Yep een neger. Omdat het moet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Misan het volgende:
MOOR? een neger?
Massive online ? racer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:46 schreef Misan het volgende:
In hoeverre is het arcade racen zonder meuk er omheen?
Is een keuze he, je kunt uren bezig zijn met het uitzoeken van huizen, kleding, stickers voor je auto etc of je koopt enkel en alleen huizen omdat je dan meer auto's kunt kopen om te racen/rijden.quote:
ah, that's more like itquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Is een keuze he, je kunt uren bezig zijn met het uitzoeken van huizen, kleding, stickers voor je auto etc of je koopt enkel en alleen huizen omdat je dan meer auto's kunt kopen om te racen/rijden.
Ik vind het echt een topgame
Ik vermaak me nog prima, heb nog niets online gedaan. Wel kun je zelf challenges maken die iedereen kan spelen en kom je zelf dus ook challenges tegen die andere online gebruikers gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef Misan het volgende:
[..]
ah, that's more like itik hoorde over TDU dat het voornamelijk saai was en dat er nooit iemand online was, is dat in een perspectief te plaatsen?
Lekker, goed om te horen dat het zo goed is, de wegen lekker glad, mijn Xbox 360 racing wheel gaat overuren draaien hoawr.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Xblister het volgende:
[..]
Heb er ongeveer dezelfde tijd opzitten, heb hier eigenlijk niks aan toe te voegen. het geeft een goed gevoel om in cockpit view rond te scheuren..
Jammer dat ik dat ding net heb verkocht voor een DFGT voor GT5quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Lekker, goed om te horen dat het zo goed is, de wegen lekker glad, mijn Xbox 360 racing wheel gaat overuren draaien hoawr.![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef Desunoto het volgende:
Tja, tunen en TDU gaat sowieso niet samen. Dan moet je bij GT5 of Forza blijven. Maar de opzet van TDU is schitterend.
Het wachten duurt te lang.
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef gamefreek het volgende:
Het blijft gewoon heerlijk om een cabrio uit te zoeken in je garage, een lekker deuntje op te zetten en lekker te cruisen over de eilanden. Soms vergeet ik gewoon te racen
Jaaaa!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
En hebben we der zin in volgende week? :p
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:12 schreef gamefreek het volgende:
Het blijft gewoon heerlijk om een cabrio uit te zoeken in je garage, een lekker deuntje op te zetten en lekker te cruisen over de eilanden. Soms vergeet ik gewoon te racen
Ik hoor juist dat de besturing juist beter is?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef ufopiloot het volgende:
Het gaat er niet om of het arcade of hardcore is, de feeling in het algemeen is bagger. Verder mis is ik meer verkeer op straat, dat haalt de sfeer er compleet uit als je over totaal verlaten wegen rijdt, en er heel af en toe een vierkante doos op wielen voorbij komt die een tegenligger moet voorstellen.
Voor de rest is dit gewoon een reïncarnatie van deel 1, inclusief alle minpunten. Maar het blijft wel een leuke game om in rond te rijden, maar is zeker geen enkele cent waard als je deel 1 hebt gekocht. Er is nauwelijks moeite ingestopt om de game ook maar iets te verbeteren ten opzichte van het eerste deel. De besturing, het overige verkeer, de wegligging van de auto's, het geluid van de auto's, de AI van de racers.. Allemaal net zo matig/slecht als in deel 1.
Moet zeggen dat het motorgeluid van TDU2 gewoon goed is. Je hoort duidelijke verschillen tussen de verschillende auto's en je hoort de versnellingsbak ook gewoon fluiten.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daarvoor speel ik het spel ook!
Geluid was ook super vet in TDU. Die audi TT en dan het geluid lekker hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |