Ja correct. Ik zal die film wel kijken met haar, gewoon om het te proberen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat een pessimistische jankerd ben jij. Gewoon ervoor gaan alsnog. Als het niks wordt, jammer dan.
Tenzij hij niet van levenloze lichamen houd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gegarandeerd succes op je ontknaping.
Alsof jij kans zou makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze neukt, en goed ook trouwens. Ze is een aanrader jongens
That's the spirit. Wel uit die friendzone blijven tijdens het kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja correct. Ik zal die film wel kijken met haar, gewoon om het te proberen.
Gast jij ben een neger. Zij is iets van Turks of zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:11 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Alsof jij kans zou makenZe houdt niet van autistische dikzakken
Tip: Wees mannelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Thquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
dat zou je denken, maar jij verdiept je niet in haar sex leven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:11 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Alsof jij kans zou makenZe houdt niet van autistische dikzakken
Precies, zelfvertrouwen. Gewoon als ze binnenkomt sla je der neer met een moker en ga je aan de slag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Tip: Wees mannelijk.
Een man twijfelt niet. Een man doet gewoon. Als je onzeker gaat lopen doen, gaat haar stemming off en verpest je alles.
Gewoon beetje spelen en zij geeft wel aan wat de grens is.
Ben je papa niet hoor.quote:
Oh oké, ik ook. Salam.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:13 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ben je papa niet hoor.
Wij zijn Syrisch btw.
Ik doe ook zo, ik doe altijd mannelijk. Ik doe dan ook nooit zoals ik nu doe rond andere mensen, nooit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Tip: Wees mannelijk.
Een man twijfelt niet. Een man doet gewoon. Als je onzeker gaat lopen doen, gaat haar stemming off en verpest je alles.
Gewoon beetje spelen en zij geeft wel aan wat de grens is.
أنا يمارس الجنس مع أمكquote:
lolwut?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik doe ook zo, ik doe altijd mannelijk. Ik doe dan ook nooit zoals ik nu doe rond andere mensen, nooit.
Zichzelf onzeker opstellen, normaal doet die als een gangster. Bij z'n maatjes moppen tappen over de chicks die die allemaal heeft geneukt.quote:
Nee dat doe ik niet, gewoon nooit twijfelen en altijd normaal doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:17 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Zichzelf onzeker opstellen, normaal doet die als een gangster. Bij z'n maatjes moppen tappen over de chicks die die allemaal heeft geneukt.
Oww..ok. Ja, maar hoe ben je dan in echt met die meid?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:17 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Zichzelf onzeker opstellen, normaal doet die als een gangster. Bij z'n maatjes moppen tappen over de chicks die die allemaal heeft geneukt.
Gewoon normaal en 'cool'. Spreek haar niet zo vaak. Zal haar morgen op school zien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:19 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Oww..ok. Ja, maar hoe ben je dan in echt met die meid?
Je moet High School Musical kijken en je haar zoals Zac Efron doen. En dan als je haar zie doe je een dansje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gewoon normaal en 'cool'. Spreek haar niet zo vaak. Zal haar morgen op school zien.
Ok man...niet te slijmerig doen of aan haar gaan plakken..dan is ze meteen afgeknapt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gewoon normaal en 'cool'. Spreek haar niet zo vaak. Zal haar morgen op school zien.
Maar wel subtiele hints geven dat je haar wel ziet zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:21 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ok man...niet te slijmerig doen of aan haar gaan plakken..dan is ze meteen afgeknapt.
Over een paar dagen casual vragen wanneer ze dan langskomt en alles komt goed. Succes.
Slijmerig? Nee mijn gedrag is een en al casual.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:21 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ok man...niet te slijmerig doen of aan haar gaan plakken..dan is ze meteen afgeknapt.
Over een paar dagen casual vragen wanneer ze dan langskomt en alles komt goed. Succes.
Precies, fout. Je moet je normaal gedragen maar wel subtiele hints geven. Dus niet als een of andere Johnny Bravo gaan doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Slijmerig? Nee mijn gedrag is een en al casual.
Idd, dat is weer de andere extremequote:Op woensdag 12 januari 2011 02:24 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Precies, fout. Je moet je normaal gedragen maar wel subtiele hints geven. Dus niet als een of andere Johnny Bravo gaan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |