vandaag niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht het niet.
nog met je moeder gepraat?
Wilde zij niet of jij niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vandaag niet echt eigenlijk
Neuh. Alleen als ik zin heb om hier een plaatje te posten kijk ik ff terug.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Bekijk je die site nu iedere dag?
hij viel je aan met zijn handtas ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zag er laatst een op straat. Ben gillend weg gerend.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Homo's.
Nou het is meer dat je veel homo's niet zitten te wachten dat je tegen ze aan komt liggen. Die willen actie en pleitte.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik vind dit vaak mooier/geiler dan een standaard man-met-goed-lijf-foto. Dit prikkelt de fantasie meer ofzo.
Ik vind het ook interessanter als je niet alles ziet, maar dat de suggestie gewekt wordtquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik vind dit vaak mooier/geiler dan een standaard man-met-goed-lijf-foto. Dit prikkelt de fantasie meer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |