Joh.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:55 schreef Joene het volgende:
Je ken het wel zo zonder internet dus. ik ben overigens
Voor mijn WyFi iPad heb ik m'n iPhone weer gejailbreakt. MyWi erop en ik kan overal prima internetten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:46 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen vandaag een dagje offline vanaf een uur of 9
Dat mag ?quote:
ik heb gewoon zo een hendig sjieke galaxy S die standaard als routert ingesteld kan worden ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Voor mijn WyFi iPad heb ik m'n iPhone weer gejailbreakt. MyWi erop en ik kan overal prima internetten.
Hahaha. Een Galxy S.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb gewoon zo een hendig sjieke galaxy S die standaard als routert ingesteld kan worden ?
Najah die one-click jailbreak kan ook weinig kwaad ansich.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Hahaha. Een Galxy S.
Dit is trouwens wel een van de weinige dingen waar Apple niet zozeer problemen mee heeft, maar T-Mobile en AT&T.
Ja ?quote:
Beter wil je dan niet hardlopen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef KingOfMars het volgende:
Gelukkig gaat de stoep hier weer eens open?
ik heb het ook niet makkelijk ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben redelijk dood? Op zich? Even een bakkie dus?
Hallo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
Ik heb gewoon visite gehadvan de buurvrouw!
Nee ze had pics van haar kleintje. Whehehehehe. Echo foto's bedoel ik dus!quote:
Hear Hear. En dan had ik nog wel de eerste 3 uur vrij ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een zaaddodende dag trouwens zeg.
Dit dus, minus de zwangerschapsgym.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef Tally het volgende:
Ik heb vanavond alleen nog zwangerschapsgym![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de rest ben ik net op de fiets boodschappen gaan doen, zeiknat van de regen kwam ik thuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor de rest hang ik op de bank, want ik heb nergens kracht voor
Wil jij niet voor mij gaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit dus, minus de zwangerschapsgym.
Ik heb er de buik voor?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Wil jij niet voor mij gaan?
Dan hebbie t wel!
There isn't an app for that?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben al de hele dag niet vooruit te branden gewoon. Goddank heeft Anna een vriendinnetje meegenomen van school om mee te spelen want ik heb er de kracht niet voor. Nu hoef ik alleen maar af en toe NEE NIET DOEN of NIET AANKOMEN JULLIE te roepen.
Dan kan ik hubbie ook gewoon sturenquote:
Ik zeg doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan ik hubbie ook gewoon sturen
Een halve neger in je bed? Wat heb je met de andere helft gedaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef KingOfMars het volgende:
Echt zoeen dag om om half negen in je bed te liggen? Vind ik?
Laten we er een eind aan maken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind de dag er weinig op vooruit gegaan sinds vanmiddag?
Gisteren met die kleine van hiernaast. Eerst wat twijfelachtig naar dat ding staren. Toen het homescreen laten zien. Dat leek toch wel op de telefoon? Toen kwam ze voorzichtig naast me zitten en een paar seconden later werd m'n iPad uit m'n handen gerukt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb al wel m'n iPad al dagen niet gezien?
Deze is gewoon van toepassing op vandaag denk ik?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een zaaddodende dag trouwens zeg.
Ik laat die van mij altijd onbewaakt op m'n buro liggen in de hoop dat, maar kennelijk wil niemand dat ding hebben...quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Als ze die van mij willen pikken, vraag ik hun het adres om de doos na te kunnen sturen.
quote:de politiek is verantwoordelijk met voorbedachte rade nog wel zij wisten uit ervaringen met ghetto,s in de jaren 20 en 30 dat het los zou gaan.er is bekend geworden dat de politiek expres ghetto,s kweekte om de middeklasse nederland uit te jagen.
Bedankt dat jij ons de weg wijst vanuit je belastingparadijs, Emi.quote:Zet de grenzen maar open hè Raad van State! Het is zo'n verreiking die buitnlandse Culturen. Zij we echt heel blij mee.
emi, Benidorm
Te makkelijk ook dit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bedankt dat jij ons de weg wijst vanuit je belastingparadijs, Emi.
Ik ook?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben maar met de auto gegaan?
Nee? Ik was binnen de normale tijd (gezien vanuit de 120 km/h standaard die onze vorige linkse regeringen bedongen hebben om de hardwerkende arbeider te irriteren en frustreren) op mijn werkplaats.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay? Of stond je ook in 521835 km file?
Ik ook? Maar dan met max 50 km/u die door de verderfelijke plucheplakkers van de PvdA hier in de raad ingesteld is in de bebouwde kom om achterlijke multikul als de bus voorrang te geven en fietsers niet al te zeer te laten schrikken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef KingOfMars het volgende:
Nee? Ik was binnen de normale tijd (gezien vanuit de 120 km/h standaard die onze vorige linkse regeringen bedongen hebben om de hardwerkende arbeider te irriteren en frustreren) op mijn werkplaats.
Kun je niet met de boot naar school?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb geen auto. Maar met een auto van mijn boot naar school te komen duurt drie keer langer dan met de fiets.
Gelukkig stelt onze huidige rechtse regering binnenkort een snelheidslimiet in om je vingers bij af te likken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ook? Maar dan met max 50 km/u die door de verderfelijke plucheplakkers van de PvdA hier in de raad ingesteld is in de bebouwde kom om achterlijke multikul als de bus voorrang te geven en fietsers niet al te zeer te laten schrikken?
Bijna wel. Maar dan zou ik volgens mij een klein stukje de boot over land moeten slepen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je niet met de boot naar school?
Daar huur je dan toch wat werkstudenten voor in?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Bijna wel. Maar dan zou ik volgens mij een klein stukje de boot over land moeten slepen?
Om precies te zijn vanaf de kop van NH naar Uden Jkquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ruim 3,5 uur om van Noord-Nederland naar Zuid-Nederland te komen?
Inprincipe kon ik eromheen (via dijk lelystad) maar amersfoort /apeldoorn / nijmegen stond ook vast dus maar gewoon a7 / a10 / a2 .quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig hoef je dan niet langs A'dam en over de A2?
Ah, de Houtribdijk. Ben ik menig maal overheen gereden op weg naar vakantie op Teksel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Joene het volgende:
Inprincipe kon ik eromheen (via dijk lelystad) maar amersfoort /apeldoorn / nijmegen stond ook vast dus maar gewoon a7 / a10 / a2 .
Twee keer de helft?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Tally het volgende:
Mijn man is vertrokken naar Den Haag. Ik ben benieuwd hoelang hij daar over doet
Valt mee? Gvd lekker gvd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef Joene het volgende:
Hallo live vanuit fucking brabant ? maar vanaf half 7 tot kwart over 10 gereden
Klopt maar die was dus geen optie ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, de Houtribdijk. Ben ik menig maal overheen gereden op weg naar vakantie op Teksel.
Ik ben Hercules JK, ik duw die boot zo even 20 meter over het droge?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar huur je dan toch wat werkstudenten voor in?
Gelukkig veel milfjes in de file jongen kut.quote:
Dus jij zo even van BAM in die file?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig veel milfjes in de file jongen kut.
Dat niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dus jij zo even van BAM in die file?
Hallo Hercules.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben Hercules JK, ik duw die boot zo even 20 meter over het droge?
Jij snapt 'm?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
130 km/u toegestaan betekent een bon vanaf 134 km/u wat zich weer vertaalt in 150 km/u op de teller?
Kan beide ook?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet je dan juist de frustratie van je afrijden of het teveel aan adrenaline?
Weinig leuks aan denk ik ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ik mag vanavond tot een uur of 11?
zou me ook leuk lijken ? ik ga denk ik over een halfuurtje lekker weer de auto in ? gewoon ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Op zich zou ik best gewoon om een uur of vijf naar huis willen ja?
J, ik hou d'r van?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
zou me ook leuk lijken ? ik ga denk ik over een halfuurtje lekker weer de auto in ? gewoon ?
Vanavond een beetje suf op de bank hangen en interneppen ?
ik ook ? overigens briljante werkdag ? Den Oever - Uden -Den Oever en 2 uurtjes op de zaak ?quote:
Je gaat zo naar huis?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook ? overigens briljante werkdag ? Den Oever - Uden -Den Oever en 2 uurtjes op de zaak ?
Ja , meetings klaar ?quote:
whaha zoiets ms?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
GVD lekker GVD?
Alvast een beetje inpilsen?
restant op eten van eergister iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Beetje chinees erbij zonder mihoen kut?
lekker?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hier werken er een man of 6 over vanavond dus dat wordt 1 groot Chinees festijn?
ik ook ?quote:
Ja, dat, ik kom amper aan FOk!ken toe zo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
pffff, drukke dag. Ze zouden verboden moeten worden.
ik heb wel verrekte trek an een pilsje dus. opzich.quote:
Ik vind het ook niet naar , eerder dan de vrouw dusquote:
ik ook maar ben niet zo een doordeweekse drinkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hou d'r van J.
Van pilsbiergerstenat dus.
Ingestort het oude gedeelte JK , zie nu.nlquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, daar zijn ze aan het slopen?
Je films wat doe je ?quote:
Daar gaat het niet om JK , nostalgie dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die kijk ik in een bioscoop die nog wel open is en (nog) niet gesloopt wordt?
En daarom is die nu stuk JK er kwamen te weinig mensen denk ik ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben nooit in de iMax geweest?
Oeh kei spannend man ! straks had je zo een gebouw op je pan ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, zou kunnen?
Ik zie net een foto op de FP, ze hebben het fietspad en stoep door zo'n slurf van containers gelegd, daar ben ik vorig weekend nog doorheen gefietst. Werkt toch wel goed als bescherming.
Nice van al dat geld wat je uit hebt gespaard ga je nu zo een hendig sjieke ipad kopen ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, ik ben vandaag een jaar gestopt met roken.
*zichzelf op schouder klopt*
Oh je rookte ook best veel dus nogquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, even rekenen: 52 weken, 2 pakjes shag + vloei (was ¤ 5,95 samen per setje dacht ik): ¤ 11,90 = ¤ 618,80. Toch leuk, maar misschien moet ik nog even doorsparen zodat ik een goede iPad kan kopen ipv dat karige instapmodelletje.
Jij ook hier ?quote:
Dan ken je wel weer beginnen ? goed voor het afvallen ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben alweer 5 jaar gestopt met roken!
Beetje slecht voor diabetes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan ken je wel weer beginnen ? goed voor het afvallen ?
Tis ook altijd watquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beetje slecht voor diabetes.
Hmmm hier zit er ook zo een trechter in mn bankrekening ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en om nou te zeggen dat ik geld overhou.
Ohja ik wou je nog even succes wensen enzo !quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef E.T. het volgende:
Niks van gemerkt dat we geld overhouden sinds we gestopt zijn met roken
zo, iPad is geïnstalleerd voor dagje ziekenhuis morgen... Straks eerst de mol kijken
En we rookte toch voor 50 euro in de week samenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:09 schreef E.T. het volgende:
Niks van gemerkt dat we geld overhouden sinds we gestopt zijn met roken
OUCHquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En we rookte toch voor 50 euro in de week samen
Misschien komt dat omdat er een paar kinderen voor in de plaats gekomen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En we rookte toch voor 50 euro in de week samen
Kosten die geld ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat er een paar kinderen voor in de plaats gekomen zijn
Beetje maarquote:
Damn.quote:
Weet ik niet ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef E.T. het volgende:
En waarom doet Quick quote het niet op de iPad???
Ik regel ze via Unive ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hadden ze jou dat niet verteld?
Gewoon of Gewoon Fucking Veel Geld ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Okay maar op zich kosten ze daarna nog steeds gewoon geld?
Op een wat ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Replique draait niet zo fijn op Spalshtop Browser..
Dat laatste.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon of Gewoon Fucking Veel Geld ?
Wat Swets zei.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon of Gewoon Fucking Veel Geld ?
Oh gelukkig dan hou ik gewoon nog meer maand over aan het eind van mn salarisquote:
onderbroken nachten, gesloopte laptops.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar Je Krijgt Er Zoveel Voor Terug, he.
Schulden, Hartverzakkingen en Bankstellen Vol Met Leverworsthandjes Bepotelt en zulks.
ik wil het ik wil het ik wil hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
onderbroken nachten, gesloopte laptops.
En later van die leuke vriendjes met vlassige snorretjes, die Maar Aan Eén Ding Denken. Of ongelukjes met opgevoerde scooters.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
onderbroken nachten, gesloopte laptops.
Als het je wél kon schelen was je ook enigszins op het verkeerde padquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wil het ik wil het ik wil hethet kan me allemaal niet schelen eigenlijk
Whehehehequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het je wél kon schelen was je ook enigszins op het verkeerde pad
Hmmm die onderbroken nachten mis ik niet echt ofzo dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wil het ik wil het ik wil hethet kan me allemaal niet schelen eigenlijk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hmmm die onderbroken nachten mis ik niet echt ofzo dus.
die heb ik toch welquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hmmm die onderbroken nachten mis ik niet echt ofzo dus.
Ik sla ff over Swets.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij de tweede en derde wordt dat écht makkelijker.
slechte tv.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah mooi, een dubbeltje op zijn kant, zielige mensen uitlachen.
Hij draagt nog net geen Unoxmuts, zo blank is die jongen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat zoeen show met die nepnegert?
Neem is ziggoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet wat er op kanaal 710 is, dus ik weet niet of het jammer is?
Waarom zou je dat willen? Wat doet het??quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat wel een gezeik is bij ziggo is dat 'internet beveiligingspakket' van 3,95 elke maand.
Heb je dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat wel een gezeik is bij ziggo is dat 'internet beveiligingspakket' van 3,95 elke maand.
Dat zit er 'standaard' bij. Kan je alleen schriftelijk opzeggen. Wat het doet? Geen fucking idee. Ik heb een mac.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Wat doet het??
Misschien houdt het de olifanten weg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zit er 'standaard' bij. Kan je alleen schriftelijk opzeggen. Wat het doet? Geen fucking idee. Ik heb een mac.
Huh watquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zit er 'standaard' bij. Kan je alleen schriftelijk opzeggen. Wat het doet? Geen fucking idee. Ik heb een mac.
Lekker ?quote:
Hmmm hier ook niet echt goedkope kutbonen.quote:
Waarom isziekenhuiskoffie altijd zo goor? En waarom staart dat oude vrouwtje tegenover me steeds zo naar me?quote:
Ziekenhuis koffie is sterk meestal , ik vind het wel te doen vaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waarom isziekenhuiskoffie altijd zo goor? En waarom staart dat oude vrouwtje tegenover me steeds zo naar me?
Ik haal iig wel de gemiddelde leeftijd hier naar beneden met een jaar of 30
Dat is smerig die pakken van Ouwe Bertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:33 schreef KingOfMars het volgende:
Bonen? Je bedoelt gevriesdroogde meuk?
Ik weet het J, ik weet het!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is smerig die pakken van Ouwe Bert
Hebben ze bij Hilde op school ook , yukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |