Kopje thee mag ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts brengt een kop koffie naar snuit in zn hoekje
Meestal laten ze de oogiris wat "outbouncen" door er een simpel brightness/contrast-layertje overheen te mikken. Dat maakt het al gelijk mooier. Pupillen iets groter maken wordt ook vaak gedaan. Eventueel nog wat randen bij de iris aandikken om ze nog aantrekkelijker te maken. Verder wordt er vaak iets gedaan om het totale gezicht te blurren en dan met een ruislayer er weer "structuur" in te brengen. Daarna de huid nog wat toning geven met wat klooien in de highlights en de shadows.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij bewerken ze alles wat maar enigszins te bewerken valt
Ik heb in alle jaren bij mijn werk nog nooit zo'n reactie gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat niet eens direct, maar gewoon een normale reactie
Ik zou het niet weten. Niet voldoende verstand van, maar het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal laten ze de oogiris wat "outbouncen" door er een simpel brightness/contrast-layertje overheen te mikken. Dat maakt het al gelijk mooier. Pupillen iets groter maken wordt ook vaak gedaan. Eventueel nog wat randen bij de iris aandikken om ze nog aantrekkelijker te maken. Verder wordt er vaak iets gedaan om het totale gezicht te blurren en dan met een ruislayer er weer "structuur" in te brengen. Daarna de huid nog wat toning geven met wat klooien in de highlights en de shadows.
Maar de vórm van de ogen? Daar weet ik niets van. Maarja, alles kan
Oh jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat makkelijker naar bed
Oh. Vind je 't erg als ik wat verhalen kopieer om mijzelf wat werk te besparen of vind je dat wel erg lui?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst maar eens PMen over maandag in de trein
Ja die eerste reactie die je kreeg vanmorgen zou ik ook zoiets hebben van... Jamaar ik ben echt ziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat niet eens direct, maar gewoon een normale reactie
Volgens mij is jouw baas onmenselijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb in alle jaren bij mijn werk nog nooit zo'n reactie gehad.
Wel hier in het topic danquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Vind je 't erg als ik wat verhalen kopieer om mijzelf wat werk te besparen of vind je dat wel erg lui?
Ik was denk ik gewoon gegaan, de rest van de afdeling ziek gemaakt en de telefoon echt opnemen met: meeeett yuuuukiiiiii, kann ik je helpen, want miijn hoofd staat er niet zo naar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die eerste reactie die je kreeg vanmorgen zou ik ook zoiets hebben van... Jamaar ik ben echt ziek
Typische vakman die leidinggevend wordt zonder daar eigenlijk gevoel voor te hebben, maar te koppig om er iets over te lerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw baas onmenselijk
Idd, of die vakmensen voor de klas zetten zonder ze enige vorm van lesgeven bij te brengen. Ook handigquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Typische vakman die leidinggevend wordt zonder daar eigenlijk gevoel voor te hebben, maar te koppig om er iets over te leren
Luiquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Vind je 't erg als ik wat verhalen kopieer om mijzelf wat werk te besparen of vind je dat wel erg lui?
Ja dat dus. Maar nu is het goed, dus ik ben nu echt slapen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die eerste reactie die je kreeg vanmorgen zou ik ook zoiets hebben van... Jamaar ik ben echt ziek
Dat werkt ook niet neequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, of die vakmensen voor de klas zetten zonder ze enige vorm van lesgeven bij te brengen. Ook handig
Welke poging heb je ondernomen om te fixen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wish me luch.
Of de zolder staat nu vol water of ik heb de wasmachine gefixt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw baas onmenselijk
ff checken schijnt wel handig te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wish me luch.
Of de zolder staat nu vol water of ik heb de wasmachine gefixt
Hamer, beitel, knopjes rammen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke poging heb je ondernomen om te fixen?
quote:
wat was t probleem dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hamer, beitel, knopjes rammen.
Het gebruikelijke
Ah, het betere vakmanschap.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hamer, beitel, knopjes rammen.
Het gebruikelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |