Ja, de wijste van het stel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest huilen bij de woorden van opa
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:05 schreef Vlarp het volgende:
Regen, da's mooi, kan ik m'n paraplu weer gebruiken
Omdat toen je kind geboren werd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:56 schreef welkominspace het volgende:
alsof ik me nog niet oud genoeg voelde
ik zou wel weer 16 willen zijn ofzo
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Je bent blij met je stormparaplu
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee zo eentje van Pylone denk ik
Kun je bij de Bijenkorf kopenquote:
over bijenkorf gesproken. wat is die winkel op de schop gegaan zegquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je bij de Bijenkorf kopen
Of in de Pylone winkel zelf natuurlijk.
Nee, gewoon oldschool, normale parapluquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Je bent blij met je stormparaplu
Want?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Regenis zoveel kutter dan sneeuw
De gewone, de 25+, de winter, de mega?quote:
Ik word van sneeuw lang niet zo nat als van regen hoor... en regen ruikt muf als het opdroogt op je klerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want?
Je wordt van beide nat. Maar sneeuw blijft liggen en maakt de wegen erg glad. En treinen kunnen door regen rijden maar niet door sneeuw. Enige minder kutte is dat sneeuw er mooier uitziet. Maar ook alleen als ie niet platgereden is.
Uiterlijkgerichte homo!!!
Ja hallo, als je DS/N&W/BFC/R&B gewend bent is alles minderquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef creno het volgende:
Tja als je Danssalon/now&wow/BFC/Red&blue gewend bent dan is Pann ook wat minder, maar ik ben al lang niet meer op stap geweest dus ik heb er wel zin in.
En als ze dit nummer draaien is mijn avond al goed:
Ik wil zo'n buik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, de ochtendvitaminen
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n buik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Whut?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb zo'n buik.Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ja dit was een heftige afleveringquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest huilen bij de woorden van opa
toch maar eens naar Pann binnenkort danquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
We (wat vrienden en ik) hebben besloten Pann op te geven.
Dat besluit kwam toen we bij Winterpann geconfronteerd werden met plastic leeftijdsbandjes die iedereen om hun pols moest doen om aan de bar te bewijzen of je wel 18+ was. Nee. Hier worden we echt te oud voor.
Dit jaar dus nog 1x naar Pann. In stemming zwart. Als ons afscheid
Hooguit nog de Pann on Tour als ie in de buurt is (013 of zo), want dat is wat ouder publiek.
erg..quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn schouders lopen rechtstreeks door in mijn benen.
Gelukkig zie ik het sarcasme. Ik ben empatisch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toch maar eens naar Pann binnenkort dan![]()
dat magquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik het sarcasme. Ik ben empatisch.
Maar mijn gevoel vraagt me wel af hoeveel kern van waarheid er desondanks nog in zit
koekenpan ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toch maar eens naar Pann binnenkort dan![]()
Foto?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn schouders lopen rechtstreeks door in mijn benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |