplakt en volgestopt, maar blijkbaar komen ze toch nog ergens uit een gaatje in de meterkast. Balen, want das lastig dicht te krijgen ook. En de vloer loopt niet helemaal gelijk onder de deur van de meterkast, waardoor er een dikke spleet zit. Pfff.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval waarom ze graag bij jou buurten.
[..]
... een van de vele plekken waar ze vandaan komen.
[..]
Een ander probleem wat je ook nog hebt, is dat wanneer je een muis ziet en even later weer, het ook nog niet eens dezelfde hoeft te zijn.![]()
Soms heb je ook nog van die enorme grote muizen.Ik vind het vreselijk als de kat weer een (al dan niet half)dode muis heeft, maar levende muizen ben ik nu ook niet echt weg van eigenlijk..
Al, niet Av. Om maar verwarring voor te zijn.quote:
Ik verbaas me er soms ook over..quote:Sommigen zijn echt joekels ja!!
Ergens wel weerquote:Maar dit was een mini. Mini Mouse.
Als ze niet kunnen binnen komen houdt het op inderdaad. Al hangt het er wel van af waar je woont denk ik. In een jaren '30 woning zoals de woning waar ik woon zou dat geen doen zijn..quote:Ze houden me al tijden zoet, dus ik ben inmiddels expert. Ik heb echt al ZO veel geprobeerd tegen ze, maar godsamme wat zijn die beesten hardnekkig. De beste truc (op katten na) is gewoon alles, alles, ALLES hermetisch dichtproppen, afsluiten, met purschuim volspuiten, etc.
Gezellie!quote:Maar als we gaan samenwonen nemen we een kat, dus 't komt goed! (Nog 2 weken en dan wonen we saampjes)
ik wist het niet zeker en ik zit mobielquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
De kijkers thuis gebaren zojuist dat het een quintet is.
Dat bedoelde ik ook!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Al, niet Av. Om maar verwarring voor te zijn.
[..]
Ja mijn huis komt ook uit de Jaren '20, dus.... Al heb ik het inmiddels redelijk voor elkaar hoor dat afsluiten. Maar bij nadere grondige inspectie van de meterkast, zie ik idd nog wel wat gaatjes waar ze doorheen kunnen. Weet niet zo goed hoe ik het moet afsluiten, want is precies rond allerlei buizen en leidingen. Wil ook niks verstoppen, of brand creeren ofzo!quote:Ik verbaas me er soms ook over..
[..]
Ergens wel weer, maar toch ook weer niet helemaal..
[..]
Als ze niet kunnen binnen komen houdt het op inderdaad. Al hangt het er wel van af waar je woont denk ik. In een jaren '30 woning zoals de woning waar ik woon zou dat geen doen zijn..
[..]
Yep, bij mij. Superfijn eindelijk!quote:Gezellie!Gaan jullie samen wonen waar je nu woont, of ergens anders?
Eigenlijk roep je dus maar wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik wist het niet zeker en ik zit mobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |