Automagisch op updates controleren, is iets anders dan automagisch updaten.quote:
Mijn telefoon had afgelopen nacht maar 4% accu nodig. (wifi en 3g zet ik uit als ik naar bed ga, want ik hoef geen whatsapps of gtalk berichten als ik slaap).quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Potverdooooorie! Vanochtend verslagen doordat de hdh het geen nachtje volhouden op standby. Wat een ramp zeg. Voor de rest ben ik trouwens verliefd op mijn telefoon. Op de telefoonlocatie na dan. Htc sense beweert dat ik in de zee bij afrika zit. Wat kan ik hier tegen doen?
normaal als je WiFi aan hebt staan en hij heeft geen netwerk, pakt hij automatisch 3G... als je deze optie op "indien afgesloten" zet zou hij in het geval van geen netwerk dus op slaapstand gaan? en minder energie verbruiken dan als hij normaal 'vol' aanstaat op zoek naar netwerken?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Cryothic het volgende:
edit2
voor de accu fetishisten onder ons
Daar kun je ook opgeven dat de wifi na 15 minuten, of indien afgesloten, in de slaapstand gaat, en hij dus 3g gaat gebruiken zie ik nu
Ik heb geen idee wat die optie inhoud.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
normaal als je WiFi aan hebt staan en hij heeft geen netwerk, pakt hij automatisch 3G... als je deze optie op "indien afgesloten" zet zou hij in het geval van geen netwerk dus op slaapstand gaan? en minder energie verbruiken dan als hij normaal 'vol' aanstaat op zoek naar netwerken?
volgens mij heb je slaapstand na 15 minuten, slaapstand indien geen netwerken voorhanden of geen slaapstand, om stroom te besparen terwijl je 3G + WiFi aan hebt staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die optie inhoud.
Ik heb hem net op 15 minuten gezet, maar ik weet nog niet echt of t ook werkt.
Het werkt iig met WIndows Media player.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens ik lees dat de DHD is uitgerust met Dlna, draadloos media naar draadloze apparaten sturen. Da's gaaf! Ben benieuwd of zoiets toevallig werkt met een Apple Expressding.
Ja dat is echt gaaf, tenminste, als het werkt met Winamp (al had ik op de Winamp site al gelezen dat het kon bij Android).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het werkt iig met WIndows Media player.
Als ik die aanzet op m'n pc, kan ik foto's en video's naar m'n pc streamen. En wordt de telefoon een soort controler, waarmee ik de mediaplayer kan bedienen
Daar had de medewerker van Vodafone zelf last van toen ik langs ging.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat is echt gaaf, tenminste, als het werkt met Winamp (al had ik op de Winamp site al gelezen dat het kon bij Android).
Heeft er nog iemand last van de Vodafone-verlengsite die niet werkt?
Geen idee, ik denk niet dat m'n tv DLNA heeft :/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
en je zou toch ook naar een tv met DLNA moeten kunnen streamen?
Op de PC werkt video via DLNA wel, maar op mijn Bravia werkt de video niet. Alleen fotos en muziek doen het. Terwijl streamen van PC naar TV wel werkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het werkt iig met WIndows Media player.
Als ik die aanzet op m'n pc, kan ik foto's en video's naar m'n pc streamen. En wordt de telefoon een soort controler, waarmee ik de mediaplayer kan bedienen
Heb ik ook last van gehad, bij mij hielp dit:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:37 schreef Chandler het volgende:
Hoi Allemaal, sinds een paar dagen heb ik geen Internet op mijn telefoon, als ik de browser start krijg ik de volgende mededeling:
"Geen netwerkverbinding"
Browser kan pagina niet laden omdat er geen verbinding met internet is.
Nu vraag ik mij af? hoe kan dat? want ik heb "Internet" dat had ik al en zou ik volgens mij gewoon nog moeten hebben, maar na mijn laatste leuke download actie is mijn internet d00d.
Iemand een idee? waar ik eventueel internet kan instellen? heb bij instellingen van alles al bekeken maar volgens mij zou het moeten werken!
Heldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:52 schreef marcel-o het volgende:
Iemand dit al eens gezien?
Worms for Android
En hij staat wel op autofocus? Geeft ie wel een vierkantje als je in het scherm op een punt klikt op scherp te stellen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef static het volgende:
Heb grote problemen met filmen, de camera stelt zich niet scherp. Video dus.
Gedaan en dat werkt! want mijn lijstje daar was leeg (Namen toegangspunten).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef Mr_DG het volgende:
Heb
Heb ik ook last van gehad, bij mij hielp dit:
Draadloos en netwerken > Mobiele Netwerken > Namen toegangspunten > standaardinstellingen herstellen
Waarom zet je een reminder erop? EN als je die wel wilt, zul je hem eerder moeten laten piepen (bijvoorbeeld 8 uur ervoor)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Visitor.Q het volgende:
Snapt die agenda nou niet dat als ik een afspraak voor 'hele dag' heb staan dat ie dan niet midden in de nacht moet gaan lopen piepen...
Zijn er reminders dan, zoals op een iphone?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Markster het volgende:
Waarom zet je een reminder erop? EN als je die wel wilt, zul je hem eerder moeten laten piepen (bijvoorbeeld 8 uur ervoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |