Typisch...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kwam er pas achter toen hij al bij mijn club weg was...
[..]
Naar mijn weten wel... en het is blijkbaar uitgelekt want meteen werd het huis waar hij woonde met zijn ouders beklad enzo.
Frappante was... hij was ook "erg actief" in de kerk....
ja, daarom ook langs voor de wet WIJquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar aanradenZij kunnen precies vertellen waar je wel of niet recht op hebt.
Dan is je leven zo goed als voorbijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou je maar gebeuren dat je van zoiets beschuldigt wordt en onschuldig blijkt te zijn.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
Voor de heren:Oeh damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nee, ik ken hem via scouting en de kerk. Na de veroordeling mocht hij geen contact meer hebben met scouting. Daarvoor had ik al bijna geen contact met hem. Hoe het nu met hem gaat geen idee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar serieus he, noem je die persoon dan nogsteeds een vriend?
Ze is wel jouw hoogtequote:
Verstandigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, daarom ook langs voor de wet WIJ
quote:
Douche zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, krukje pakken, douche leegruimen, en ff zitten douchen enzo![]()
Psst, ik zit hier eigenlijk illegaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Go get it
en wel zorgen voor een concertje bij mijn voordeur
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
Voor de heren:Doe maar niet dan krijg ik straks een zekere excollega achter mij aan. Bovendien vind ik haar niet echt aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Natuurlijk... de dames in Singlesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Psst, ik zit hier eigenlijk illegaal
En er zijn wel leukere vrouwen
Als ik mocht kiezen dan kies ik liever een dame van hier dan Shakiraquote:
trusten Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga ook eens afsluiten. Lekker lezen en dan slapen
Trusten, sweeties
Noem eens je top 5 singles ladies?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen dan kies ik liever een dame van hier dan Shakira
Ik zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen dan kies ik liever een dame van hier dan Shakira
Dat ga ik niet doen want dan voelt de rest zich beledigdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noem eens je top 5 singles ladies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |