Slechte keuze om een begrafenis te kiezen als locatie. Zeer slechte afleveringquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Niet zo'n heel bijzondere aflevering nee.
Jep, vond ik ook helemaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond hem ook matigjes en saai. En niet omdat het niet grappig was. Ik snap dat bij zo'n begrafenis aflevering grappen minder geschikt zijn en het allemaal wat serieuzer moet. Maar juist dat serieuze vond ik zeer matig gedaan. De hele tijd dat gejank van Marshall om die laatste woorden kwam me echt de strot uit op het einde. Het was echt wachten op de voorspelbare moralistische preek over de belang van de laatste woorden. Als ik me in een aflevering als dit meer ga irriteren aan de karakters dan dat ik meeleef met ze, doe je iets niet goed. Alleen bij Lilly's huilen was ik heel even geraakt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over dat het je niet eens zou zijn opgevallen als iemand anders die rol had gespeeld: het viel me gisteren op dat een van de neefjes van Ted in How Lily stole Christmas dezelfde acteur is als Tyler/Grant in The Stinsons.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:24 schreef Lod het volgende:
Ik vraag me alleen nog steeds af wat de toegevoegde waarde is van de afgelopen twee aflevering met betrekking tot de rode draad in de verhaallijn. Zijn vader is sporadisch eens in beeld geweest (als ze hier telkens andere acteurs voor gebruikt zouden hebben dan zou het mij niet eens zijn opgevallen) en nu breekt hij op vrij opvallende en dramatische wijze in in de afleveringen. Waarom?
Net als dat de broer van Phoebe bij friends ook al eens eerder in de serie voorkwam..quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Over dat het je niet eens zou zijn opgevallen als iemand anders die rol had gespeeld: het viel me gisteren op dat een van de neefjes van Ted in How Lily stole Christmas dezelfde acteur is als Tyler/Grant in The Stinsons.
Beetje raar, acteurs zat zou je zeggen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:24 schreef Lod het volgende:
Ik vraag me alleen nog steeds af wat de toegevoegde waarde is van de afgelopen twee aflevering met betrekking tot de rode draad in de verhaallijn. Zijn vader is sporadisch eens in beeld geweest (als ze hier telkens andere acteurs voor gebruikt zouden hebben dan zou het mij niet eens zijn opgevallen) en nu breekt hij op vrij opvallende en dramatische wijze in in de afleveringen. Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik hem ook maar eens plaatsen dan....quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, maar Friends is ook gewoon maar een matige serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Klopt, denk dat ze er voor kiezen om hem op dat soort moment toch wat meer bij de rest te horen passen. Net als toen Marshall zei dat z'n vader altijd z'n beste vriend is geweest.. Ze deden even een close up van Barney, maar hij zei er niets van.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:48 schreef FrankRicard het volgende:
Het viel me op dat Barney een pak aan had, terwijl hij op de begrafenis van die barman in een eerder seizoen nog zei dat je op een begrafenis geen pak hoort te dragen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef Rnnz het volgende:
Ben nu bij S06E03.. bijna alle episodes gehad.
Lag helemaal dubbel hierbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |