Nee die daarvoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij werkte toch op een booreiland?
Okay danquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik een cupmaat groter heb dan ik al 7 jaar denk
Ik heb dat ook wel, maar heb geen zin om iemand keihard te kwetsen. Volgens mij heb ik nooit iemand echt gedumpt. Ik probeerde het altijd goed uit te leggen en over te praten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd een beetje zo dat wanneer ik er klaar mee was, ik er ook echt klaar mee was en move on, zegmaar. Met daarin dan geen enkel begrip voor de gedumpte in kwestie.
Liefde doet hele rare dingen met mensen. Voor mijn ex met wie ik jaren samenwoonde heb ik op den duur de sloten vervangen omdat hij de sleutel niet terug wilde geven en elke avond jankend aan de deur stond en ik echt bang van hem werd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wilde![]()
Damn ik zoek echt watjes uit
Tettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Wat was je eigen haarkleur ook alweer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Dat had ik een paar jaar geleden ook ja. Leuke ontdekkingen zijn dat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was je eigen haarkleur ook alweer?
Ik snapte zijn reactie dus echt nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liefde doet hele rare dingen met mensen. Voor mijn ex met wie ik jaren samenwoonde heb ik op den duur de sloten vervangen omdat hij de sleutel niet terug wilde geven en elke avond jankend aan de deur stond en ik echt bang van hem werd.
Zo was hij niet toen we bij elkaar waren, maar wanhoop maakt dat je gekke dingen doet.
Ik denk dat 70% van de vrouwen een verkeerde behamaat draagt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was je eigen haarkleur ook alweer?
quote:
Een MI bezorgdquote:
Ja en ik heb een goede reden om enigszins verward te zijn hequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van de vrouwen een verkeerde behamaat draagt.
Ohja, volgens mij heeft iemand ook nog sleutels van mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liefde doet hele rare dingen met mensen. Voor mijn ex met wie ik jaren samenwoonde heb ik op den duur de sloten vervangen omdat hij de sleutel niet terug wilde geven en elke avond jankend aan de deur stond en ik echt bang van hem werd.
Zo was hij niet toen we bij elkaar waren, maar wanhoop maakt dat je gekke dingen doet.
Hoiquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Of juist nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik heb een goede reden om enigszins verward te zijn he
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Reken je nu niet meteen rijk, ze zijn nog steeds bescheiden hoorquote:
Maak daar 80% vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van de vrouwen een verkeerde behamaat draagt.
quote:
Oke, maar je laat t daarna juist opnieuw bekijken wat het beste bij je past toch? Lijkt me?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, juist wel, je begint niet met 0 he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |