spill itquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben gewoon altijd een kneus in de liefde..zorgt wel voor hilarische momenten tho.
klopt. daarna deed ik dat dus vriendelijker... uitleg geven als iemand er om vraagt... dat soort dingen... ipv, het is over laat me met rustquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd een beetje zo dat wanneer ik er klaar mee was, ik er ook echt klaar mee was en move on, zegmaar. Met daarin dan geen enkel begrip voor de gedumpte in kwestie.
Details willen we babequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben gewoon altijd een kneus in de liefde..zorgt wel voor hilarische momenten tho.
Ik ben ook een enorme romantische suckerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja, zou ik ms ook moeten doen, nooit gedaan.. Ik ben gewoon altijd uitgegaan van wat me van tevoren was verteld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, maar je laat t daarna juist opnieuw bekijken wat het beste bij je past toch? Lijkt me?
Mn ex liet altijd bij bijna alle bh's een verkoopster helpen om te kijken of die goed zat enzo. Zeker bij de winkel toen om de hoek was de service altijd heel fijn.
I resolve to call her up a thousand times a dayquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuh, als ik weer een liefste lief heb dan krijgen jullie vanzelf wel te horen wat voor kneuzigs ik weer gedaan hebquote:
Ik weet bij jou zo geen zaken met goede service, maar hier in de regio welquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zou ik ms ook moeten doen, nooit gedaan.. Ik ben gewoon altijd uitgegaan van wat me van tevoren was verteld.
Ik kon me al niet voorstellen dat wij dezelfde cupmaat hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zou ik ms ook moeten doen, nooit gedaan.. Ik ben gewoon altijd uitgegaan van wat me van tevoren was verteld.
Heb jij ooit in de versierblunder reeks gepost?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, als ik weer een liefste lief heb dan krijgen jullie vanzelf wel te horen wat voor kneuzigs ik weer gedaan heb
Ja ik geloof dat je toch gelijk hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat wij dezelfde cupmaat hebben
Ik ben laatst gewoon naar zo'n meid gegaan en heb het gevraagd, want ik had toen ik dikker was een andere cupmaat, maar wist bij god niet wat ik nu had. Blijk ik 70 B te hebben terwijl ik dacht dat ik te dik was voor 70.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ongetwijfeld 235 keer minimaal!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij ooit in de versierblunder reeks gepost?
Awwwquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, als ik weer een liefste lief heb dan krijgen jullie vanzelf wel te horen wat voor kneuzigs ik weer gedaan heb
Het was ook echt onmogelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat je toch gelijk had
En jij weet wel zeker dat jouw maat wel klopt?quote:
Is ruim een half jaar terug nog gemetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij weet wel zeker dat jouw maat wel klopt?
Ziek thuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Gasol het volgende:
Meer![]()
Hoe gaat het trouwens met de ziekenboeg? Yuki? En er waren er geloof ik nog een paar maar ik heb niet precies onthouden wie
quote:
Ik meet altijd zelfquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is ruim een half jaar terug nog gemeten
Thanks voor de MIquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meet altijd zelfEcht mega eenvoudig.
Mjah maar dan verschilt het nog per merk en winkelquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meet altijd zelfEcht mega eenvoudig.
Of jij nou groter bent (ja dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nog een beetje van in shock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |