quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik doe m'n best!
Heb net voor t eerst vandaag iets gegeten
Ik zit na anderhalf jaar al bijna op de helft, al kan het makkelijk dat ik er al over benquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind 200.000 persoonlijk nog wel meevallen voor 14 jaar.. Ik zit daar ver overheen met 8 jaar rijbewijs
Netjes welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht: het is of HEEL goed, of echt HEEL slecht.
Laat ik nu iig maar flink m'n best doen, dan haal ik het misschien nog.
Die examinator zei maar 1 ding tegen mijn instructeur: "Kijk. Die meid weet hoe het werkt."
En toen mocht ik mijn rijbewijs ophalen
Ja bij mij ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij natuurlijk met de zenuwen in je schoenen terug.. "oh kut, ik ben nu al gezakt!"
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
hier ook weird..
Instructeur belde op, als jij morgen je theorie kan hebben, kan je volgende week afrijden. (had net 11 lessen gehad). Dus ik cbr bellen.. is er ergens nog ruimte? Leiden? ok, schrijf mij in.. naar de bieb, hadden ze nog zo een 600 vragen boekje.
dus theorie gehaald, tijdens het examen op zaterdag morgen 1 april om 9 uur.. die man liep nog half te slapen geloof ik.. dacht dat hij een grap maakte..maar al met al maar 12 lessen gehad
en na mn examen nog 2 omdat ik mezelf niet vertrouwde
Ik in totaal 12 jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er anderhalf jaar over gedaan
LOLquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
hier ook weird..
Instructeur belde op, als jij morgen je theorie kan hebben, kan je volgende week afrijden. (had net 11 lessen gehad). Dus ik cbr bellen.. is er ergens nog ruimte? Leiden? ok, schrijf mij in.. naar de bieb, hadden ze nog zo een 600 vragen boekje.
dus theorie gehaald, tijdens het examen op zaterdag morgen 1 april om 9 uur.. die man liep nog half te slapen geloof ik.. dacht dat hij een grap maakte..maar al met al maar 12 lessen gehad
quote:
Wowquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
hier ook weird..
verschillende instructeurs is sowieso fijn merkte ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
[..]
Wow
Mijn eerste instructeur verklaarde me voor gek dat ik een lespakket nam van "maar" 40 uur. Dat zou ik nooit halen.
Nou, echt wel dus
Met dank aan een andere instructeur, trouwens
Ja nu wil ik het wel weten natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal maar niet zeggen hoe vaak ik heb moeten afrijden voor de auto en daarna de vrachtwagen
Ik had zo'n 80% van de tijd een vaste instructeur. Alleen eerste lessen niet, want toen wisselde hij af met die noob die beweerde dat ik het niet zou halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verschillende instructeurs is sowieso fijn merkte ik
SPILL!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal maar niet zeggen hoe vaak ik heb moeten afrijden voor de auto en daarna de vrachtwagen
Personenauto 4 keerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu wil ik het wel weten natuurlijk
Serieus?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Personenauto 4 keer![]()
Vrachtwagen 5 keer..![]()
Bus overigens in 1 keer
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Personenauto 4 keer![]()
Vrachtwagen 5 keer..![]()
Bus overigens in 1 keer
IK HEB EEN BAANquote:
Dat dus, theorie ook zonder leren, onder t motto, de week erna kan t ook nog, leer ik tussendoor wel. Had 1 foutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zowel theorie als praktijk voor personenauto in 1 keer
Was ook niet omdat ik het niet kon, in tegendeel juist.. Maar ik wilde te graag, dus was altijd te gehaastquote:
Ik had wel geleerd. Ik vond het namelijk nogal veel geld, dat theorie-examenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, theorie ook zonder leren, onder t motto, de week erna kan t ook nog, leer ik tussendoor wel. Had 1 fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |