Uhuh en toen de rotonde af, in de slip en zo de berm inquote:
Gatver. En dan als kind legde ik dan alles aan de kant en mijn lepel erop zodat mams het niet zag. En dan zei mijn moeder: "Suus, ook die paprika opeten".quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste dusDie macaroni saus is echt nasty.
Metertje kapot?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
op mijn teller stond laatst 120 op een rotonde... ik denk dat ik 30 ging
Wij hebben alle mogelijke soorten in de kast liggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb altijd spaghetti of penne of schelpjes![]()
nee joh, onmogelijk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef Yuki het volgende:
Macaroni kan je toch ook met lekkere saus maken?
Jij ook babequote:
Ja, maar ik associeer het dus met goor eten en daarbij vind ik de structuur ook net babyvoer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef Yuki het volgende:
Macaroni kan je toch ook met lekkere saus maken?
Ik maak de saus ook vaak zelf. Die macaroni saus moet ik echt nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gatver. En dan als kind legde ik dan alles aan de kant en mijn lepel erop zodat mams het niet zag. En dan zei mijn moeder: "Suus, ook die paprika opeten".En dan een hele hap van die meuk in een keer.
Ik maak pastasaus ALTIJD zelf, en als ik echt lui ben, dan koop ik van die Bertollisaus in een pot. Die is wel oke.
Ik las dames ipv gamesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het gaat om games en computergadgets heb ik idd nogal moeite me te beheersen
Rivaaltjes die denken dat ik nu in staat ben om na te denkenquote:
Die vind ik juist zo goor. Net kots.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gatver. En dan als kind legde ik dan alles aan de kant en mijn lepel erop zodat mams het niet zag. En dan zei mijn moeder: "Suus, ook die paprika opeten".En dan een hele hap van die meuk in een keer.
Ik maak pastasaus ALTIJD zelf, en als ik echt lui ben, dan koop ik van die Bertollisaus in een pot. Die is wel oke.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik heb bij the Sims een hoerenkast gebouwd met de personages van Friends. Het karakter van Monica was blijkbaar zo vriendelijk dat iedereen bij haar in wilde trekken. Vervolgens had ik ook Darth Vader en Elvira als een setje in een ander huis, maar ik had Darth Vader zich eens om laten kleden maar ik kreeg z'n cape niet meer terug, dus had ik zo'n kerel in een tuinbroek en een zwarte helm rondlopen. En die gingen ook allemaal naar Monica.
En ik had de personages van LOTR, maar de hobbits waren kinderen en die had ik in één huis gegooid, maar kinderen kunnen niet voor zichzelf zorgen ofzo dus die gingen allemaal dood.
Vervolgens had ik nog ergens een kind in die hoerenkast van Monica dat niet werd afgepakt door social services en ook van baby naar kind ging (heel zeldzaam) en toen wilde ik van dat kind af, dus bouwde ik een hokje van één bij één tegel waarin ze dus niks kon behalve staan en zichzelf onderzeiken en verhongeren. Toen kwam de dood langs en die moeder helemaal in de stress, die ging rock paper scissors spelen met de dood. De moeder won, maar het kind werd wel een zombie
Ook weleens gehad dat ik geen rookmelder in de keuken had, er fik uitbrak en die doos die er woonde het vertikte om de brandweer te bellen, zelf vlam vatte en vervolgens doodging. Kreeg je een urn die je in de tuin kon begraven en waar de nieuwe bewoners konden rouwen. Vervolgens ging het 's nachts spoken.
Jezus wat een geweldig spel.
Alles, en niet komen zelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
Ha, baas vraagt me net, voor hij wegging, een lijstje te maken met wat ie allemaal moet doen donderdag.. eens zien wat ik hem in zijn maag kan splitsen..
Inderdaad, je lacht je echt kapot om wat je kan doen.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik heb bij the Sims een hoerenkast gebouwd met de personages van Friends. Het karakter van Monica was blijkbaar zo vriendelijk dat iedereen bij haar in wilde trekken. Vervolgens had ik ook Darth Vader en Elvira als een setje in een ander huis, maar ik had Darth Vader zich eens om laten kleden maar ik kreeg z'n cape niet meer terug, dus had ik zo'n kerel in een tuinbroek en een zwarte helm rondlopen. En die gingen ook allemaal naar Monica.
En ik had de personages van LOTR, maar de hobbits waren kinderen en die had ik in één huis gegooid, maar kinderen kunnen niet voor zichzelf zorgen ofzo dus die gingen allemaal dood.
Vervolgens had ik nog ergens een kind in die hoerenkast van Monica dat niet werd afgepakt door social services en ook van baby naar kind ging (heel zeldzaam) en toen wilde ik van dat kind af, dus bouwde ik een hokje van één bij één tegel waarin ze dus niks kon behalve staan en zichzelf onderzeiken en verhongeren. Toen kwam de dood langs en die moeder helemaal in de stress, die ging rock paper scissors spelen met de dood. De moeder won, maar het kind werd wel een zombie
Ook weleens gehad dat ik geen rookmelder in de keuken had, er fik uitbrak en die doos die er woonde het vertikte om de brandweer te bellen, zelf vlam vatte en vervolgens doodging. Kreeg je een urn die je in de tuin kon begraven en waar de nieuwe bewoners konden rouwen. Vervolgens ging het 's nachts spoken.
Jezus wat een geweldig spel.
Maken je ouders nu een deel van de saus met en zonder gehajkt/ham,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben alle mogelijke soorten in de kast liggenIk lust het allemaal.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad, je lacht je echt kapot om wat je kan doen.
De klassieker zwembadtrappetjes weghalen als er een sim zwemt.
Tomaat Basilicum, daar zit verder niks in aan meuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vind ik juist zo goor. Net kots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |