Dat schiet lekker op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef DaMook het volgende:
Zometeen gordijnen (rails) ophangen, liggen al 3 maanden klaar ofzo
.
Succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:40 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ben er vandoor, heb tekstrepetitie voor het vak drama
't Gaat niet door, krijg net een smsje. Ik ben weer neer geploft op de bankquote:
Welkom!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Gaat niet door, krijg net een smsje. Ik ben weer neer geploft op de bank
Lunchbox 1quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef borisz het volgende:
Tosti.
Lunchbox 1
Call Me - Blondie
Telephone - Lady Gaga & Beyonce
Lunchbox 2
Wake Up Call - Maroon 5
Bootie Call - All Saints
Wat een luxe zegquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Gaat niet door, krijg net een smsje. Ik ben weer neer geploft op de bank
Moet zo nog wel door de regen om boodschappen te gaan doen.quote:
Dat is dan weer minderquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet zo nog wel door de regen om boodschappen te gaan doen.
Pieter en Tamara geloof ikquote:
En ga maar niet zoeken naar foto's van Tamara.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En ga maar niet zoeken naar foto's van Tamara.
Kwestie van een willekeurige nieuwsbrief van Giel openen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En ga maar niet zoeken naar foto's van Tamara.
Ik vond d'r zo'n leuke stem hebbenquote:
En dan kijken of je de zus van Jan Smit zietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van een willekeurige nieuwsbrief van Giel openen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef themauster het volgende:
[..]
En dan kijken of je de zus van Jan Smit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:12 schreef justmattie het volgende:
Goedemiddag liefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou een voorbeeld gaan nemen aan de dame die net voor jou posttequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Pino112 het volgende:
Morgen voorkomen omdat ik gister gym heb gespijbeld![]()
.
Dat kan ik hem niet aanraden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld gaan nemen aan de dame die net voor jou postte
Ik vind de plaat totaal niet bij haar passen, ik hoor er zelfs een beetje Drum 'n bass/dubstep invloeden in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Luister nu de nieuwe Britney. Niet verkeerd.
Nou nog even tentamens halen. En ik twijfel of ik me uit ga schrijven voor één vak zodat ik een herkansing meer heb. Dilemmaaaaaaaaaaaa.quote:
Veel tentamens dan? Ik ga me ziek melden voor een tentamen zodat ik die kans houd, anders heb ik 6 tentamensquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou nog even tentamens halen. En ik twijfel of ik me uit ga schrijven voor één vak zodat ik een herkansing meer heb. Dilemmaaaaaaaaaaaa.
Echt ja?quote:
Of minder fok!ken en meer studerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou nog even tentamens halen. En ik twijfel of ik me uit ga schrijven voor één vak zodat ik een herkansing meer heb. Dilemmaaaaaaaaaaaa.
Heb er vijf (waarvan één herkansing) maar ik ga het niet redden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel tentamens dan? Ik ga me ziek melden voor een tentamen zodat ik die kans houd, anders heb ik 6 tentamens
Ik was al trots op mezelf over hoe weinig ik op FOK! heb gezeten de afgelopen twee dagen. I'm making progress.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of minder fok!ken en meer studeren
Kun je die her niet plannen in een periode waarin je minder tentamens hebt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb er vijf (waarvan één herkansing) maar ik ga het niet redden.
[..]
Ik was al trots op mezelf over hoe weinig ik op FOK! heb gezeten de afgelopen twee dagen. I'm making progress.
De hers zijn altijd in de week voor de tentamenweek, valt niet zoveel aan te plannen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je die her niet plannen in een periode waarin je minder tentamens hebt?
Dat hoor ik van zoveel hogescholen en universiteiten, ik wilde dat wij dat hadden. Ik heb alles door elkaar, normaal en herkansingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De hers zijn altijd in de week voor de tentamenweek, valt niet zoveel aan te plannen.
Well donequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb er vijf (waarvan één herkansing) maar ik ga het niet redden.
[..]
Ik was al trots op mezelf over hoe weinig ik op FOK! heb gezeten de afgelopen twee dagen. I'm making progress.
Hoe staat het met je to-do lijstjequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hoor ik van zoveel hogescholen en universiteiten, ik wilde dat wij dat hadden. Ik heb alles door elkaar, normaal en herkansingen.
Betere school kiezen. Da's wel echt kut trouwens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hoor ik van zoveel hogescholen en universiteiten, ik wilde dat wij dat hadden. Ik heb alles door elkaar, normaal en herkansingen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef justmattie het volgende:
Hoe staat het met je to-do lijstje?
quote:
Ik heb net m'n tentamens in m'n telefoon gezet. Ik zal ook eens die mailtjes gaan sturen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
nog niets af kunnen strepen dus
?
Ik heb ook net, een halve minuut geleden, het eerste mailtje verstuurd
Ik zou op dit nr toch heel iets doen dan slapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef JDude het volgende:
Maar goed dat Giel deze plaat niet in de ochtendspits draait. Voor je het weet word je wakker in de vangrail.
ze hangen er goed bij!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef DaMook het volgende:
Hallo.
Party Animals.
En gordijnen hangen.
[ afbeelding ]
en het lijkt donkerder dan het is
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef CindieY het volgende:
Beat this, na het weekend heb ik 30 studiepunten binnen
Dat is de helft van het volgende studiejaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, zal wel goed zijn als je het zo zegt
.
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is de helft van het volgende studiejaarJe moet per jaar 60 studiepunten halen. Ik moet volgend jaar 30 punten behalen door het doen van een minor. Ik zet voor die minor mijn propedeuse van journalistiek in. Alleen nog even het spul inscannen van 't weekend. Heb ik opeens een half jaartje over
Ik ben juist over een minuutje of 45 klaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben veeeeels te moe![]()
Moet nog werken..
Lekker hoor. Ik moet zo nog 4 uurtjes gaan werken. Eigenlijk een tyfushekel aan 's avonds werken, maar ik kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben juist over een minuutje of 45 klaar.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben veeeeels te moe![]()
Moet nog werken..
quote:
Een tram zal nog wel te volgen zijn, maar een trein..quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef henkde_j het volgende:
Zo zag ik laatst een dikke negerin die haar chihuaha in de trein zette en vervolgens de deuren dicht gingen. Hond dus in de trein en zij op het perron. Trein reed zo weg.
Prachtig
Whahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef henkde_j het volgende:
Zo zag ik laatst een dikke negerin die haar chihuaha in de trein zette en vervolgens de deuren dicht gingen. Hond dus in de trein en zij op het perron. Trein reed zo weg.
Prachtig
Mooi detail was ook dat riempje wat nog uit de deur hingquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een tram zal nog wel te volgen zijn, maar een trein..Ook mooi kut voor die vrouw.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mooi detail was ook dat riempje wat nog uit de deur hing
omgzquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef DaMook het volgende:
Hallo.
Party Animals.
En gordijnen hangen.
[ afbeelding ]
En nog een, links hingen ze al langer.
[ afbeelding ]
en het lijkt donkerder dan het is
Ik moet echt geen fotograaf worden.
werkze have fun!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:02 schreef CindieY het volgende:
Goed, even werken tot half10. Tot 3voor12
Wat ga je kopen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
noeeeeeeeesssssssssss site van LiveNation loopt steeds vast.
wat is dat op je usericon eigenlijk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
nananananana one two three, we're playing hide and seek
Een Mexicaans meisje en Nick Hodgson (drummer van Kaiser Chiefs), Nick staat op een hek, buigt naar haar toe om picca picca (want zij is fan) en dan probeert chick hem te zoenen ennnnnnn dan trekt hij een heel lelijk hoofd en er was ooit ene filmpje van die fucking grappig was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
wat is dat op je usericon eigenlijk?
