abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2011 @ 12:32:28 #151
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_92454379
Heb net de demo op de PC even geïnstalleerd, ben benieuwd of het wat is want aan TDU1 vond ik vrij weinig aan.
Op elke fokker past een bril.
pi_92454798
@ Cryothic

Ik WAS reviewer (vond het uiteindelijk te saai), en ik HEB een Impreza.
Hoe goed wil je de onderbouwing hebben?
  maandag 7 februari 2011 @ 12:59:25 #153
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92455325
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef RiKe het volgende:
@ AQuila360

Ik heb het spel al via de bekende wegen, maak ik geen geheim van.
Ik download de spellen eerst voordat ik ze koop, zo weet ik dat ze het waard zijn.
En ja, ik koop ze ook echt.

@ SonicVolcano

Zie hier boven :)
Fair enough.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 7 februari 2011 @ 13:05:31 #154
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_92455520
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef Catch_me het volgende:
Heb net de demo op de PC even geïnstalleerd, ben benieuwd of het wat is want aan TDU1 vond ik vrij weinig aan.
Uninstalled, wat een kak spel :')_!

Matige graphics, vreemde physics voor een racespel en het lijkt dat de nadruk meer op die "Sims" shit ligt dan de auto's en het rijden zelf :O
Op elke fokker past een bril.
  maandag 7 februari 2011 @ 13:05:52 #155
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92455529
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef RiKe het volgende:
@ Cryothic

Ik WAS reviewer (vond het uiteindelijk te saai), en ik HEB een Impreza.
Hoe goed wil je de onderbouwing hebben?
Dus omdat je een Impreza hebt kun je een race game beoordelen?
Tja, ik heb maar een Zafira, dus ik zal wel uit m'n nek lullen.

Het enige wat je daar mee kan vergelijken is of jouw specifieke auto realistisch aanvoelt/klinkt. Meer niet. Niks persoonlijks, ik vind het alleen een flut-argument.

Ik heb overigens jou oordeel van het spel niet (bewust) gelezen, dus misschien dat je hem goed onderbouwt, maar daarom quote ik Ufopiloot, die gewoon roept "dit is slecht, dat is kut, boehoe"

Er zijn genoeg mensen die zich vermaakt hebben met deel 1, ondanks z'n minpunten.
Dus als je daar wat extra's bij doet, zijn er waarschijnlijk nog steeds een hoop mensen die zich er mee vermaken.

Ik weet dat ik me met TDU wel even vermaakt heb. Ik koop die games niet voor de realistische besturing, of voor het fantastische geluid. Ik koop ze ter vermaak. En dat deed TDU wel voor me. (niet zo lang als ik hoopte, maar dat is ander verhaal).

Ik zou hem echter nooit kopen voor 50+ euro.
En via de bekende wegen op de pc hebben voor mij niet zo heel veel zin, omdat racen met een toetsenbord sowieso kut is, ongeacht hoe goed/slecht een game is :D
NIEUW: Foto's!
pi_92455609
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:17 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik wacht de reviews van reviewers met concrete onderbouwing wel even af...
Wat wil je horen dan? Geluid en besturing is sowieso subjectief aangezien de ene persoon liever een keyboard arcade racer speelt en de andere wat meer realistisch. Dat neemt echter niet weg dat je in deze game meer bezig bent met de controle over je voertuig dan met de tegenstanders tijdens een race.

In deel 1 kon je niet fatsoenlijk door berglandschap rijden omdat je auto op en neer stuiterde en de hellingen in de wegen niet vloeiend zijn aangebracht. Ook in dit deel stuitert de auto alle kanten op als je over een hobbel rijdt.

En zoals ik zei vind ik dat er geen verbeteringen zijn gemaakt ten opzichte van de eerste game. Er is zelfs veel minder verkeer op straat, het overige verkeer heeft nog steeds het detail van een vierkant blok op wielen (je lacht je rot als je voor het eerst een bus ziet). Het geluid vind ik persoonlijk veel minder dat in het eerste deel, sommige auto's lijken totaal niet op dat wat het zou moeten zijn. Iemand noemde al de Impreza die op een naaimachientje lijkt. De besturing vind ik slecht in te stellen en is naar mijn idee meer arcade geworden dan in het eerste deel, buiten dat de physics van de auto's nog steeds niet helemaal kloppen. Maar ik ben benieuwd hoe het spel met een stuurtje op de PC speelt, maar dat doet verder niets af aan het stuiter en de vreemde wegligging.

En dan nog het hele sims/dansen/feesten gebeuren.. Er mist inderdaad nog een facebook of hyves integratie :')

En ja, de ene vind het prachtig, maargoed, je hebt ook mensen die snel tevreden zijn of het leuk vinden om een slappe arcaderacer te spelen waarbij men niet zo let om het realisme van de auto's en besturing en in plaats daarvan helemaal uit hun dak gaan bij een poolparty in hun mansion.
  maandag 7 februari 2011 @ 13:08:13 #157
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92455618
Mensen. Tis geen sim-racer he. Nogmaals: tis World of Warcraft, alleen dan met auto's.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92455996
@ Cryothic

Ik snap je punt, de vergelijking met m'n eigen auto was ook vooral met betrekking tot het geluid.

Dat je hem vooral zou kopen voor vermaak is ook volledig terecht, ik vertelde net alleen dat het minder is als deel 1 in mijn ervaring.

Ik ging er een beetje van uit dat je mijn stuk tekst ook had gelezen, daarom haakte ik er op in, my bad :)
  maandag 7 februari 2011 @ 13:31:56 #159
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92456599
np :)

hopen dat er een demotje komt op de 360. Kan ik zelf ook even oordelen voor ik hem zou kopen ;)
pi_92463824
quote:
Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef Cryothic het volgende:
np :)

hopen dat er een demotje komt op de 360. Kan ik zelf ook even oordelen voor ik hem zou kopen ;)
Er komt geen demo :)
  maandag 7 februari 2011 @ 16:43:48 #161
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_92464723
Ik kan echt niet wachten op vrijdag. Ik heb zelf TDU gespeeld en vind alleen het filmpjes kijken van TDU2 al leuker. Ik kan niet wachten!
Heb kort geleden ook www.testdriveunlimited.nl ontdekt, ook met forum etc maar dan dus alleen over TDU(2).
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_92464822
Mannen ik weet niet hoe het werkt, maar jullie zijn welkom op de FokClub in TDU2 op de 360 :P
  maandag 7 februari 2011 @ 16:55:49 #163
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92465204
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

wtf? waarom niet?
Voor deel 1 was ook een demo.

Nou, dan moeten de reviews heel erg sterk gaan zijn wil ik hem halen.
Of de budgetbak moet me vriendelijk gezind zijn... then again... als ie snel in de budgetbak ligt heeft dat ook een reden natuurlijk :')
  maandag 7 februari 2011 @ 16:55:55 #164
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_92465208
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:46 schreef RudyCarell het volgende:
Mannen ik weet niet hoe het werkt, maar jullie zijn welkom op de FokClub in TDU2 op de 360 :P
Die club is denk ik al weer leeg voordat ik aan die game begin :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_92465467
Als iemand hem heeft he, post er even een screen van, de omgeving + de exterieur van een auto graag. :D En de FOK!Club, zijn er ook mensen voor Xbox 360? Zoja, ik wil er dan wel bij, stuur dan even PM voor mijn GT. :D
pi_92465506
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:55 schreef Cryothic het volgende:

[..]

wtf? waarom niet?
Voor deel 1 was ook een demo.

Nou, dan moeten de reviews heel erg sterk gaan zijn wil ik hem halen.
Of de budgetbak moet me vriendelijk gezind zijn... then again... als ie snel in de budgetbak ligt heeft dat ook een reden natuurlijk :')
Er is alleen een gesloten Beta geweest, dat zien ze als demo ;(
pi_92465826
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:01 schreef DutchSpike het volgende:
Als iemand hem heeft he, post er even een screen van, de omgeving + de exterieur van een auto graag. :D En de FOK!Club, zijn er ook mensen voor Xbox 360? Zoja, ik wil er dan wel bij, stuur dan even PM voor mijn GT. :D
Zitten er nu 3 in. Vanavond even checken hoe de club verder werkt. Ik weet dat je competities etc kan maken... En screenies? Google? http://www.gamer.nl/preview/63136/test-drive-unlimited-2-hands-on
pi_92474463
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:10 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Zitten er nu 3 in. Vanavond even checken hoe de club verder werkt. Ik weet dat je competities etc kan maken... En screenies? Google? http://www.gamer.nl/preview/63136/test-drive-unlimited-2-hands-on
Competities zijn leuk op TDU. :D Kan haast niet wachten tot ik met jullie kan spelen. :D
pi_92480919
Is er ook een demo voor ps3 al?
pi_92481354
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef nickoz het volgende:
Is er ook een demo voor ps3 al?
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

pi_92492283
Er schijnt al een patch van 400 mb klaar te staan
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:25:11 #172
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_92492772
Aaah ik kan echt niet wachten :(
Hoe zit het met verschillende lv's clubs?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_92495224
Klopt het dat de game al in de vrije verkoop is?
Allah Al Watan Al Malik
pi_92495339
Zijn er al berichten bekend van Nvidea-eigenaren die te maken hebben met rare bugs? :{

TDU1 had daarmee te kampen, omdat ze die dus alleen getest hebben op ATI-kaarten. Vervolgens waren we bijna een jaar verder voordat de patch op de markt was om dat te verhelpen (en toen waren er alleen nog hard-core racers online. Leuk, man. :6)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_92495418
Ik had destijds een ATi 4870 en die gaf ook problemen icm een G25 stuurtje.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')