Een tram zal nog wel te volgen zijn, maar een trein..quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef henkde_j het volgende:
Zo zag ik laatst een dikke negerin die haar chihuaha in de trein zette en vervolgens de deuren dicht gingen. Hond dus in de trein en zij op het perron. Trein reed zo weg.
Prachtig
Whahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef henkde_j het volgende:
Zo zag ik laatst een dikke negerin die haar chihuaha in de trein zette en vervolgens de deuren dicht gingen. Hond dus in de trein en zij op het perron. Trein reed zo weg.
Prachtig
Mooi detail was ook dat riempje wat nog uit de deur hingquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een tram zal nog wel te volgen zijn, maar een trein..Ook mooi kut voor die vrouw.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mooi detail was ook dat riempje wat nog uit de deur hing
omgzquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef DaMook het volgende:
Hallo.
Party Animals.
En gordijnen hangen.
[ afbeelding ]
En nog een, links hingen ze al langer.
[ afbeelding ]
en het lijkt donkerder dan het is
Ik moet echt geen fotograaf worden.
werkze have fun!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:02 schreef CindieY het volgende:
Goed, even werken tot half10. Tot 3voor12
Wat ga je kopen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
noeeeeeeeesssssssssss site van LiveNation loopt steeds vast.
wat is dat op je usericon eigenlijk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
nananananana one two three, we're playing hide and seek
Een Mexicaans meisje en Nick Hodgson (drummer van Kaiser Chiefs), Nick staat op een hek, buigt naar haar toe om picca picca (want zij is fan) en dan probeert chick hem te zoenen ennnnnnn dan trekt hij een heel lelijk hoofd en er was ooit ene filmpje van die fucking grappig was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
wat is dat op je usericon eigenlijk?
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Een Mexicaans meisje en Nick Hodgson (drummer van Kaiser Chiefs), Nick staat op een hek, buigt naar haar toe om picca picca (want zij is fan) en dan probeert chick hem te zoenen ennnnnnn dan trekt hij een heel lelijk hoofd en er was ooit ene filmpje van die fucking grappig was.Maar die's weg.
Spijbelen @ gym?! Leukste vak op school. Vond het altijd geweldig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Pino112 het volgende:
Morgen voorkomen omdat ik gister gym heb gespijbeld![]()
.
Ik niet, maar dat was omdat onze leraar maar 1 spelletje kende en dat was trefbal. Als je aanwezig was kreeg je een 7 op gym, deed je beter je best kreeg je een 8quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spijbelen @ gym?! Leukste vak op school. Vond het altijd geweldig.
Stuk leuker dan Coen en Sander.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen geef toe. Frank en Sander maken samen heul grappige radio
ik luister de hele week niet naar frank en sander.. ik vind d'r niks aan..quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen geef toe. Frank en Sander maken samen heul grappige radio
Die zaak is nog in behandelingquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Ik dacht dat Brace veroordeeld was vanwege zijn slechte muziek?
Dat niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stuk leuker dan Coen en Sander.
-quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat niet.
Frank is wel oke, maar hij hoeft niet elke vrouw te vragen of hij zijn neus mag snuiten in haar tieten, is gewoon niet grappig meer.
Natuurlijk doet ie dat niet elke keerquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
vraagt ie dat nou elke keer ja.. wat een sukkel
dat snap ik..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ie dat niet elke keer.
Wat een intens saaie en irritante kut plaat. Next please.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een intens saaie en irritante kut plaat. Next please.
Dit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een intens saaie en irritante kut plaat. Next please.
Johnny Cashquote:
Dat moet dan wel de schraalste megahit ooit zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
James Blake, fantastisch nummer! Megahit volgende week?
grote kans dat dit liedje de nieuwe mega hit wordtquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
James Blake, fantastisch nummer! Megahit volgende week?
A-booquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
grote kans dat dit liedje de nieuwe mega hit wordt
LOL ! dat is snel verdiend. Toch niet zo'n gek vak danquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat was omdat onze leraar maar 1 spelletje kende en dat was trefbal. Als je aanwezig was kreeg je een 7 op gym, deed je beter je best kreeg je een 8
In dat geval voorzie ik geen vogels die spontaan op straat neervallen, maar 3FM-luisteraars met oordoppen in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef miieejj het volgende:
Welkom in 2011.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef miieejj het volgende:
Waarom altijd die remixen en al dat gedoe er om heen..
ik vind het wel iets hebben ..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef JDude het volgende:
[..]
In dat geval voorzie ik geen vogels die spontaan op straat neervallen, maar 3FM-luisteraars met oordoppen in.
Dat krijg je als je cavia's snuiftquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef miieejj het volgende:
Waarom altijd die remixen en al dat gedoe er om heen..
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb het een beetje gehad met dit liedjequote:
Mee eens. Ding doet mij inmiddels helemaal niets meer. Veel te vaak gehoord.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb het een beetje gehad met dit liedje...
mijn lieve mama heeft dit liedje iets vaak gedraait...
Katie is aanraderquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Katie Melua en weer Caro Emerald (donderdag en misschien zaterdag ook. Beetje erg vaak, imho) vanavond in de Oosterpoort (European Border Breakers Awards). Die Katie wil ik wel eens zien. Prachtige vrouw. Entree is vast niet gratis..
jij woont in de buurt . ik zou zeggen. ga er heenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Katie Melua en weer Caro Emerald (donderdag en misschien zaterdag ook. Beetje erg vaak, imho) vanavond in de Oosterpoort (European Border Breakers Awards). Die Katie wil ik wel eens zien. Prachtige vrouw. Entree is vast niet gratis..
Ja Hans!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
jij woont in de buurt . ik zou zeggen. ga er heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |