Klopt, maar vaak is het wel prima vermaak vind ik. Beetje net zoals het gros van de US films. Het blijft allemaal niet hangen, maar prima besteding van anderhalf á twee uur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti NL films, er zijn geweldige films uitgekomen zoals Simon en Karakter. Alleen zo jammer dat de rest zo shit is.Van Loft en de Eetclub heb ik ook geen hoge verwachtingen. Het is meestal zo net niet.
Ja, die was ook goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak is het wel prima vermaak vind ik. Beetje net zoals het gros van de US films. Het blijft allemaal niet hangen, maar prima besteding van anderhalf á twee uur.
Ik vond Terug Naar de Kust wel echt verrassend goed en spannend
Wtf.quote:
Oh dat vond ik juist weer nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
Goede TT![]()
Terug naar de Kust vond ik echt een baggerfilm. Zó voorspelbaar
Dat was grappig, in het boek kon ik Stijn wel uitstaan en begreep ik zijn motieven. Maar in de film haatte ik hem echt. Dus dat ligt gewoon aan de performance van Batsma.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
KEVBDD vond ik dan weer heul niet zo geweldig, maar volgens mij is dat dan ook iets wat vooral op de angst en emotie van de vrouwen inhaakt.
Ik vond de mannelijke hoofdpersoon ook heul niet zo'n klootzak eigenlijkWant ze wist al vóór ze ziek was dat hij vreemdging en toen was het prima. En toen werd ze ziek en haat ineens heel vrouwelijk NL hem...
Terwijl hij wel nog alles voor haar deed en met haar meeging etc. etc.
Uit principe, of wat? Ook geen muziek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik durfde het bijna niet te typen.
Ik vind Linda nog wel okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat vond ik juist weer nietMaar ik dácht dat het echt een kutfilm zou zijn (want; Linda
) en toen vond ik hem echt nog alles meevallen
Nee, niet uit principe. Muziek ook amper. Films downloaden heb ik me nooit in verdiept, interessekwestie. Al zou ik wel graag willen weten hoe ik dat het beste kan doen, ik ben wel van plan een inhaalslag te maken op filmgebied.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uit principe, of wat? Ook geen muziek?
Die vond ik ook niet zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
De Gelukkige Huisvrouw lijkt me beter. Alleen wanneer stopt Carice nou eens met depressieve films maken, wordt ze daar zelf ook niet moe van. Ik wel.
Die vond ik dan weer echt ubervoorspelbaar en saaiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
De Gelukkige Huisvrouw lijkt me beter. Alleen wanneer stopt Carice nou eens met depressieve films maken, wordt ze daar zelf ook niet moe van. Ik wel.
Ligt beetje aan of je het snel wil (als in; snel beschikbaar en snel binnen) en wat voor verbinding je hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, niet uit principe. Muziek ook amper. Films downloaden heb ik me nooit in verdiept, interessekwestie. Al zou ik wel graag willen weten hoe ik dat het beste kan doen, ik ben wel van plan een inhaalslag te maken op filmgebied.
Er is maar een site waar ik alles van leen. En daar vind je eigenlijk ook alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, niet uit principe. Muziek ook amper. Films downloaden heb ik me nooit in verdiept, interessekwestie. Al zou ik wel graag willen weten hoe ik dat het beste kan doen, ik ben wel van plan een inhaalslag te maken op filmgebied.
Ik snapte 'mquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Avey het volgende:
Ik had een DVD screener geloof ik, kwam om de 20 minuten een klein beetje tekst in beeld maar dat maakte niet zoveel uit.
Ik ga em denk ik alsnog gewoon in de bios kijken, beste film die ik in 2010 gezien heb
(Black Swan dan)
Ik wil hem ook nog zien in de bios, zo goed was ie zeker. Ik had echt een geweldige versie, geen tekst of iets, en geweldige kwaliteit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Avey het volgende:
Ik had een DVD screener geloof ik, kwam om de 20 minuten een klein beetje tekst in beeld maar dat maakte niet zoveel uit.
Ik ga em denk ik alsnog gewoon in de bios kijken, beste film die ik in 2010 gezien heb
(Black Swan dan)
Die baai ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er is maar een site waar ik alles van leen. En daar vind je eigenlijk ook alles.
Ik leg het je wel een keer uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die baai ja.Maar wat ik dan moet hebben en hoe je ze afspeelt, ik heb geen idee. Snelheid is het probleem niet op dit glasvezelnetwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |