http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841076quote:Op maandag 17 januari 2011 02:01 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Welke handleiding (oid) heb je gebruikt? Merk je al veel verschil?
Uiteraard, die heeft een amoled scherm.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
edit:
Als ik dit filmpje zie lijkt de gewone Desire mooier beeld te hebben?
en dat ownt echt vergeleken met SLCD, maar helaas mocht het niet zo zijn voor de HDquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uiteraard, die heeft een amoled scherm.
Dat dacht ik ook, maar toen begon toch de tweaker in mij te schreeuwenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik houd het wel bij de originele Android, niks geen ROM's voor mij
Voor je telefoon? Zodat ie aan je wifi altijd hetzelfde ip heeft?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand waar ik een vast IP adres op kan geven?
Hé, dat wist ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor je telefoon? Zodat ie aan je wifi altijd hetzelfde ip heeft?
edit:
ga naar je wifi instellingen
(daar waar je ook je lijstje met accesspoints ziet)
Druk op de menu knop.
Druk op geavanceerd.
En daar kan je een statisch ip adres opgeven.
Ik las alleen iets (oude posts) dat het dan voor alle wifi punten geld.
Dus als je je dan aanmeld bij een andere wifi router, kan het mislukken.
Maar misschien is dat al opgelost, zoals gezegd, was een oude post.
edit2
voor de accu fetishisten onder ons
Daar kun je ook opgeven dat de wifi na 15 minuten, of indien afgesloten, in de slaapstand gaat, en hij dus 3g gaat gebruiken zie ik nu
Ja da's toch echt zonde als ik het zo zie, zeker gezien de puike camera.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat ownt echt vergeleken met SLCD, maar helaas mocht het niet zo zijn voor de HD
Wat maakt dat uit dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja da's toch echt zonde als ik het zo zie, zeker gezien de puike camera.
Nee tuurlijk niet maar ik zie toch wel verschil tussen AMOLED en SLCD. Er was trouwens qua zuinigheid wel verschil omdat 1 van de 2 varianten zwarte pixels uitzet.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan?
Die camera maakt foto's die sowieso niet tot hun recht komen op zo'n "klein" schermpje. Al had het een AMOLED scherm geweest. Is AMOLED trouwens energie-zuiniger dan SLCD? Want anders gaan er nog meer mensen miepen over de accu
Ja maar als jij de foto later bekijkt op een monitor, is die van de HD toch echt beter, want dan maakt het scherm van je telefoon natuurlijk geen ruk uitquote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar ik zie toch wel verschil tussen AMOLED en SLCD. Er was trouwens qua zuinigheid wel verschil omdat 1 van de 2 varianten zwarte pixels uitzet.
nietsquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Potverdooooorie! Vanochtend verslagen doordat de hdh het geen nachtje volhouden op standby. Wat een ramp zeg. Voor de rest ben ik trouwens verliefd op mijn telefoon. Op de telefoonlocatie na dan. Htc sense beweert dat ik in de zee bij afrika zit. Wat kan ik hier tegen doen?
Da's waar. Kijk maar eens naar dat filmpje wat ik postte. De HD is 10x beter dan de gewone Desire qua camera, echt onvoorstelbaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja maar als jij de foto later bekijkt op een monitor, is die van de HD toch echt beter, want dan maakt het scherm van je telefoon natuurlijk geen ruk uit
Dat zei ik al in een van de eerste topics, maar niemand was het met mij eens.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als ik dit filmpje zie lijkt de gewone Desire mooier beeld te hebben?
Ah, dan ben je al een stukje op weg, de meeste mensen komen niet eens zo ver.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Htc sense beweert dat ik in de zee bij afrika zit. Wat kan ik hier tegen doen?
Het zou best kunnen dat je hetzelfde krijgt als ik, spontane rebootsquote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef static het volgende:
Was er een update ofzo? Hoorde net een rinkeltje en zag een reboot.
Sinds wanneer gaat dat automatisch?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef static het volgende:
Was er een update ofzo? Hoorde net een rinkeltje en zag een reboot.
Sinds ik dat aangevinkt heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat dat automatisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |