dat kan ik dus van mijn to-do-list afhalen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef henkde_j het volgende:
Even een tip:
Het is niet handig om in een kurkentrekker te gaan staan
pics?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef henkde_j het volgende:
Even een tip:
Ouch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef henkde_j het volgende:
Even een tip:
Zal me niet overkomen, m'n huisgenoot heeft em gejatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef henkde_j het volgende:
Even een tip:
Tenzij je sadomasochistische trekjes hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik dus van mijn to-do-list afhalen?
Tuurlijk niet, gewoon nog eens proberenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik dus van mijn to-do-list afhalen?
niet doen! voor je het weet sta je er in!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zal me niet overkomen, m'n huisgenoot heeft em gejatBinnenkort maar eens terughalen.
Hij hoort netjes aan een haakje aan de muur boven 't aanrecht te hangenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet doen! voor je het weet sta je er in!
gewoon wijn uit pakken slobberen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij hoort netjes aan een haakje aan de muur boven 't aanrecht te hangenEn ik zal vast en zeker binnenkort een wijntje opentrekken
BAH !quote:
Dat krijg je toch niet binnen man.quote:
quote:
ik probeer alleen maar ongelukken te voorkomen!quote:
Ooit op Pinkpop geprobeerd en dat was geen succes bij 30 graden. Kan me niet herinneren dat ik ooit zoiets vies heb gedronken.quote:
Adviseer dan wijn met schroefdoppenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik probeer alleen maar ongelukken te voorkomen!
(en ik drink geen wijn dus ik heb geen idee wat lekker is en wat niet)
Je kan toch wel bedenken dat het uit pakken niet te zuipen isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik probeer alleen maar ongelukken te voorkomen!
(en ik drink geen wijn dus ik heb geen idee wat lekker is en wat niet)
Volgens mij gaat geen enkele opgewarmde wijn lekker zijn, tenzij 't gluhwein isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ooit op Pinkpop geprobeerd en dat was geen succes bij 30 graden. Kan me niet herinneren dat ik ooit zoiets vies heb gedronken.
Het was niet eens echt warm. Het was gewoon fucking ranzig maar het aws het enige drinken wat we hadden en niemand had zin om water te gaan halen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij gaat geen enkele opgewarmde wijn lekker zijn, tenzij 't gluhwein is
of wijn met schroefdoppen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Adviseer dan wijn met schroefdoppen
nee, hoezo? sinaasappelsap uit pak of fles vind ik beide prima, dus waarom zou dat met wijn niet zo kunnen zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je kan toch wel bedenken dat het uit pakken niet te zuipen is
quote:
Wat ook al fout isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Adviseer dan wijn met schroefdoppen
omnomnomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef henkde_j het volgende:
zojuist kon ik 'wijn' uit mijn teen slobberen
Lekker he, eigen bloedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef henkde_j het volgende:
Vooral omdat wijn uit pakken meestal heel goedkoop is, en bij wijn is goedkoop vaak duurkoop (nee niet altijd, ik weet etquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of wijn met schroefdoppen!
[..]
nee, hoezo? sinaasappelsap uit pak of fles vind ik beide prima, dus waarom zou dat met wijn niet zo kunnen zijn?
http://www.nu.nl/achterkl(...)topt-met-school.html
heel verstandig meid!
[..]
als je wat verder terugbladert in dit topic zie je dat Beth Ditto dit ook al probeerde!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef henkde_j het volgende:
Wat een domme zet van d'rquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)topt-met-school.html
heel verstandig meid!
ah, dat klinkt al aannemelijk. maar stel nou dat ze een goede fleswijn in een pak zouden doen. zou dat dan net zo smaken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vooral omdat wijn uit pakken meestal heel goedkoop is, en bij wijn is goedkoop vaak duurkoop (nee niet altijd, ik weet et)
Aan ijzer geen gebrekquote:
Voor haar al een hele prestatie dat ze dat behaald heeftquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Op je 18e in vier havo zitten, is dat normaal?
Het hoort nietquote:
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben 17 en zit in Atheneum 6, dus nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
3 jaar kleuterklas en dan blijven zitten op de Havo? of eerst VMBO afmaken en dan in 4HAVO instromen? t kan wel, maar niet echt vaak volgens mij...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben 18 en zit op de TU.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Neenormaal ben je dan 16.. misschien is het maar beter dat ze dan stopt
stuudje!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben 17 en zit in Atheneum 6, dus nee.
Voor tokkies welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
stuudje 2!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben 18 en zit op de TU.Maar ik vond het zo gemeen om het te vragen.
Nee, de manier waarop iets bewaard zegt zeker wat over de kwaliteit. Wijn kan niet ademen in een bak, dat zal wel wat schelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat klinkt al aannemelijk. maar stel nou dat ze een goede fleswijn in een pak zouden doen. zou dat dan net zo smaken?
Je vergeet de Equote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
en zo leer ik iedere dag weer wat bij. dankuwel Vinoloog Bol_Wan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee, de manier waarop iets bewaard zegt zeker wat over de kwaliteit. Wijn kan niet ademen in een bak, dat zal wel wat schelen
Niks is gemeen tegen die tokkies. Dat mens is al net zo'n dom wicht als der moeder, om over die zoon maar niks te zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |