Fair enough.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef RiKe het volgende:
@ AQuila360
Ik heb het spel al via de bekende wegen, maak ik geen geheim van.
Ik download de spellen eerst voordat ik ze koop, zo weet ik dat ze het waard zijn.
En ja, ik koop ze ook echt.
@ SonicVolcano
Zie hier boven
Uninstalled, wat een kak spelquote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef Catch_me het volgende:
Heb net de demo op de PC even geïnstalleerd, ben benieuwd of het wat is want aan TDU1 vond ik vrij weinig aan.
Dus omdat je een Impreza hebt kun je een race game beoordelen?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef RiKe het volgende:
@ Cryothic
Ik WAS reviewer (vond het uiteindelijk te saai), en ik HEB een Impreza.
Hoe goed wil je de onderbouwing hebben?
Wat wil je horen dan? Geluid en besturing is sowieso subjectief aangezien de ene persoon liever een keyboard arcade racer speelt en de andere wat meer realistisch. Dat neemt echter niet weg dat je in deze game meer bezig bent met de controle over je voertuig dan met de tegenstanders tijdens een race.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik wacht de reviews van reviewers met concrete onderbouwing wel even af...
Er komt geen demoquote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef Cryothic het volgende:
np
hopen dat er een demotje komt op de 360. Kan ik zelf ook even oordelen voor ik hem zou kopen
wtf? waarom niet?quote:
Die club is denk ik al weer leeg voordat ik aan die game beginquote:Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef RudyCarell het volgende:
Mannen ik weet niet hoe het werkt, maar jullie zijn welkom op de FokClub in TDU2 op de 360
Er is alleen een gesloten Beta geweest, dat zien ze als demoquote:Op maandag 7 februari 2011 16:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wtf? waarom niet?
Voor deel 1 was ook een demo.
Nou, dan moeten de reviews heel erg sterk gaan zijn wil ik hem halen.
Of de budgetbak moet me vriendelijk gezind zijn... then again... als ie snel in de budgetbak ligt heeft dat ook een reden natuurlijk
Zitten er nu 3 in. Vanavond even checken hoe de club verder werkt. Ik weet dat je competities etc kan maken... En screenies? Google? http://www.gamer.nl/preview/63136/test-drive-unlimited-2-hands-onquote:Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef DutchSpike het volgende:
Als iemand hem heeft he, post er even een screen van, de omgeving + de exterieur van een auto graag.En de FOK!Club, zijn er ook mensen voor Xbox 360? Zoja, ik wil er dan wel bij, stuur dan even PM voor mijn GT.
Competities zijn leuk op TDU.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zitten er nu 3 in. Vanavond even checken hoe de club verder werkt. Ik weet dat je competities etc kan maken... En screenies? Google? http://www.gamer.nl/preview/63136/test-drive-unlimited-2-hands-on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |