Hij ligt al in sommige winkels jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
Klopt het dat de game al in de vrije verkoop is?
Zoals? Want ik zie heel veel mensen het zeggen, maar niemand die dan ook een naam van een winkel op kan noemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hij ligt al in sommige winkels ja
Als er al een naam te geven is zal dat per stad/dorp verschillen denk ik.quote:
Dan nog is het wel interessant en handig om te weten waar en welke filiaal de game verkoopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als er al een naam te geven is zal dat per stad/dorp verschillen denk ik.
Ik heb het gehad met GTA San Andreas. Komt bij de ene Bart Smit, game al uitverkocht (4 dagen voor release). Kom je bij een andere Bart Smit, krijg je te horen dat er geen enkele mogelijkheid is om dat spel al mee te krijgen, want ze mogen hem niet eerder verkopen.
Forza 3, praktisch zelfde verhaal. Aantal mensen hadden hem al bij een winkel vandaan (ff geen idee meer welke), ik ook naar een filiaal van die zelfde keten... "mag niet", ander filiaal, "mag niet".
Eplaza in Heerlenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals? Want ik zie heel veel mensen het zeggen, maar niemand die dan ook een naam van een winkel op kan noemen.
Gruwelijk vet!quote:
Voor een M.O.O.R is het aardig wat verkeer ja, in TDU 1 was er een stuk minder verkeer iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef RiKe het volgende:
@Mutant01
Vind je dat aardig wat verkeer?
Ik zou willen dat ik die hoeveelheid verkeer hier op de weg heb!
Wat een verademing zou dat zijn.
O ja, en geen flitsers
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:49 schreef Revje1 het volgende:
Misschien niet vergeten dat het Ibiza is en geen randstad:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan hem downloaden denk ik, maar dat valt onder warez en mogen we niet bespreken, want ik heb al eerder een topic geopent over warez. Of er een demo is, weet ik niet, maar ik zou wachten tot 11 Februari, want het is gewoon een prachtspel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:06 schreef Sandeeer het volgende:
Waar kan ik een demo downloaden voor de pc? Of is die er niet?
Heb jij hm al? Zoja waar vandaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Je kan hem downloaden denk ik, maar dat valt onder warez en mogen we niet bespreken, want ik heb al eerder een topic geopent over warez. Of er een demo is, weet ik niet, maar ik zou wachten tot 11 Februari, want het is gewoon een prachtspel.![]()
Gamertag: iDutchSpiike (Free 2 Add)
Ik heb hem helaas nog niet, en al kan ik hem downloaden, doe ik dat niet. Ik ga gewoon wachten tot 11 Februari, dat ik gewoon met trillende handen en een big smile op mijn gezicht het spelhoesje openmaak zoals bij CoD.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |