Laatst nog gezien @ Ned3. Klonk verdomd goed en wat een uitstraling. Niet normaal zo mooi. Shakira is er niets bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Katie is aanrader. Zelf ook een keer in de Oosterpoort gezien
. En in de HMH.
internetquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst nog gezien @ Ned3. Klonk verdomd goed en wat een uitstraling. Niet normaal zo mooi. Shakira is er niets bij.
miieejj kleine moeite voor mij, maar ik heb niet veel zin om eruit te gaan als ik niet zeker weet of het vrij toegankelijk is.
volgens mij is het onderdeel van Eurosonic Noorderslag en dus uitverkochtquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
internetdaar kun je toch zien of je moet betalen ??
Ik kan het echt niet vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
internetdaar kun je toch zien of je moet betalen ??
een tweet naar eric corton..?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij is het onderdeel van Eurosonic Noorderslag en dus uitverkocht
das niet waar, ik krijg wel eens iets terug... bovendien krijgen die mensen misschien wel honderd tweets per uur, om die allemaal te beantwoorden, hij is daar niet voor niets aan het werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
een tweet naar eric corton..?
Een kleine kans dat je iets terug kan verwachten
wij normale mensen die terug tweeten naar 3fm radio dj's.. die ontvangen niks
Jawel hoor. Zelfs de Holy Grote Michiel heeft deze week nog gerepliedquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
een tweet naar eric corton..?
Een kleine kans dat je iets terug kan verwachten
wij normale mensen die terug tweeten naar 3fm radio dj's.. die ontvangen niks
Die HANS.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet vinden. Slecht he
.
okequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
das niet waar, ik krijg wel eens iets terug... bovendien krijgen die mensen misschien wel honderd tweets per uur, om die allemaal te beantwoorden, hij is daar niet voor niets aan het werk
Ja hehe, maar dat zou ik ook doen. Als ik van een wildvreemde een vraag krijg of van iemand die ik ken zou ik toch eerder het laatste doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
oke
het valt me gewoon op dat de bekendere mensen meer retweeten naar elkaar dan naar de gewone mensen zoals wij
dat is ook wel waar. maar het valt gewoon op..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja hehe, maar dat zou ik ook doen. Als ik van een wildvreemde een vraag krijg of van iemand die ik ken zou ik toch eerder het laatste doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |