Niet echtquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen als ik hoop dat mn loge moet overwerken zodat ik niet tijdens mn soap aan het koken ben?
soapsquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen als ik hoop dat mn loge moet overwerken zodat ik niet tijdens mn soap aan het koken ben?
Mooi thnxquote:
Enkelvoud!! Ik volg er maar 1 en dat is al jaren mijn uurtje ik-tijd elke dag. Is me min of meer heiligquote:
Huh? Ik probeerde net te posten en dat lukte niet. En dit topic staat niet in mijn mijn active topics ook.quote:
ik zag je op msn komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huh? Ik probeerde net te posten en dat lukte niet. En dit topic staat niet in mijn mijn active topics ook.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ben ernaar aan het luisterenTerwijl ik een aantal pc'tjes repareer
![]()
Hou dat ONZ-radio lekker in ONZ.quote:
waarom die smiley ?quote:
goed bezigquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
w000t, ik ben vanaf vandaag onofficieel teamleider(niet dat het team het al weet, maar swa)
En ik ben bezig om mij daar officieel naar toe te werken. Heb al medestand van een belangrijke manager en 2 andere belangrijke managers wat dat betreft zitten ook voornamelijk met mij te praten voor informatie. Dus denk dat ik wel een goede kans maak![]()
Ik ben trots op je meid!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lui kan je zijn.
Ipv naar boven lopen om te kijken of de wasmachine al bijna klaar is gewoon terugzoeken in het topic hoe laat ik zei dat ik er een nieuwe was in had gegooid
ach ik ga vaak bij de trap staan en dan hoor ik vanzelf of de wasmachine nog bezig isquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lui kan je zijn.
Ipv naar boven lopen om te kijken of de wasmachine al bijna klaar is gewoon terugzoeken in het topic hoe laat ik zei dat ik er een nieuwe was in had gegooid
Ik las gister even 2 seconden in dat topic erover om te kijken wat het was.quote:
Oooeeeeh, ik wil ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar de nieuwe Tron. In 3D![]()
Het is wel creatiefquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lui kan je zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |