abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2000 @ 15:31:33 #26
5092 basszje
desinfecterend helder
pi_291919
Ach ja. Velen hebben waarschijnlijk ook zoiets van, als ik iets zou vertellen dat vind niemand dat toch boeiend ( net zoals in IRL ). Daarom maak ik eigenlijk ook nooit nieuwe onderwerpen aan..
Zwiebelvapen is een professie slechts beoefent door de meesters van de zwavelvis .....
pi_293806
ik las altijd alleen maar omdat ik geen "betaald" emailadres had. maar dat is gelukkig veranderd en nu kan ik dan eindelijk ook deelnemen aan de wereld die FOK! heet . maar dat neemt niet weg dat ik echt met veel plezier en soms ook met een traan voor de computer jullie verhalen gelezen heb. hopelijk ga ik me net zo op mijn gemak voelen hier zoals de meesten van jullie hier
  woensdag 9 augustus 2000 @ 12:09:31 #28
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_293840
quote:
Op 09 augustus 2000 11:30 schreef vita het volgende:
ik las altijd alleen maar omdat ik geen "betaald" emailadres had. maar dat is gelukkig veranderd en nu kan ik dan eindelijk ook deelnemen aan de wereld die FOK! heet . maar dat neemt niet weg dat ik echt met veel plezier en soms ook met een traan voor de computer jullie verhalen gelezen heb. hopelijk ga ik me net zo op mijn gemak voelen hier zoals de meesten van jullie hier

Met deze tekst heb je mij al geraakt iig vita ...

Overigens een echte meelezer zou nooit reageren hier, dus wat hem of haar werkelijk beweegt, motiveert of juist tegenhoudt, zal altijd een raadsel blijven, totdat je erzelf een wordt. Miischien is dat wel het leuke, je weet niet hoeveel er meelezen, het kan er maar 1 zijn of wel 100....

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_293844
dank je zonnedauw
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 01:27:29 #30
862 Arcee
Look closer
pi_1988070
En wat beweegt de huidige groep meelezers?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator woensdag 24 oktober 2001 @ 01:30:30 #31
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1988082
Ik was tot juni dit jaar vooral een lezer. Ik was al anderhalf jaar geregistreerd, maar postte maar heel af en toe. Ik denk dat de grootste drempel was dat het leek alsof alle schrijvende users elkaar goed kenden.

Als je eenmaal begint te posten, houd je trouwens niet meer op... (zie mijn postaantal )

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 01:31:30 #32
862 Arcee
Look closer
pi_1988088
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:30 schreef Mike het volgende:
Als je eenmaal begint te posten, houd je trouwens niet meer op...
Och...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 01:32:10 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1988092
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:27 schreef Arcee het volgende:
Ik heb zelf eerst ook een tijdje meegelezen voordat ik me aanmeldde. Dat was vooral om een beetje te weten hoe het hier ging en om geen domme opmerkingen te maken. Dat laatste is niet echt gelukt, zo heb ik na een paar dagen gesuggereerd dat Arcee en Tong80 klonen zouden zijn (O, wat ben ik de crash dankbaar). Maar ik had vanaf het begin als doen om serieus mee te gaan posten. Wat de die-hard meelopers motiveert weet ik dus niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator woensdag 24 oktober 2001 @ 01:32:42 #34
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1988097
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:31 schreef Arcee het volgende:
Och...
We zijn ongeveer gelijktijdig geregistreerd... postte jij vanaf het begin al, of ook pas na een tijdje?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1988114
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:27 schreef Arcee het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik meer topics lees dan waar ik post Maar een echt meelezer ben ik niet
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 01:40:18 #36
862 Arcee
Look closer
pi_1988181
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
zo heb ik na een paar dagen gesuggereerd dat Arcee en Tong80 klonen zouden zijn (O, wat ben ik de crash dankbaar).
Weet je nog in welk topic dat was?
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:32 schreef Mike het volgende:
We zijn ongeveer gelijktijdig geregistreerd... postte jij vanaf het begin al, of ook pas na een tijdje?
In 't begin postte ik zo'n 30 a 60 per máánd. Ik heb 9 maanden over m'n 1e 1000 posts gedaan. Van oktober 1999 tot juli 2000 dus. Vanaf toen (met name vanaf september/oktober 2000) ging 't een stuk harder. Toen postte ik die 1000 wel 'es per wéék, wat nu al niet meer veel is, trouwens.

Ik denk dat jij trouwens deze maand wel een kansje maakt om topposter v/d maand te worden.

pi_1988189
Ben ook wel beetje meelezer. Ik lees veel topics, maar reageer er maar op heel weinig. Meestal is het gewoon gemakzucht om niet te reageren. Veel wordt al door anderen gezegd en heeft het geen zin om te reageren. Maar zoals bij elke chat en forum op het net, moet je eerst de actieve leden beetje bij beetje leren kennen en je dan er tussen gaan mengen.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 01:44:26 #38
11923 I.R.Baboon
pi_1988214
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:40 schreef Arcee het volgende:

[..]

Weet je nog in welk topic dat was?

Nee... maar ik ben nu wel benieuwd. Heb je het me inmiddels al vergeven?
pi_1988224
ben hier nieuw en maar meteen beginnen met posten. Lees echter veel mee zonder te reageren. Zeker in de wat 'intelligentere' topics is het vaak moeilijk een genuanceerd betoog te houden of anderzins genuanceerd te reageren zonder dat het veel text en daardoor veel tijd kost. En ik ben een beetje lui .
Ik lul maar wat.........
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 01:48:35 #40
862 Arcee
Look closer
pi_1988245
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee... maar ik ben nu wel benieuwd. Heb je het me inmiddels al vergeven?
Oh, ik vind 't bepaald geen schande hoor.
pi_1988265
ik ben een hele tijd ook vooral meelezer geweest..
waarom dat was? ik weet het zelf eigenlijk niet. gewoon niks mee te delen, dacht ik. maar nu ik er aan begonnen ben om toch reacties te gaan geven kom ik erachter dat ik toch meer te reageren heb dan ik eigenlijk verwachte.
mijn eerste post was in relaties en psychologie, en dat kwam omdat ik me in ongeveer de zelfde situatie bevind als iemand anders daar. en ik moest toen gewoon iets daarover tegen hem zeggen.

en het boeit me verder helemaal niet wie het eens/niet eens is met mijn posts of dat ze er wel/niet op reageren, wie er allemaal mee leest...

ik vind het sinds kort gewoon leuk geworden om mijn mening te geven over bepaalde onderwerpen. onderwerpen die me totaal niet trekken zal ik ook niet op reageren, maar daar lees ik ook niet het hele draadje (wat ik voorheen ook al niet deed bij oninterresante onderwerpen)

mijn reden om meelezer te zijn geweest is dus vooral omdat ik dacht dat ik toch niks nuttigs over de onderwerpen te melden had.

woensdag 24 oktober 2001 @ 01:55:23 #42
11923 I.R.Baboon
pi_1988297
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oh, ik vind 't bepaald geen schande hoor.

Het kwam doordat Tong's plaatje destijds op jouw homepage stond en jullie profielen elkaar precies aanvulden. Dat mijn plaatje later zelf op jouw homepage stond kon ik toen niet weten.
Maar weet jij ook niet meer welke topic het was? Ik dacht iets in muziek of zo.
pi_1988557
Als ik 't zo lees, zou je kunnen concluderen dat de meelezer eigenlijk meeposter wil zijn, maar zich tegen laat houden door het 'ons kent ons'-sfeertje..

Alhoewel dat sfeertje steeds minder aanwezig is naarmate het forum groeit.

pi_1988577
volgens mij kunnen veel mensen zich niet registreren omdat er bijna geen email adressen worden geaccpeteerd.. bijna iedereen gebruikt hotmail, gmx, yahoo, etc.. en die emailadressen worden dus niet geaccepteerd.. ik kon het mail adres van m'n ouders gebruiken om te registreren maar anders was het waarschijnlijk ook nie gelukt
that stupid monkey is up to no good..
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 02:45:31 #45
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988624
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:41 schreef Wanco het volgende:
Ben ook wel beetje meelezer. Ik lees veel topics, maar reageer er maar op heel weinig. Meestal is het gewoon gemakzucht om niet te reageren. Veel wordt al door anderen gezegd en heeft het geen zin om te reageren. Maar zoals bij elke chat en forum op het net, moet je eerst de actieve leden beetje bij beetje leren kennen en je dan er tussen gaan mengen.
Idem hier, eerst de posters een beetje leren kennen (ook eerst 3 maanden meegelezen voordat ik begon te posten), en nu doe ik vrolijk mee
pi_1988724
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 02:39 schreef I.M.Weazel het volgende:
volgens mij kunnen veel mensen zich niet registreren omdat er bijna geen email adressen worden geaccpeteerd.. bijna iedereen gebruikt hotmail, gmx, yahoo, etc.. en die emailadressen worden dus niet geaccepteerd.. ik kon het mail adres van m'n ouders gebruiken om te registreren maar anders was het waarschijnlijk ook nie gelukt
neem je een account bij zonnet ofzo, klaaar ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 19:19:01 #47
862 Arcee
Look closer
pi_1992774
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het kwam doordat Tong's plaatje destijds op jouw homepage stond
Was dat zo? Staat me eik nix van bij...
quote:
Dat mijn plaatje later zelf op jouw homepage stond kon ik toen niet weten.
Ook al? Hoe bedoel je dat nu dan?
quote:
Maar weet jij ook niet meer welke topic het was? Ik dacht iets in muziek of zo.
Nee, weet ik niet en is ook lastig zoeken want die oude files kun je niet meer bekijken zonder ze eerst aan te passen...
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 02:35 schreef Lamon het volgende:
Als ik 't zo lees, zou je kunnen concluderen dat de meelezer eigenlijk meeposter wil zijn, maar zich tegen laat houden door het 'ons kent ons'-sfeertje..
En doordat men 't idee heeft dat hetgeen ze willen zeggen al gezegd is. Als je niet veel aanwezig bent kan ik me dat idd wel voorstellen.
pi_1992806
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 03:35 schreef dontcare het volgende:

[..]

neem je een account bij zonnet ofzo, klaaar ....

dat moet je maar net weten, veel lui hebben hotmail en als ut dan niet werkt jammer dan
Dead girls don't say no
  woensdag 24 oktober 2001 @ 19:53:21 #49
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_1993112
ik ben zelf een enorme meelezer. ik heb totaal geen behoefte om iets toe te voegen aan een bepaalde discussie of om mijn mening te geven vandaar mijn 1 post per dag gemiddelde.

leuke manier om mensen zo uit de tent te lokken arcee

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 20:29:46 #50
862 Arcee
Look closer
pi_1993352
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 19:53 schreef Northpole het volgende:
ik ben zelf een enorme meelezer. ik heb totaal geen behoefte om iets toe te voegen aan een bepaalde discussie of om mijn mening te geven
Volgende vraag: wat léést de meelezer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')