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Een Mexicaans meisje en Nick Hodgson (drummer van Kaiser Chiefs), Nick staat op een hek, buigt naar haar toe om picca picca (want zij is fan) en dan probeert chick hem te zoenen ennnnnnn dan trekt hij een heel lelijk hoofd en er was ooit ene filmpje van die fucking grappig was.Maar die's weg.
Spijbelen @ gym?! Leukste vak op school. Vond het altijd geweldig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Pino112 het volgende:
Morgen voorkomen omdat ik gister gym heb gespijbeld![]()
.
Ik niet, maar dat was omdat onze leraar maar 1 spelletje kende en dat was trefbal. Als je aanwezig was kreeg je een 7 op gym, deed je beter je best kreeg je een 8quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spijbelen @ gym?! Leukste vak op school. Vond het altijd geweldig.
Stuk leuker dan Coen en Sander.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen geef toe. Frank en Sander maken samen heul grappige radio
ik luister de hele week niet naar frank en sander.. ik vind d'r niks aan..quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op mensen geef toe. Frank en Sander maken samen heul grappige radio
Die zaak is nog in behandelingquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
Ik dacht dat Brace veroordeeld was vanwege zijn slechte muziek?
Dat niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stuk leuker dan Coen en Sander.
-quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat niet.
Frank is wel oke, maar hij hoeft niet elke vrouw te vragen of hij zijn neus mag snuiten in haar tieten, is gewoon niet grappig meer.
Natuurlijk doet ie dat niet elke keerquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
vraagt ie dat nou elke keer ja.. wat een sukkel
dat snap ik..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ie dat niet elke keer.
Wat een intens saaie en irritante kut plaat. Next please.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een intens saaie en irritante kut plaat. Next please.
Dit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een intens saaie en irritante kut plaat. Next please.
Johnny Cashquote:
Dat moet dan wel de schraalste megahit ooit zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
James Blake, fantastisch nummer! Megahit volgende week?
grote kans dat dit liedje de nieuwe mega hit wordtquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
James Blake, fantastisch nummer! Megahit volgende week?
A-booquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
grote kans dat dit liedje de nieuwe mega hit wordt
LOL ! dat is snel verdiend. Toch niet zo'n gek vak danquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat was omdat onze leraar maar 1 spelletje kende en dat was trefbal. Als je aanwezig was kreeg je een 7 op gym, deed je beter je best kreeg je een 8
In dat geval voorzie ik geen vogels die spontaan op straat neervallen, maar 3FM-luisteraars met oordoppen in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef miieejj het volgende:
Welkom in 2011.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef miieejj het volgende:
Waarom altijd die remixen en al dat gedoe er om heen..
ik vind het wel iets hebben ..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef JDude het volgende:
[..]
In dat geval voorzie ik geen vogels die spontaan op straat neervallen, maar 3FM-luisteraars met oordoppen in.
Dat krijg je als je cavia's snuiftquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef miieejj het volgende:
Waarom altijd die remixen en al dat gedoe er om heen..
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb het een beetje gehad met dit liedjequote:
Mee eens. Ding doet mij inmiddels helemaal niets meer. Veel te vaak gehoord.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb het een beetje gehad met dit liedje...
mijn lieve mama heeft dit liedje iets vaak gedraait...
Katie is aanraderquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Katie Melua en weer Caro Emerald (donderdag en misschien zaterdag ook. Beetje erg vaak, imho) vanavond in de Oosterpoort (European Border Breakers Awards). Die Katie wil ik wel eens zien. Prachtige vrouw. Entree is vast niet gratis..
jij woont in de buurt . ik zou zeggen. ga er heenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Katie Melua en weer Caro Emerald (donderdag en misschien zaterdag ook. Beetje erg vaak, imho) vanavond in de Oosterpoort (European Border Breakers Awards). Die Katie wil ik wel eens zien. Prachtige vrouw. Entree is vast niet gratis..
Ja Hans!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
jij woont in de buurt . ik zou zeggen. ga er heen
Laatst nog gezien @ Ned3. Klonk verdomd goed en wat een uitstraling. Niet normaal zo mooi. Shakira is er niets bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Katie is aanrader. Zelf ook een keer in de Oosterpoort gezien
. En in de HMH.
internetquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst nog gezien @ Ned3. Klonk verdomd goed en wat een uitstraling. Niet normaal zo mooi. Shakira is er niets bij.
miieejj kleine moeite voor mij, maar ik heb niet veel zin om eruit te gaan als ik niet zeker weet of het vrij toegankelijk is.
volgens mij is het onderdeel van Eurosonic Noorderslag en dus uitverkochtquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
internetdaar kun je toch zien of je moet betalen ??
Ik kan het echt niet vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
internetdaar kun je toch zien of je moet betalen ??
een tweet naar eric corton..?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij is het onderdeel van Eurosonic Noorderslag en dus uitverkocht
das niet waar, ik krijg wel eens iets terug... bovendien krijgen die mensen misschien wel honderd tweets per uur, om die allemaal te beantwoorden, hij is daar niet voor niets aan het werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
een tweet naar eric corton..?
Een kleine kans dat je iets terug kan verwachten
wij normale mensen die terug tweeten naar 3fm radio dj's.. die ontvangen niks
Jawel hoor. Zelfs de Holy Grote Michiel heeft deze week nog gerepliedquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
een tweet naar eric corton..?
Een kleine kans dat je iets terug kan verwachten
wij normale mensen die terug tweeten naar 3fm radio dj's.. die ontvangen niks
Die HANS.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet vinden. Slecht he
.
okequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
das niet waar, ik krijg wel eens iets terug... bovendien krijgen die mensen misschien wel honderd tweets per uur, om die allemaal te beantwoorden, hij is daar niet voor niets aan het werk
Ja hehe, maar dat zou ik ook doen. Als ik van een wildvreemde een vraag krijg of van iemand die ik ken zou ik toch eerder het laatste doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
oke
het valt me gewoon op dat de bekendere mensen meer retweeten naar elkaar dan naar de gewone mensen zoals wij
dat is ook wel waar. maar het valt gewoon op..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja hehe, maar dat zou ik ook doen. Als ik van een wildvreemde een vraag krijg of van iemand die ik ken zou ik toch eerder het laatste doen
Ga nu maar leren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan me niet concentreren en ik voel me daardoor schuldig omdat ik niet goed leer.Fuuuuu. Ik heb een piano nodig.
neequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even je radio harder zetten.
Nu wel?
en gebruik de rechter alt scheelt weer ctrlquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ø ø JE HOET GEE NSHIFT dan komt er een hoofdletter
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Jahoor, als ik het niet dacht.
http://twitter.com/#!/3FMarleen/status/25272547360636928
http://twitter.com/#!/TwitWouter/status/25272618076610560.
wat een figurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Dat lijken mij wel aanwinsten voor deze reeks.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
omg eyeopenerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en gebruik de rechter alt schilt weer ctrl
wie zijn dat danquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Dan ben ik hier weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat lijken mij wel aanwinsten voor deze reeks.
Menschen die 24/7 over 3FM tweeten, oftewel 3FM-verslaafdquote:
en wat vind je van 3fm + fokquote:
Dat zijn de 'echte' die hard fansquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ben ik hier weg.
[..]
Menschen die 24/7 over 3FM tweeten, oftewel 3FM-verslaafd![]()
Wordt ctrl weer geschild door alt ja? Wist niet dat ctrl een schil had, zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en gebruik de rechter alt schilt weer ctrl
wat een fail van mequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wordt ctrl weer geschild door alt ja? Wist niet dat ctrl een schil had, zo leer je nog eens wat.
ik snapte de zin al nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wordt ctrl weer geschild door alt ja? Wist niet dat ctrl een schil had, zo leer je nog eens wat.
op fok kan je nog discussieren ofzo. twitter is goed voor max 120 tekensquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Beetje grappig dat we zeiken op twitter, op fok
Ik kom hier zelden boven de 120 tekensquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
op fok kan je nog discussieren ofzo. twitter is goed voor max 120 tekens![]()
ik haat twitter
140quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
op fok kan je nog discussieren ofzo. twitter is goed voor max 120 tekens![]()
ik haat twitter
yay twee woorden mee r:')quote:
als je quote al.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik kom hier zelden boven de 120 tekens
ja oke, maar dat vind ik niet tellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
yay twee woorden mee r:')
[..]
als je quote al.
ik was zeer 3fm verslaafd vroegerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ben ik hier weg.
[..]
Menschen die 24/7 over 3FM tweeten, oftewel 3FM-verslaafd![]()
ja, dat denk ik ook ja..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat laatste waren we denk ik allemaal wel een beetje.
daar heb ik eigenlijk nooit naar geluisterd .. mischien vroeger op 3fm.. maar dat kan ik me vaag herhinneren..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Ik was vroeger Edwin Evers verslaafd ik moest echt iedere dag luisteren voor de typetjes die hij deed
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik luisterde alleen maar Linkin Park, mijn god wat erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik Evanescence en Slipknot (maar één nummer uiteraard).quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik luisterde alleen maar Linkin Park, mijn god wat erg
NO WAI! ik kotste op alto's en goths, overdreven figurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat laatste waren we denk ik allemaal wel een beetje.
Evanescence vind ik nu nog steeds top, Slipknot nooit wat gevondenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik Evanescence en Slipknot (maar één nummer uiteraard).
ik was het niet eens.. ik dacht dat ik het was..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
NO WAI! ik kotste op alto's en goths, overdreven figuren
Ik was gewoon mezelf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik was het niet eens.. ik dacht dat ik het was....
o ja.. evenescence ..
Ik sommige nummersquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Evanescence vind ik nu nog steeds top, Slipknot nooit wat gevonden![]()
toffe track dit
ja ..quote:
Ik wil de puber van twee jaar terug zijn. Beetje bitchen met mijn ouders zonder dat het me raakte enzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja ..
dat ook..
het zolang geleden.. ik ben blij dat ik die puber niet meer ben
Tiësto is geen house, Trance..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
What's with the 'moddervette' house?Ga dan New Electro opzetten ofzo, dát is moddervet.
Ik van Muse.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef alors het volgende:
Ik was toen al fan van Kanye, wat een baas was ik toen al
Trance is tof!, aan House heb een grondhekel (over het algemeen)quote:
De muziek van Tiësto situeerde zich oorspronkelijk in het club-trance genre en het chill-out-trancegenre. De laatste jaren heeft hij zijn repertoire sterk verbreed door ook techno, minimal, house en electro te gaan draaien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Trance is tof!, aan House heb een grondhekel (over het algemeen)
dat ie het draait betekent niet dat ie het maaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De muziek van Tiësto situeerde zich oorspronkelijk in het club-trance genre en het chill-out-trancegenre. De laatste jaren heeft hij zijn repertoire sterk verbreed door ook techno, minimal, house en electro te gaan draaien.
Nouuuuuuu ik vond het house.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat ie het draait betekent niet dat ie het maakt![]()
Bovendien, volgens mij was zijn laatste echte cd progressive trance, maar die stijlen vloeien toch altijd in elkaar over
Niet zo op je strepen staan, zijn cd's zijn meestal trancequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volledige naam Tijs Michiel Verwest
Geboren 17 januari 1969
Origine Nederland
Jaren actief 1995-heden
Genre(s) Dance, house en trance
Niet mij verbeteren als ik gelijk heb.
Moet je mij maar niet verbeteren als ik gelijk hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuu ik vond het house.
Jaaa die luister ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet zo op je strepen staan, zijn cd's zijn meestal trance
Als ze het moet vragen doe je iets verkeerdquote:
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Moet je mij maar niet verbeteren als ik gelijk heb
Dat was de grap.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als ze het moet vragen doe je iets verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |