SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
ik ben ook voor PSVquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach ja, hij is voor PSV dat zegt genoeg."Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
En nu weer sjill doen. Kut mongolen.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja ik voel me wel aangevallenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De vaste posters hier. En je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen. Bedoel er niets verkeerds mee.Ik vroeg wie? Wie zijn die vaste posters dan? En wie zijn die nieuwe?
![]()
godverdomme wat een kankermongolenik zie hier net uit het raam en even verderop zijn ze aan het bouwen en net komt er ineens zo'n dikke tientonner haak van zo'n kraan aanvliegen en die gaat dwars door het dak heen van een van de omliggende huizen
"Crescendo gramen sementat."
Dat zie je toch zelf ook wel lijkt me? Maar goed ik heb mijn zegje gedaan en laten we dit topic nu maar gezellig houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel aangevallenIk vroeg wie? Wie zijn die vaste posters dan? En wie zijn die nieuwe?
All good things are wild and free.![]()
goed gesproken, tams! als een slimme en onafhankelijke vrouw! zeg het ze!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zie je toch zelf ook wel lijkt me? Maar goed ik heb mijn zegje gedaan en laten we dit topic nu maar gezellig houden.
oke onder deze streep wordt er niet meer getrollt, vooral niet door mij
------------------------------------------------------------------"Crescendo gramen sementat."
Ik moest denken aan Tauch's poll van gisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef vulva-kobold. het volgende:
oke onder deze streep wordt er niet meer getrollt, vooral niet door mij
------------------------------------------------------------------![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Tauch's poll van gisterenmisschien zat er toch een kern van waarheid in
Daar ben ik het niet mee eens, mijn heer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie de post die ik quote.
Er gebeuren 2 dingen in 1vs1: Óf er wordt keihard gecampt, óf je spreekt inderdaad op een plekje af de hele tijd, en dan wordt er alleen maar gedropshot enzo. Flanken enzo doet er allemaal niet meer toe.
Als je normaal met elkaar afspreekt dat je niet campt dan is dat geen probleem. Als je in zo'n potje gaat campen laat je alleen maar zien dat je eigenlijk zuigt.![]()
Kan inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan je eigenlijk ook users blokkeren? Irriteer me echt mateloos aan sommigen hier![]()
![]()
hoe dan? wil ik ook wel wetenquote:
ik heb trouwens moeilijk veel zin om modern warfare 2 te spelen"Crescendo gramen sementat."
Goed om te zien dat er een gevoelige vrouw zit tussen deze harteloze soldaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zie je toch zelf ook wel lijkt me? Maar goed ik heb mijn zegje gedaan en laten we dit topic nu maar gezellig houden.![]()
Naja, het hoeft niet, maar misschien is het voor sommigen een sein dat ze eens moeten kappen met al die slowchat en off-topic troep.quote:![]()
i'm sorry, ik verhuis die troep wel naar het mw2 topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet, maar misschien is het voor sommigen een sein dat ze eens moeten kappen met al die slowchat en off-topic troep."Crescendo gramen sementat."
Gisteren weer eens de Galil+supressor gebruikt en dat gaat een vaste class wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Naja, het hoeft niet, maar misschien is het voor sommigen een sein dat ze eens moeten kappen met al die slowchat en off-topic troep.![]()
![]()
Ik probeer echt om ook dat QuickScopen onder de knie te krijgen maar moet toch zeggen dat het makkelijker lijkt dan het is.
Is een ACOG een must daarvoor? volgens mij op die filmpjes zie ik vaker zonder...
Valt mij ook op dat 9 vd 10 kills op van die QS clips, het schot toch doel mist.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gisteren weer eens de Galil+supressor gebruikt en dat gaat een vaste class worden![]()
![]()
met een acog is het juist geen quickscopen meer in principequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik probeer echt om ook dat QuickScopen onder de knie te krijgen maar moet toch zeggen dat het makkelijker lijkt dan het is.
Is een ACOG een must daarvoor? volgens mij op die filmpjes zie ik vaker zonder...
Valt mij ook op dat 9 vd 10 kills op van die QS clips, het schot toch doel mist."Crescendo gramen sementat."
Daar maak je Tauch niet blij meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gisteren weer eens de Galil+supressor gebruikt en dat gaat een vaste class worden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: