Ja, er is een algehele waar nu 14 man in zit, maar je moet per evenement ook weer inschrijven voor de subleague van dat toernooi.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Meerdere zelfs. Zit nu in die waar jij ook in zit; FOK! Subleague
Er zal ongetwijfeld een artikel over Maut komen met als titel: "Mahut, what a drag."quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:41 schreef Bramaldo11 het volgende:
Mahut: http://video.nl.msn.com/watch/video/tennis-star-in-drag/1jh3ozo7z
quote:"Voortaan heel goed ontbijten"
MELBOURNE - Ondanks zijn zege op Stefan Koubek in de tweede ronde van de kwalificaties voor de Australian Open was Thomas Schoorel niet te spreken over het vroege aanvangstijdstip (10.00 uur plaatselijke tijd) van het door hem gewonnen duel. "Ik ben geen ochtendmens en dus ook niet goed in ontbijten, zo meldde de Amsterdammer na de lange en zware partij.
"Dat gebrek aan een goed ontbijt is me bijna opgebroken, want ik kreeg tijdens de partij last van een soort hongerklop. In de derde set heb ik daarom alles-of-niets-tennis gespeeld en gelukkig werd het alles.
Aan zijn spel 'Down Under', zo sprak Schoorel eerlijk en onomwonden, valt nog heel wat te verbeteren. "Het is gewoon nog niet al te best. Vandaag (tegen Koubek) was mijn tennis zelfs nog slechter dan in mijn eerste partij. In de eerste set kom ik een dubbele 'break' voor en laat het vervolgens toch nog tot een tiebreak komen. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.
"Echt veel vertrouwen geeft mijn spel nog niet, maar gelukkig geeft het winnen zelf dat wel. Daar moet ik me dus maar aan vasthouden. En één les heb ik in ieder geval geleerd: voortaan heel goed ontbijten.
Bedankt, maar wat is de bron?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |