Elke afspraak heeft automatisch ook een reminder ja. En hoezo, zoals op een iPhone? Mijn nokia 6150 had dat alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er reminders dan, zoals op een iphone?
Als ik een afspraak om 13u heb hoor ik dat graag een paar uur van te voren van mijn telefoon
'Reminder' was misschien het verkeerde woord, ik bedoel dat je een paar uur van te voren een signaaltje krijgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:25 schreef Markster het volgende:
Elke afspraak heeft automatisch ook een reminder ja. En hoezo, zoals op een iPhone? Mijn nokia 6150 had dat al
je bedoelt gewoon een geluidje? Dat zit er wel degelijk op hoor? of begrijp ik je niet en bedoel je wat anders?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
'Reminder' was misschien het verkeerde woord, ik bedoel dat je een paar uur van te voren een signaaltje krijgt.
Dat kan ik niet vinden op de HD
Ik bedoel een geluidje een paar uur voorafgaand aan de afspraak, niet op het moment dat ik al bij die afspraak aanwezig moet zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:06 schreef Markster het volgende:
je bedoelt gewoon een geluidje? Dat zit er wel degelijk op hoor? of begrijp ik je niet en bedoel je wat anders?
Dat dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:25 schreef static het volgende:
Ik vind het juist andersom; als ik hem kantel zijn die juist veel te gevoelig omdat ik mijn duim daar heb.
Het is een percentage, dus het ligt er vooral aan wat je allemaal nog meer aan het doen bent.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef Knuck-les het volgende:
Is het trouwens normaal dat het scherm zo'n 80% tot 90% van de batterij opslurpt, of is dat een wel erg hoog percentage?
Laat maar weten of hij het goed doet...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef VillaVilla het volgende:
Ik heb vandaag mij DHD ontvangen na reparatie. Hij deed helemaal niks meer.. Ben benieuwd.
Thuis gelijk batterij erin en gaan!
Ik heb een (witte) el cheapo van ebay.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef robertapeldoorn het volgende:
Trouwens, ik zoek nog een goede silicone hoes voor mijn DHD.
Iemand tips?
Op dealextreme kan ik nog geen goede DHD hoes vinden...
je kan instellen hoeveel van te voren hij je moet waarschuwen hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoel een geluidje een paar uur voorafgaand aan de afspraak, niet op het moment dat ik al bij die afspraak aanwezig moet zijn.
Dat is eigenlijk te laat.
Heb het even getest, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Markster het volgende:
je kan instellen hoeveel van te voren hij je moet waarschuwen hoor.
Volgens mij is dat ook niet zo heel bijzonder hoorquote:
Oh mooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Op eBay zijn er in ieder geval zat te vinden onder 'dock desire hd'.
[ afbeelding ]
(Let op: veel gaan op USB-stroom-connector of US-plug, zorg dus voor een adapter)
Oh ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh mooi![]()
Maar eens kijken hoe ik daar aan kom![]()
USB adapter zit toch bij je toestel?
Is daar een beetje aan te komen? Lijkt mij ideaal zoiets als ik 'm heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Op eBay zijn er in ieder geval zat te vinden onder 'dock desire hd'.
[ afbeelding ]
(Let op: veel gaan op USB-stroom-connector of US-plug, zorg dus voor een adapter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |