Al sla je me dood...quote:
Ik weet alleen dat er 500GB inzit..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kom op zeg, je hebt hem zelf in elkaar gezet dus is het een kleine moeite om te vermelden welke mobo, hdd, videokaart e.d. erin zitten
Japquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als je hem zelf in elkaar gezet hebt, neem ik ook aan dat bij je nieuwe mobo je ook de officiële windows cd en key hebt?
Windows 7, correctiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef boyv het volgende:
250 euro geen geld voor een computer. MET XP!
Met die informatie ga je hem dus écht niet verkopen..... Windows 7 loopt nog wel lekker op een Pentium 4, dan is het ding ongeveer 25 euro waard met alles er op en er aan.quote:
Niet overdrijven he. Windows 7 loopt ook nog op een netbook en die zijn over het algemeen een slap aftreksel van een Pentium 4 (als je een goeie hebt)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Kumerian het volgende:
Met die informatie ga je hem dus écht niet verkopen..... Windows 7 loopt nog wel lekker op een Pentium 4, dan is het ding ongeveer 25 euro waard met alles er op en er aan.
Zeker het feit dat er 500GB in zit geeft al aan dat het een antiek ding is. Die schijven worden niet eens meer verkocht (ja, ze zijn nog wel te koop maar niemand koopt ze meer omdat 1TB-2TB ongeveer een pakje boter kost).
1TB intern geheugen kost evenveel als een pakje boter?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Met die informatie ga je hem dus écht niet verkopen..... Windows 7 loopt nog wel lekker op een Pentium 4, dan is het ding ongeveer 25 euro waard met alles er op en er aan.
Zeker het feit dat er 500GB in zit geeft al aan dat het een antiek ding is. Die schijven worden niet eens meer verkocht (ja, ze zijn nog wel te koop maar niemand koopt ze meer omdat 1TB-2TB ongeveer een pakje boter kost).
Home Premiumquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef Azreal het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Windows 7 loopt ook nog op een netbook en die zijn over het algemeen een slap aftreksel van een Pentium 4 (als je een goeie hebt).
@TS: Hoe haal je eigenlijk windows XP en windows 7 door elkaar? Dat is namelijk een enorm verschil.
En welke versie van Windows 7 hebben we het over?
Heb jij echt zelf een computer in elkaar geknutseld?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef Djahani het volgende:
[..]
1TB intern geheugen kost evenveel als een pakje boter?
Yeah right..
Ik bied 1200, om je topickaping maar even voort te zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef ABombali het volgende:
Ik verkoop een bananendoos, ik ben vergeten wat ik erin heb gedaan. Maar hij zit redelijk vol! 1000 euro
hmmm.... ik heb die hier ook nog een staan.... heb ik indertijd gekocht om een AMD Sempron 1200 in te bouwen...... Da's wel ongeveer Socket478 tijd......quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Adames het volgende:
Kast ziet er trouwens ook wel erg oud uit, jaartje of 5.
Dat ging snel, zal niet op fok zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Djahani het volgende:
Computer verkocht, beeldscherm muis en keyboard zijn nog tekoop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |