En anders slaap ik wel in Georgequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan wel eerder je eigen huis
Wat heb jij met rival gedaan?quote:
Oe zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.debijenkorf-magazine.nl/2011/201101/index_flash.html
Zie link. De MUA heeft ook goed haar best gedaan om amandelvorming er beter uit te laten knallen.quote:
Vertel?quote:
Je moet morgen wel alive and kickin' zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel?
En daarna ga je slapen jongedame
Nah, iets teveel bewerkt/make-up. Ze kijkt wel heel strak in de camera.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.debijenkorf-magazine.nl/2011/201101/index_flash.html
Fijnquote:
Zouden ze de vorm van haar ogen ook bewerken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, iets teveel bewerkt/make-up. Ze kijkt wel heel strak in de camera.
Volgens mij bewerken ze alles wat maar enigszins te bewerken valtquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zouden ze de vorm van haar ogen ook bewerken?
TL: "Ja, ik hoor net dat je ziek bent! Wat heb je?"quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel?
En daarna ga je slapen jongedame
Ik ga eerst Japans etenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja mijn geheugen laat me in de steek laatste tijd, vraag maar aan rival![]()
[..]
Daar wil ik binnenkort heen met mijn zus, ik wil een 'Amerikaanse' dag/avond in A'dam plannen, maar kom niet verder dan veel eten en Boom ChicagoIemand nog suggesties?
O jezus dat is niks voor mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nice!
Heb ik nog leuke herinneringen aan.
Op een avond als enige uit het publiek getrokken worden, om vervolgens op een stoel op het podium te gaan zitten en ze ondertussen al freestylend een nummer over me zingen
Als t ze uitkomt welquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zouden ze de vorm van haar ogen ook bewerken?
Jij moet mij eerst maar eens PMen over maandag in de treinquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet morgen wel alive and kickin' zijn.
betrokken leidinggevendenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
TL: "Ja, ik hoor net dat je ziek bent! Wat heb je?"
Ik leg uit dat ik griepklachten heb.
TL: "Oh wat rot voor je, jij hebt dat virus dus ook al te pakken! Nou, ga lekker je bed in, neem wat vitamines en een paracetamol en ziek maar goed uit. Als je morgen weer kan werken zien we je wel op de werkvloer, en anders moet je me morgen om 10 uur weer even bellen. Goed?
Beterschap!!"
En ja mama
Nee, dat moet ie hier open en bloot spammen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst maar eens PMen over maandag in de trein
Blij?quote:
Boeiend. Ik wil het lezen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat moet ie hier open en bloot spammen!
* Huppelmuts brengt een kop koffie naar snuit in zn hoekjequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
En nu ga ik even in een hoekje huilen, wat een gesprek net.. 2 mensen die compleeeeeeeet langs elkaar heen praten.. Dacht even dat ik in een echtelijke ruzie zatwat een drama
Mijn zoon gaat makkelijker naar bedquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Boeiend. Ik wil het lezen.
En dat mag dus ook in PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |