Goeie!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom staat daar eigenlijk geen lijst van in de OP?
Dan ben je er snel bijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:22 schreef undissputed het volgende:
Hoi. Ik ben een nieuwe vrijgezel. Sinds zondag mag ik me hier aanmelden!
die staat er toch al?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom staat daar eigenlijk geen lijst van in de OP?
Nee dan gaat iedereen zeiken om die veel te lange OPquote:
Sorry, we accepteren op het moment hier alleen nieuwe vrouwelijke vrijgezellen. Helaas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:22 schreef undissputed het volgende:
NIETquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, we accepteren op het moment hier alleen nieuwe vrouwelijke vrijgezellen. Helaas.
Aaah koetsie koe, voel je je niet welkom hier?quote:
Met tieten-pics.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, we accepteren op het moment hier alleen nieuwe vrouwelijke vrijgezellen. Helaas.
Maar geen uitverkoopaanbieding. Overigens kan je er vergif op innemen dat het spel overal voor rond de 50 Eu te krijgen isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
50e voor een spel waar nu al zoveel extreem toffe officieele mods voor zijn en dat minstens 8 jaar meegaat, is een goede deal
Beter dat je eerst even post in 'de kunst van het loslaten van je ex' want daar leer je dat een single zielig is. Hier leer je namelijk dat dat niet zo is, dus misschien moet je eerst nog even een verkeerd beeld opbouwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:22 schreef undissputed het volgende:
Namen willen we. Roddels, uhh..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Ja, er zijn heel wat mensen echt dus NIET welkom hier!
Nee, hier leer je dat single zijn geen status is, maar iemand die juist ook zonder een vriend/vriendin zelfstandig en gelukkkig kan zijn in het leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Beter dat je eerst even post in 'de kunst van het loslaten van je ex' want daar leer je dat een single zielig is. Hier leer je namelijk dat dat niet zo is, dus misschien moet je eerst nog even een verkeerd beeld opbouwen
Niet van de mannelijke nee, als die tieten hebben, laat maarquote:
Inderdaad. Heel in het begin wel. 1,5 jaar geleden. Maar dat is met rasse schreden afgenomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
Aaah koetsie koe, voel je je niet welkom hier?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef undissputed het volgende:
Haha ik merk wel dat het snel gaat hier... Het is vast moeilijk om alles in dit topic bij te houden
Omdat je geen single meer bent?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel in het begin wel. 1,5 jaar geleden. Maar dat is met rasse schreden afgenomen.
Daar gaat mn kans.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet van de mannelijke nee, als die tieten hebben, laat maar
Omdat je wordt uitgelachen over de dingen die je post op Fok!?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:26 schreef Socios het volgende:
Inderdaad. Heel in het begin wel. 1,5 jaar geleden. Maar dat is met rasse schreden afgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |